Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seopičky
Výběr: Lyryk, Wopi, dablik008
25. 07. 2003
31
0
5008
Autor
hermit
opičky
byla to láska jak vteřinový lepidlo
co svlíká maso do zimy
neb jsme si vážně mysleli
že jsme zamilovaní
nejen do svých mailů a básní
tak jako známky na poslaných obálkách
i básníci jsou nešťastný kurv
y se slabostípro silný slova
dismorphia
27. 12. 2004
Tohle je perfektní, zvláště ten závěr! Tipovat nebudu, protože už je tipováno dost... ale budu přemýšlet nad výběrem.
ten konec je dobrej... básníci jsou nešťasttný kurvy se slabostí pro silný slova... jak výstižné :)
...kurva ma neser!!! SUPER DOBREE!,,,a sekundove lepidlo sa najlepsie uschovava v chladnicke... :)
t
Luk_Malér_8
30. 07. 2003
btw ta kurva tam... mnozí ctihodní lají, že mnoho zbytečných je kurev v básních nových.... a já se ptám: proč by právě tam měly chybět, když jich je kolem nás a v nás tolik? HE?
Hermite, máš pravdu... a v tomto případě ji (rozuměj tu kurvu ve verši) náležitě oceňuji, protože tam sedí jako masařka na hovně!
tyjo...a taky krev a spermie a taky ještě plno hnusu a hoven v nás je. a taky maso...hmm...a co hnusného ještě... hmm... Myslím že v člověku je naprosto všechno a psát se má o tom, co je aktuální a autentické, nikoli co je šokující. Takže i těch sprostých slovech a o hovnech, ale taky třeba o lopatě, růžovém kvítečnu nebo o soplu. Vše stejnou měrou jakou se to prožívá, ne víc ani míň. Spousta lidí si myslí, že čím víc, tím líp..kdepak. I deprese má část své tísnicosti tam, kde už neroste a není nezměrná. Proti kurvě v téhle básničce ale v zásadě nic nemám, jak jsem se pokusil naznačit už v první reakci:o)
Jinovata, poslouchej, do takovýho sešitku si zapisuju různý větičky, co se mi líbily a todle bych si tam od tebe s dovolením též přidal, mohu? "I deprese má část své tísnivosti tam, kde už neroste a není nezměrná."
Nevím proč, /teda vím:-)/, ale dost na mě ta věta působí...
opička na nejvyšším stožáru shlíží na to hemžení:)))
********************************
Nicollette
25. 07. 2003
zvukově to zní hrozně, ale nemůžu tomu upřít obsah. I když jsem se nudil až do pinty, která je obzvláště trefná a byla by i bez toho sprostýho. Ale tož kurva zase nějakou šťávu to musí mít:o)
to je ta... tamto... taková ta gestikulační abeceda, ne? jako že tak tak a tak je třeba že někde hoří, nebo a tak dál podobně...
*:-)))
vida, Oli, furt mě překvapuješ....;-)))
já napíšu něco konečně hodně smutnýho, vono tě to rozveselí, to je k vzteku! :o)
to byly vopičky se rty...;-) a leukoplastí v prvním případě a..a trubkou v druhém a...a natahovacími háky koutků ve třetím
no vidíš timrehu já myslela žes tu - bus totiž kol (r)umu :-))
(P) a jó!!!! :o))) to mě nedošlo, tak to je dobrý, to já to budu hned posílat někam dál, třeba na venuši, nebo tak....;-))
Výborná.....jde retuší k jádru; když spadnou všechny volány pseudovyjímečnosti.......jo, děvky zůstanou :))