Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seEvoluce
30. 03. 2003
22
0
2983
Autor
ashentree
Scéna 1: spojení
Byl jsem špetkou soli,
jež rozpustila se v kapce deště.
Scéna 2: evoluce
Spadli jsme do moře,
láska roste v oceán.
Scéna 3: co bude dál?
Až utopí nás vrásky,
znaveni vypaříme se do nebe...
nevim, proc me to napadlo, asi ta asociace na
Spadli jsme do moře,
láska roste v oceán.
t
Hrozne me to rozesmalo,. kdyz jsem to videla poprvy...Ted uz me to jen tak rozhihna vevnitr:)
Nicollette
08. 01. 2005
Moc moc moc moc hezké, skvělá myšlenka v pár větách...jak jinak než T*!!!
já nevzdělaný v jemnostech neverbální komunikace po netu ... se moc a upřimně a v duši usmívám potěšen hezkými slovy ... ne směji ... je úsměv tohle :o)
Promiň ashentree
Já taky přemýšlel...Ale, víš, Mardou, já se taky zasmál, když jsem to po sobě po dlouhý době teď četl ;) Přijde mi to, ehm, takové školácké :-) Napsal jsem to před rokem, nejsem si jist, zda bych to dnes zvládl :-)) Díky Ti ;)
Ale co když měl Noe jiný důvod...a to mi vrtá palicí :-)))
Diky za zajem...Najdes nejaky odkazy odtud (Zatisi s ohnem, Kralici, Duhovy sen)...
No, nevim jestli si to nebicko vsichni zaslouzime, ale myslim, ze ty mas jednu z nejvetsich sanci se tam dostat...
Jinak ta myslenka je moc pekna, i to podani
evolucni a prece na zaver nebeska...:-)))tipuji...PS...i Darwin rekl o sve teorii, ze je to jen teorie....-))) takze hura do nebe...
je to taková dvouprůchodová básnička, to je pravda :-) ale někdy dva chody za sebou neškodí, klidně i víc se může zhodit, každý zralejší...záměr nebyl, udělal se sám ;) původně nebyly pojmenované ty strofy...
Mám moc rád metafory. A tohle je jedna velká. Až utopí nás vrásky- to se mi líbí. Na druhou stranu forma je taková..ééééé...těžko mi do ní proniknout. Ovšem na, tumáš Tip*
Díky, forma je taková jaká je ;) Nemám rád, když se něco znásilňuje uměle ;)
Morbid_Pimple
31. 03. 2003
ooo díky, díky, díky :-)) jste na mne tak milí, ani si to nezasloužím...;)
Jo jasně, znásilnění je dokonce trestný:-) Ale přece jen..
Nadruhou stranu to nutí člověka číst dvakrát. Možná je to záměr. I když v poezii moc záměru vždycky škodí.
Tak nevim..
moc vám děkuju za TIPy, prosím nepřechválit ;) prosím rozcupovat ;)
génius je zejména ten, kdo to přečte a pochopí! proto mne baví psát, chci setkávati se takto s génii :-)
Kdyby jsi vynechal on+ona(o) zůstal by jsi někde na dobré cestě; takhle nikoli
kritika: a kde to vidíte? a proč by to nemohla být dobrá cesta? nějak nerozumím vaší kritice...chybí vysvětlení proč to tak myslíte...věc názoru...ale málo jste objájil ten vlastní...
Tvá báseň není špatná...v okolí naopak mírně vyčnívá nápadem..pouze je taková (trochu) očekávaná :-)
Vsouváš do metafor, docela šikovných, osoby a tím bereš prostor nevyslovenému. Je to můj názor a víceméně i odborný recept na kval. uměleckou. :-)
Děkuju za vysvětlení, takhle jste to mohl napsat dřív ;) Stejně si ponechám vlastní názor :-) Ale doporučení beru! Díky ;)