Kritiky jsem nečetla, tudíž nejsem ovlivněna názory ostatních ;-)
Možná jsi tam nemusela tolikát zdůraznovat, že jsi ho enáviděla, ale těžko říct jestli by to bez toho mělo sílu. To, že každý má svou masku, s tím naprosto souhlasím. A málo kdo ji dokáže sundat.
Celkový dojem: Líbilo.
Hm. Ještě pár takových povídek a snad konečně pochopím ženský. :-)
Dobře, čitvě napsané, hezký optimistický životní názor, který může někdy těžce narazit, ale ... "život je moc krátkej na to, abychom se trápili ..." TIP
:) chapu kazdy mame pravo na soukromi. Uz jsem sem neco napsal ale smazalo se to tak az to napisu znova, poslu ti avizo...
páči sa mi. hoci nadpis znie trochu dvojzmyselne, ale aj tak som vydržala a dočítala do konca. a som rada, že som tak urobila :-)
Myslím, že to, co jsi napsala je jako vystřiženo z nějakého románu ( proboha hlavně to neber, že ti nevěřím!!!!!! ), ale člověk by měl být opatrnej. Jinak musím souhlasit s woaiem ( ob tři vzkazy nahoru), hlavně opatrně
P.S. kolik ti je???
Wind---) To ti nereknu :-)
Tak to také chodívá...Musí to být úžasný, strašně Ti to přeju...Přiznám se, že já se těm "nucením" vyhýbám seč můžu...Možná dělám chybu...
Posílám Ti hodně štěstí!!! A k tomu TiP*
máš pravdu
přeju ti, abys nebyla nešťastná
abys neudělala nějakou "blbost" s někým, kdo ti třeba ublíží nebo koho vidíš jinak, než jaký třeba je
tak jo - ať ti to vyjde - a ten optimismus ať ti vydrží dlouho, pokud možno celý život!!! :-)
M.
Zrovna minulej týden se mi stalo skoro něco stejnýho. Jenom asi smutnějšího a hezčího zárověň. Snad se ty dvě strany mince co v sobě teď nosim nikdy nesetkaj. Hodně štěstí ti přeji.
Diky Dane...Take ti preju to smy i kdyz neznam podrobnosti...
Stylisticky hezky a upřímně napsané, lepšíš se. Krásně popisuješ jeden z aspektů, proč se holky zamilovávají do alkoholiků. Přeju Tvé autobiografické literární hrdince, aby jí to vyšlo, a kdyby náhodou ne, těším se na krásnou povídku o strastech života. :o)*
Hm, to stejne neni podstatne. Ale ty jsi mi neodpovedela na moji prvni otazku (podstatnejsi): Proč to takhle zčerstva dávat na Písmák?
No a jak to pokracuje? Jsme o tyden dal....
Pokracuje to tak,ze jdeme zitra alvit (znovu) carodejnice...chceme si to zopakovat :-) zcerstva davat na Pismak? Nevim,mozna sem proste vzala klavesnici a bez rozmysleni sem tukala a tukala :-) a vyslo z toho tohle...Navic jsem si precetla dilko od Cirilli a to me inspirovalo.
Z povidky jsem mela dojem, ze jde o jednoho velice konkretniho Ondru - nebo jsi se za ten vecer zamilovala do vsech peti Ondru?? ;-))
Dobre,pro tebe je to mozna konkretni Ondra...ale nevis ktery to je...Kdyz neznas me,nemuzes znat TOHO Ondru,proto se mi to moc konkretni nezda...
Proč to takhle zčerstva dávat na Písmák? Takové věci se píšou do deníčku pečlivě ukrytého (třeba v igeliťáku ve splachovací nádrži)... ví o tom Ondra, že ho tady beletrizuješ?
tak tfuj tfuj tfuj!!!!!
hlavně ať to není potvůrka!
důvěřuj a důvěřuj!
někdy si to i prověř:)))
tipuji**********
Ondra to nevi,neni duvod proc to vedet.Neni tu nic konkretniho krome jeho jmena..a nemyslim si ze by to byl jediny Ondra v republice...navic jenom ja jich znam asi pet(jenom z pozemaku...)
Moc ti přeju, aby to byla opravda maska, protože člověk vlastně nikdy neví, co je maska a co ne. A co když je maska právě to, o čem si myslíme, že maska není, že je to doopravdy?
Ale hezký příběh.
Držím palečky, Tobě i Ondrovi...***
- pod maskou jen další maska, a další a další
Myslim ze tvuj pohled na svet je dost depresivni...nechapu jak muzes zit s timto nazorem...
