umírají víly...hm, hezké! tip
...
...víly a draci mají mnoho společného...
...
t.
Kdosi mi řekl že jsem talent, však před Tebou se skláním. Oceňuji toto TIPem
Když jsem to četla poprvé bylo tak fakt moc fajn a ráda si to čtu i podruhé....rozkošné*
něžné a romantické - proč ne :-)*
.. líbí se mi ty pocity .. :o) .. *!
Je to romantické, snové, lehké. A jak vidím, úspěšné. Dovolím si tedy jen malou, malinkatou, malilinkatou připomínku. Zkus si odpovědět na otázku, v jakém časovém období se to odehrává. Já jsem to nepoznal a chudák víla už byla asi zmatená jak časně probuzená včela. :-)
Barbar: Mooooooc děkujuuuuuu :o)
Nim: Já podzim miluju :o) Jo, měla.(BTW: Víš jak (a proč) se v mém pokoji objevily žiletky? :oP)
Když víla poslední
mizí nám z života
dospělost ukrádá
krásy snění
S láskou co zamlada
činí dny delšími
na podzim života
v noc se mění
Když sama zůstaneš
drahý tě opustí
zešednou dny
a noc ubírá den
Jak jsme se v mládí
na tu noc těšili
na stará kolena
bdíme svůj sen
Umíš krásný povídky....
BARBAR T*
TIP*** Je to nádherné...:o)))
Jestli tohle považuješ za depresi, tak jsi docela zdravé dítko.
Je to roztomilý.
to je nádherný... *****
neřekla bych, že by to bylo dílo deprese, ale následek hlubokýho pocitu samoty... ale to asi je taky výchozí bod pro depresi.... :o)
Myslím, že v tom je deprese...je v tom podzim, takže v tom musí být deprese. Na podzim vždycky příjde deprese! Podzim se v podstatě rovná depresi. A je tam smrt...tichá a smířená smrt a to se mi vždycky líbí. Podzim a smrt to jsou moje depresní témata:o) Já dávám tip***:o)))
Lancelott:Ja mam nahodou podyim rada, je prekrasne barevny, ale v tomhle je cosi smutneho...A bude hur :P
Nesnášim podzim, přesně ten podzim o kterým píšeš...
Napsaný je to pěkně, ale řek bych že moc velkou depresi nemáš.Je tam málo breku, vzteku, smutku atd...
Ale hezký je to odevzdání, to k tomu patří...
docela to na me dychlo,...jo hezky je to smireni a odevzdani se
Lysandra poetická... líbilo se mi to, moc. I když mám ráda všechny roční období, každý má něco do sebe. Napiš něco třeba o létě, prosííím.
Gunhead: Ne každého deprese se projevuje spoustou krve, vzteku, slz a podobných věcí.(Takové věci píšu, když se chci bavit : P)
Jinny: O létě se píše smutně docela špatně, ale můžu to zkusit : )
Lys:
co se týče zbraní a krve, tak to mi taky dycky spraví náladu... :)
ale myslel jsem spíš jako, že když budu mít deprese, tak se nebudu z toho radovat...
Nechce se mi věřit, že takhle píšeš v depresi. I přes ty umírající víly je tam nějak hodně optimismu.