Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ deníku týraného rodiče X.
27. 12. 2002
32
1
3484
Autor
Yfča
Káťa si odpoledne nanesla na nehty tyrkysově modrý lak, což mírně šokovalo moji maminku, která přijela ze Struhařova. "Proboha, takhle zmalovaná chodíš i do školy?" zeptala se udiveně. "Ne," odvětila Kačaba, "do školy nosím většinou rudou barvu!"
*
"Můžeš mi vysvětlit, proč se maluješ, když jdeš za chvíli na gymnastiku?" pronesl Robert užasle, neboť přistihl Kačabu se šminkami v ruce. "Oni tam, ty blbečku, choděj i kluci," odsekla. Potom odložila řasenku, postříkala se lesní vůní a vyrazila do tělocvičny.
Dát tip
Opět skvěle...:)))) *
Dát tip
No právě... ty laky... a šminky... to byl jeden z hlavních důvodů, proč jsem doufala, že budeme mít kluka. :o)
*
Nahoru
*
Kačaba začátkem minulého týdne za vydatné pomoci spolužáků kompletovala herbář, aby ho mohla v určený den předat učitelce přírodopisu. Dnes mi oznámila, že dostala za tři. "Proč máš trojku?" podivila jsem se, neboť mi tvrdila, že by z ní měl Mičurin radost. Pokrčila rameny. Potom mi podala desky s vylisovanými rostlinami. Zjistila jsem, že vyrobila jenom třináct placatin (odevzdat měla dvacet), navíc mělo několik zástupců české flóry zajímavé názvy. Nejvíc mne zaujal jahod zahradní a kopřiva pálivá...
1 názor
Ááá, herbář... Proč se jen nedělá zvířátkář? Takoví vylisovaní broučci, motýlci, přejetí ježečci...
to já mám sousedku, která sama lakovala nehtíčky své dvouleté dcerce (jsou obě stejné)
náš pejsek se té holčičky bojí a ona chytrá rozumbrada tvrdí, že ona se ho už bát nemusí, když se bojí on jí (on před ní totiž utíká)
tak nevím, co v ní je, protože on se většinou bojí zlých lidí, ožralů, bezdomovců a Romů (a některých dětí...)
tak pro mně to vyhráli kůževnatí a bezkůževnatí... náš školský systém někdy plodí perly:))))) (asi jako perloplodky....)
placatice :o) to mi pripomnelo me vzpominky na herbar... vzpomnela jsem si na nej (jako obvykle) den predem a narychlo naskubane kwety (jesteze Kosire byly pomerne v prirode; spoluzaci z centra to meli horsi) jsme lisovali pres noc v obsahu nasi (nastesti bohate) knihovny ;)))
jahod zahradni... hmm, ten by mel mit 2 plody na stopce :-D
jo a Monty, ja jsem (az na par ojedinelych zachvatu, kterymi projde asi kazda holka, ktera ma minimalne matku s rasenkou a rtenkou v koupelne) obdobim zmalovaneho plakatu neprosla :c))) prislo mi to prilis namahave, a jelikoz vsechny spoluzacky vazily o deset kilo min, i v podstate zbytecne ;))))
mohla, samozrejme, jen pani ucitelka namitala, ze se to v jejim vytisku Ottova slovniku spisovne cestiny nevyskytuje... Asi ji chybela stranka (koupila to pod cenou....). :-)))
brácha zase nechápal, proč dostal kouli za to, že za největšího škůdce zelí označil zajíce... :o)
:-)))
jojo dcery a šminkování...když bylo mé dceři asi 12 let, tak se zmalovala jako dorotka a pořád se prohlížela v zrcadle, a když už tam stála asi hodinu, tak jsem jí řekla, že si myslím, že na to má ještě času dost...odbourala mne slovy..a co v tom volném času budu asi dělat ?? snad si nemyslíš, že třebas uklízet ???
Astalavista
29. 12. 2002
:o))) chudinky dcéry ;o)
a Jolie, proč by fenka nemohla mít feňátka? ;o)))
to náš potomek ve čtvrté třídě rozděloval živočichy v přírodopisu na kůževnaté a nekůževnaté a rostliny na životvorné a neživotvorné !!!
pokud si vzpomínám, žádné problémy - až na alchymistické tendence při chemii...:c)
moje sousedka v lavici se v první třídě během prvoüky vytasila s tvrzením že jelikož koza má kůzlátka a kočka koťátka, tak fenka musí mít feňátka...
a tuhle jsem slyšela jednoho malýho kluka v tramvaji přesvědčovat maminku, že ve škole smí počítat na KARKULAČCE !!! :-))))
já jsem onehdá zase zaslechla, jak si malá holčička zoufale stála na tom, že kráva má kravátka...
:)
V šesté třídě jsem málem propadl z předmětu práce na pozemku. Nevzešla mi pšenice.
*
Stando, já proti neměla nic. Ovšem nevzdělaná zástupkyně sboru učitelského opět nepochopila genialitu mé dcery... :o( Například jahod zahradní má (jako samčí rostlina) zcela jistě daleko větší plody než jahoda zahradní.
ňami... už se těším na další..
Monty: potomek dívčího pohlaví automaticky neznamená obsírání se s laky a šminkami... nezatracuj děvčicu jen proto, že se nám kolem všichni snaží namluvit, že musí NĚJAK vypadat...:)))
Brácha si v ruštině vytvořil krásné označení pro brýle - samosmatrilky, všem se to líbilo, až na učitelku.