Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLucie V. pochopí
Výběr: Cavalera
24. 01. 2003
21
1
4933
Autor
clovrdik
smířit Nechbetu a Vadžetu
bylo mojí historickou
povinností
teorii paralelních světů jsem nahlídnul
mimoděk
a ať už si pod tím představíš
cokoliv
otevři okno
a zakřič
1 názor
Printe, tak až tě nebude bavit přemýšlet, tak dej vědět a prozradím ti to :-)
Printe, aha :-); protože kdybys byl, nechá se z toho vyčíst moje druhá internetová identita :-)
NO tak to je síla... nevím co na to říct.. tak nějak vnitřně to chápu, ale nedokážu to popsat...
Josefku .. a největší sranda je to, že v týhle básni je daleko míň filozofie, než by se mohlo na první pohled zdát ... ale to pochopí právě ta zmíněná Lucie V. :-)))
Lucie V. zda se pochopila ;o) a mne to prijde takovy, ze ac miniatura, tak to okamzite z hlavy nevyleze, a to je fajn***
Drownedgod
30. 01. 2003Semipalakva
29. 01. 2003
Adalimo Acquariusová :-)), tím si nejsem jistej, že bych slyšel ten řev z okna :-)); jasně, že je to výzva pro všechny :-); až uslyším z nějakýho okna někde křik, budu si myslet, že je to na popud tohodle výtvoru :-)))
nejsem Lucie ;-) jsem "Adalim" :-
takže Lucy dělá někde, kde ji uslyšíš řvát z okna? :-
já myslela, že je to výzva pro všechny... :-)
uzasny ... to je dokonaly ... (nejak me to dostalo,nemam slov,ale i bez nich otviram okno a snazim se prekricet vitr...)
Ten típek jsem ti dal za ty drsný jménka Nachbetu a Vadžetu ... :-) páč ty byly opravdu super ... :-)