Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO milování
20. 05. 2003
12
0
3166
Autor
Lancelott
Kraťoučké ticho v nastalé bouři
Chvilička sucha v poryvech deště
Tvá očka spanilá víčka přimhouří
A rtíky přesladké žádají: Ještě!!!
Přečerná temnota v pravé poledne
Jediný paprsek z úplňku měsíce
Doteky zahalím tělo tvé pohledné
Láskou tě potřísním v příšeří svíce
Ano, souhlasím s tebou. Máš určitě zdraví názor. Já se snažím o kompromis. Názor jsem vyjádřil svým pohledem. Pozoruji, že na tomto serveru jsou dvě skupiny k přístupu poezi(a možná nejen tady, ale i obecně) 1. jsou autoři růžových peříček, kteří mají snahu popisovat jen estetično a 2. skupinka se snaží jít dál a někdy i kritizovat estetiku a pohrávat si s realitou. První skupina je tu opravdu už dlouho, přímo několik staletí a proto si myslím, že by krásno atd. mohli popisovat originálnějším způsobem. Ne jen frázi. To se v tomto případě tak nestalo. Takže takle já hodnotím první skupinu. Nemám nic proti ní, pokud se nestaví nad druhou skupinu.
Myšlenka je jediná...a je ukrytá v celku...
...ale ono to není psáno pro literární kritiky, nýbrž pro obyčejné, literatury neznalé děvče...a té to stačilo, ba byla přímo nadšená...a o to jde...příblížit poezii zpátky k lidem...k obyčejným lidem. Pozeie se stala až příliš cizí pro široké řady prostých lidí. Málokdo jí rozumí...a to je špatně...proto se snažím mnohdy psát jednoduše...nic komplikovaného...aby to bylo srozumitelné a krásné a přineslo to potěšení těm, jimž je to určeno.
Pro mě absolutně nic neříkající. A to nejsem žádný bezcitný hlupák. Bohužel jen samé obraznosti bez myšlenky.
to je maximum veškeré poezie tahle prožitá chvíle veršem zvěčněná, moc hezky jsi ji vyjádřil, je to romantický a něžný. milý...tip
eleona: Jo jo...krásná vzpomínka...nostalgická...
děkuji za návštěvu:o)
jojo, je to skvělé!*t
Docela si mě překvapil. Netušil jsem, že si tak dobrej:-)*t
LaraFjodorovna
17. 10. 2004
možná trochu zdrobnělin a rýmy sem tam sklouzávají, ale jinak moc pěkné, tip:)
Charlotte_468
19. 04. 2004
obcas tam ty verse taky uplne nesedi, ale jinak je to spicka....uplne bych ji zavidela!!! :-))) tip
možná by to chtělo ještě si s tím trochu pohrát a některý části změnit .... ale jak říkali i ostatní dobrej pokus
chvilička sucha v poryvech deště....
To rýmování tomu hodně ublížilo... Co takhle zkusit příště nerýmované???
Je to pěkný, ale věřím, že by to šlo i líp. Za tu lásku, co jí není nikdy dost, ale tip.