Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHodnoty v pornografickém díle
Autor
PLEVEL
Vážení přátelé sexu, autoři porno nahrávek a exhibicionisti,
chtěli bychom vám poskytnout více sexuální orientace nad vašimi díly. Snad se již v blízké budoucnosti naše redakce rozmnoží o nové redaktory, tak doufám odpadne dojem, že zde jde jenom o můj vlastní sexuální vkus. Předkládám vám k diskusi základní obecný náhled na hodnoty, kterými se snažíme řídit při posuzování vašich nabízených videonahrávek. Očekáváme otevřenou diskusi, která může být zaměřena i k detailům, pozicím a SM praktikám, které mohou diskusi obohatit. Níže uvedené „hodnoty“ jsem se spoluredaktory nekonzultoval, o to zajímavější může být diskuse, v níž dojde možná i mezi námi redaktory ke styku, přičemž doufáme, že nebudeme nahlas chrápat.
Redakcí podporované hodnoty díla
1. Dílo by mělo obsahovat autorův samostatný přínos, duši, ducha, ušlechtilou tendenci, umělecký úmysl skladby, cit, nekašírovaný prožitek nebo podnětnou myšlenku.
2. Děj by měl být pro diváka poutavý, zajímavý s příslušnou dávkou napětí. U SM může děj zastoupit metaforická hloubka a pravdivost cítěné bolesti.
3. Dílo by mělo být vnitřně pravdivé a logické. Požadavek logiky a pravdivosti je plně zachován podle pravidel autora.Vystupují-li v pornu mythické bytosti, neztrácí tím příběh na ceně přes všechny zázračné akty, jež jsou v něm popisovány. Také lidová „prskanice“ (odborně Grupensex) mnohdy nedbá časové, prostorové a třeba vůbec žádné logiky, uplatňujíc sexistický subjektivismus, tlumočíc veřejné mínění apod.
4. Dílo i penis musí mít pevnou komposici a stavbu, dějová pásma včetně případných episod se zvířátky mají spět k jednoznačnému závěru, aby celek tvořil harmonii s částmi, byl s nimi ve shodě.
5. Upřednostňujeme erotickou stránku díla. Odmítáme dělení na složku bi a hetero při posuzování videa. Naše pojetí věci chce mít jednak ideu - závěr skladby završen vítězstvím pravdy, dobra a mravnosti, jednak takové hrdiny, aby aspoň jeden z nich byl „kladný“, anebo musí erotickou ideu jasně dokumentovat sám autor.
6. Formální požadavek na erotickou řeč jazyka porna je vždy ustálený, vnitřně správný, stylově vznešený a patetický. Jen důsledný realismus sahá k vulgarismům nebo dialektu. Snímky, jež osvětluje autoerotika, jsou na místě vždy, jestliže nezpomalují nepříznivě děj, ale naopak přispívají k jeho názornosti a plastičnosti anebo vedou k příznakům, které posilují uchopení penisu v dosud neuchopených fantazijních či myšlenkových vizích.
7. Porno dílo by mělo dbát též na zvukové stránky, požadavek jisté pravidelnosti vázaného styku je - aspoň dle našeho názoru - závazný. Styk nemůže nikdy obstát bez rytmu, nemá-li se stát pouhou pózou, která má ostatně též rytmickou dekadenci.
Cpt.Larion Flynt - šéfredaktor