Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se2 básničky pro duhovou vílu
Výběr: JRR
24. 03. 2003
16
1
2897
Autor
AZALIN
Přišla ke mně
duhová víla
a dala mi kamínek z duhy
A potom
přišla ta holčička
s bílou hůlkou
A já jsem věděl
že kdybych jí ten kamínek
nevtiskl do dlaně
kdybych se nedokázal vzdát věci
která byla v tu chvíli pro mě tou
nejcennější na světě
že by to potom
už navždycky
byl jen
obyčejný kamínek
že už by to
nikdy
nebyla
duha
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Děkuji za duhu
jež spává na ostrůvku
na kterém jsem našel poklad
Tvářička nevidomé dívky
která si pro ni přišla
se malinko rozjasnila
Ve dvoře
za dřevěnou pavlačí
kde sny nejsou jen sny
Pláče srdíčko
oranžového skřítka
ale nejsou to slzy smutku
1 názor
........
tečky jsou málo, ale nějak mi teď nejde otevřít se pro hlubší kritiku, tak to dám aspoň do klubů.. -t- (ne za technickou stránku, kterou by bylo možno zlepšit- viz na konci 2krát "nejsou", ale za pocit..........)
Jo, to byla výroční kritika:-)
Líbí se mi to. Barva, motiv, náplň... naprosto dostalo.
Majka_z_Gurunu
15. 06. 2003
díky Jolance a Azalinimu jsem teď v sedmém nebi, a všem je jasné jak jsem se tam dostala ! začalo to přečtením básně, následně zakoupením duhy v pixli, pak zbylo jenom čekat..
víla přišla, ale potřísněná bublifukem mi odmítla plnit přání :) nezbylo než z duhy udělat řebřík a modlit se, ať v něm není moc bublin ;) děkuji vám moc moc moc
Azíkovi tip*
Mám podobný zážitok. Je to úžasné, vzdať sa niečoho, na čom toľko záleží. A dať to niekomu, komu cítiš, že to patrí viac ako tebe. Krásne. Aj báseň. Po špičkách, ani nedýcham, aby som neodfúkla jej čaro. :o)
beznávratu
24. 03. 2003
To je pro mě velmi silná báseň protože se lehce dotýkáš výšek lidského bytí. *****!
tak na takový kýč jsem už dlouho nenarazil. je hloupé konstruovat věci jenom proto, aby dojaly. a navíc trochu neuměle.
a ještě... starej Homolka v jednom díle řek´ geniální větu "...dědka nějak pobavíme, protože toho smutku má každej svýho dost, ale tý srandy, tý srandy setsakramentsky málo!"
Chichi, copak skřítci umí "konstruovat" věci? Chichi.. pokud to někdo vykonstruoval, pak jedině ten nejvyšší konstruktér nad námi, protože všechno, co jsem napsal, se do posledního písmenka opravdu stalo.. snad je to z těch veršíků i cítit..
Je to zajímavé, ale chvílemi mám pocit, jako by mi zpod té básničky trochu pobrukoval pan Kryl..což neříkám, že je na závadu...Já mám Azíku duhu v pixle a dělám z ní bubliny, má to výrobní název bubliFUK.
Zollinka: Trefa do černýho, chichi.. už sem myslel, že to nikoho netrkne.. ;-)