- můžu s nim žít docela dobře právě proto, že si to plně uvědomuju, nic mě nepřekvapí
Snad vám to dlouho vydrží.
masku si nasazuje ten, kdo poznal, co je to bolest... ochrana před vnějším světem. a co Ondra?To poznáš sama časem, kde se skrývá pravda... *
gepe---) Naprosto s tebou sohlasim.zrovna on toho zazil opravdu moc a tak se mu úo tom cos mi rekl nedivim...
Katčí... přeju Ti, aby to bylo fajn. Aby to nebylo jen čarodejnicové poblouznění z nějž po probuzení zbydou jen zvláštní smíšené pocity... někdy člověk opravdu nachází krásu tam, kde by ji nikdy nehledal...:o))) (a mám z toho takovu malou, maliličkatou radost, porotže mne vždycky strašlivě potěší , když se přesvěčím, že lidi přeci jen nejsou tak zlí, jak se občas dělají...:o)))
P.S.: Omluv překlepy... klávesnice už stávkuje docela divoce.. je čas na změnu...:o)))
Diky,mam z toho ten samy pocit a doufam,ze to poblouzneni nebylo..snad ne-pro oba...ale rikam-byla to zvlastni,kouzelna noc,ktera byla...zvlastni...mohlo se stat cokoli...
Ten poslední odstaveček co je tak malinkatým písmem měl být obrovský, protože tak by to mělo být! Samozřejmě, že většinou není, ale co na tom!
Jinak znám spoustu kluků jako je tvůj Ondra a spoustu holek, který se do nich zamilujou! Tak vím, že někdy to prostě vyjde a někdy ne. Nerad říkám, že druhá varianta je častější, ale nic se nemá předem vzdávat. Takže bojovat, bojovat a bojovat. A pak to musí přece vyjít ne :o))
A myslíš si, že "tu masku" už nikdy nenavlékne?
To je pěkný, opravdu :) Možná bys mohla oponovat, že už víš, jaký je doopravdy, ale někdy se "maska" zažere až tak pod kůži, že nevíš, co je ON a co ta škraboška.
Nevím, asi jsem velká pesimistka, to víš, že ti to přeju. :)
Diky,ja jsem proste vcea poznala uzasneho kluka ve kterym se kazdy myli...a myslim ze nejen v nem...
nemyslim si, že by se s tim všim vyrovnal, myslim, že se v těch problémech pěkně plácá, ale to neznamená, že to neni fajn kluk a možná když se zamiluje a najde ten "opravdovej" vztah, tak mu to hodně pomůže :-) A taky si nemyslim, že všichni umí tu masku sundat, někomu pod ní musíme vlízt násilím, ale stojí to za to :-)
jen aby všechno, co říká, byla pravda... osobně moc nevěřím na to, že se člověk láskou změní... samozřejmě ano, ale spíš pozvolným přirozeným vývojem, než že by teˇˇd všechno hodil za hlavu... přeju hodně štěstí, ale buˇˇd opatrná...:-)
Armida: Máš virek :-)
Kač: Nemusí lhát, třebas lhal předtim, věřit je důležitý :-)
Ta poslednímysšlenka je super, ale myslím, že by bylo lepší vyjádřit ji jiným příběhem
Ale ne, precetlajsem to lepe a vidim, že ten pribeh vlastne v sobe ma jiste kouzlo, souhlasim s nim, pekny
Lumenn---)Tohle je SKUTECNY pribeh,ten co se odehral vcera.Nic vic,nic min.Nechci na tom nic menit.
Dobré ze života...doufám a přeji Ti i jemu aby tu masku už nenavlékl...respektive nepozměnil...
Asi líp rozumím mu, než Tobě.
A můžu ti říct, že zabrzdit žízeň a vyhnat z duše Černýho Petra dá spoustu práce. U mne to trvalo asi dvacet pět let a to je pro nervy partnera dost síla. Já měl štěstí, bude ho mít i On?
Jinak příběh poutavě napsaný. Děkuju, jako by byl o mě... BARBAR
On na tom neni zas tak hrozne,zase z nej chudaka nedelejte notorickeho alkohola.Pije rad,o vikendech a docela hodne,ale to neznamena ze je zavisly.
Jasně, že neni, je mladej, pije z nudy, když ho zabavíš, nebude :-) možná :-)))))
Urcite :-) je to clovek,se kterym si ve vsem rozumim(aspon si to myslim po vcerejsku) a uvidime co se z toho vyklube,ne?
prajem ti, aby vám to spolu vyšlo, ale myslím si, že ho poznáš ešte veľmi málo na to, aby si sa do neho mohla zamilovať, bolo to skôr očarenie...dávam ti tip za úprimnosť
Ver tomu ze neni.Cistejsiho cloveka sem nepotkala(teda potkala,ale on je take)