Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seErotická
Autor
Josefk
Byla jedináček. Nosila vlasy střižené na kastrůlek. Matka učitelka jí dělávala až do osmé třídy garde i o přestávce na chodbě ve škole. Líbil se jí Franta, co bydlel naproti přes ulici, ale nevěděla si rady, co s tím.
Když po škole nastoupila do špitálu, chodila denně do práce kolem rozestavěných domů. Ráno před sedmou už byla stavba plná pracujících. Celá ulice zněla budovatelskými písněmi, voněla maltou a zaschlé vápno svítilo dodaleka na opálených postavách zaměstnanců ve stavebnictví, zvláště pak na jedné. I vrabčí hnízdo na hlavě měl od vápna a na nohavici od vybělených modráků dvě pídě dlouhou kliku, kterou bylo při vhodném úhlu natočení vidět bílé stehno. Na jeho svalnatých pažích tušila zrníčka písku přischlá vápnem a bylo jí příjemné představovat si dotyky tou jemně drsnou kůží.
Loudala se po chodníku, broukala si melodii o cestáři, co ztralil kalhoty a tlačila před sebou kočárek plný smějícího se dítěte. Po chvíli se zastavila a ukazovala nahoru k lešení: " tam se zasměj, tam! "