Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePísmácký sraz
11. 05. 2003
2
0
8888
Autor
papouch
Velevážené Písmáctvo!
Což takhle udělati srázek? Dlouho nic pořádnýho nebylo... :-)
Takže... místo srázku: někde v okolí Brna (do 50ti km), tak aby tam bylo koupání a les, pod stany, či pod širák, oheň, ... atd... Dostupnost vlak+bus+vlastní prostředek.
Přesné místo se zatím tají :-)
Žádnej megasraz na 14 dní, jak předloni, jen víkend.
A fčil termín: Nabízí se dva:
25.7. - 27.7.
1.8. - 3.8.
Tak mi sem napište, kdo by jel a kterej termín je vyhovujícnější, kterejch bude víc, ten vyhraje... :-)
Což takhle udělati srázek? Dlouho nic pořádnýho nebylo... :-)
Takže... místo srázku: někde v okolí Brna (do 50ti km), tak aby tam bylo koupání a les, pod stany, či pod širák, oheň, ... atd... Dostupnost vlak+bus+vlastní prostředek.
Přesné místo se zatím tají :-)
Žádnej megasraz na 14 dní, jak předloni, jen víkend.
A fčil termín: Nabízí se dva:
25.7. - 27.7.
1.8. - 3.8.
Tak mi sem napište, kdo by jel a kterej termín je vyhovujícnější, kterejch bude víc, ten vyhraje... :-)
inu zdá se, že se sraz konat nebude... ale kdyby náááhodou... tož já bych ráda, je-li tam něgde aspoň majinkej hotýlek... nebo chatička... nebo aspoň krmelec...*
aliii :-)))
ja bych se hlasila..terminu se podridim, mam pres oba dofcu hec ..tesim se na vaaaaaas :-)))
Hmmm pak mi posli vzkazik, kdy to bude a kde a uvidime...jestli tam trefim :=))) A termin mi je zatim o prazdninach fuk, copak vim, co bude
Nenechávej se odradit! Už jen nápad a jeho zveřejnění stojí za trochů té... dejmetomu ... úcty:o) Skus to ještě!
Inu buď Praha nebo Brno. Západní Čechy sou holt méněcený ošklivý a malý svinstvíčko.
Kodynie neví jestli přijede, protože je Brno a okolí pro ní trochu z ruky. Ale v oba termíny mám čas a tak počkám až jak se to setkání vyvrbí a domluví. Předběžně slibuji jen: možná se tam ochomýtnu.
ale depa! Plzeň má nejvyšší věž v ČR! Tak kampa se na ní my pražáci hrabem... :c) ta převyšuje všecky (s) kopce... :c)
Plzeň Plzeň to je orosenej Gambrinus a vožralý vysokoškoláci, ale ten zbytek...
Navždy_Tvůj
13. 05. 2003
Stanislave, ta Libeň by se mi docela líbila a splňuje i těch 50 kiláků od Brna ( kilák sem, kilák tam ), dostupnost vlak bus ( snad i metro ) ucházející, a jestli mají u Karla IV pořád tu dobrou krušovickou dvanáctku....
Pro mě jsou zatím oba termíny rovnocenné, protože ani o jednom zatím nevím ani náhodou, jestli budu nebo nebudu moct.
Monty_Python
12. 05. 2003
V Táboře na letišti. Tvrděj plakáty.
Ani jsem nevěděl, že tam nějaký je.
A Pavson nereaguje.
Monty_Python
12. 05. 2003Monty_Python
12. 05. 2003Monty_Python
12. 05. 2003
jéškovy voči, já bych fak hrozně rád jel, ale tou dobou budu zrovna dupat do pedálů někde po Skockých pahorkách... :o(
BĚŽTE DO PRDELE
žádal jsem vás, abyste sem napsali POUZE kdo by kdy jel
a abyste si sem necintali zbytečně pentli,
díky vám, kteří mi to záměrně kazíte
se na to VYSERU a žádnej sraz pořádat nebudu.
Polibte mi prdel, bando zlomyslnejch ignorantů !!!!!!!!!!
Vy si myslíte, že něco organizovat je jenom taková prča, že...
Nasrali jste mě na ultimo. Chováte se nabubřele a bezohledně.
(Těch, kterých se to netýká a skutečně napsali k věci se omlouvám. Vám ten výkřik nepatří. Ti, kdo umí jenom kazit cizí práci si to SNAD uvědomí. :-((
Sbohem.
a kolik vydrží takový papouch?
(k termínu: já to vždycky zkouším na první termín, ale když to nevyjde, jdu na druhý...:-))
Hm, nikoho z Vás ještě neznám - rád bych poznal - jen nevím, zdali jsem jako básník dostatečně rozerván :o)
pappí, tak se mi zatím nějak rozumnějš začíná líhnout představa toho 2. termínu ;o))
kdykoli az budu mit po mature... ale az to bude aktualni dejte mi wjedet....
a maly navr co ted udelat nejaky posezeni v OLOMOUCI ? tak treba pristi tyden?
Ahojky, taky bych docela jela a termín je mi celkem jedno, tak jestli bys mi dal prosím vědět. Dík
žjůůůůůůůůůůůůůůůůvááááááááááááá pappíííííííííí! :o)))))))))))))
.....ale eště nefím, kdy budu moct .o))...no, já pípnu, až budu vědít!
Over.: božemuj :-((( .. :-)))) udělej si co chceš, ale vystav si to zvlášť...
SEM (pro ty pomalejší musím zopakovat) mi prosíííím
PIŠTE POUZE KDO BY V JAKÉM TERMÍNU MOHL
Úvahy o tom, co by se mohlo, kdyby se chtělo si pište jinam, ju? :-))))
dík :)
Jó, takže já bych jel a vyhovuje mi ten prvni termit.....zatim
Takže Vojtek+1 :-) na 1. termin
bohajeho .. to je jak do dutý vrby ..... informace nahovno ...
Pavson .... co je to pro tebe "u nás" ?
Konstantinidisová
11. 05. 2003Miroslawek
11. 05. 2003
tak já teda jedu k Pavsonovi - už tenhle víkend, abysme to moc neprotahovali
do Benátek nepojedu, tam je moc vody a tý se bojim
Snad by to šlo ten druhý termín. V ten první jsou Rolling Stones a ty si nenechám ujít.-)
Adams: Stouni jsou mumie, na to kašli... to v Táboře bude jinší koncert (20.-21.6. - Chumbawamba, Marylin Manson, Asian Dub Foundation, Moloko, Transglobal Underground.... a další a další - TOMU říkám koncert)
Stanislav V. - daleko, člověče, daleko...