Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setma
11. 10. 2003
32
1
4395
Autor
Abyss
tmavá ulice se svíjí pod kroky opilců. Omámení se toulají městem pod záminkou noci, snaží se o návrat do zítra a zatím potkávají jen bdící pavouky, kteří si z roztržitosti trhají své pavučiny. Křižáci odkládají svá těžká břemena a vzájemně si foukají na vypálené cejchy na zádech. Utahují sítě na noční můry k snídani a přikrývají se útržky novin. Zavřou svých tisíc očí a napjatě očekávají, ve kterém z nich se jim dnes bude zdát o Ježíšovi.....
1 názor
Bezprizorný
08. 10. 2005pouštní_kočka
07. 05. 2005dismorphia
29. 05. 2004
Taky zvláštní, kde na tyhle nápady chodíš ??? Možná bych napsala "o Ježíšovi" místo "o Ježíšovi"
je to pěkně napsaný, má to atmosféru, která člověka vytáhne na ulice plný opilců a pavouků ... jen ten Ježíš je trochu kýčovitej (alespoň na můj vkus:-)) ); tak já si tu poslední větičku odmyslím a zařadím do klubu, jo ? :-); TIP
Swedish_Nigg
11. 11. 2003left_introvert
01. 11. 2003Morbid_Pimple
27. 10. 2003
dobře napsaný...ježíš je smrtelná záležitost...byl v mým pokoji a prostřelil si hlavu..
:))) fakt jo?? to je hustý!! asi chtěl bejt zveřejněnej proto se dostal až ke mě
Přece jenom:
Když si pavouk trhá svoje sítě
když sní ze srandy svý dítě
když opilci domů kráčí
když se realita ztrácí
žijem jako v opjení
žádná rána tvrdá není
přežijeme starosti
až do konce mladosti
NEBO NE????
BARBAR
Krásný - fakt povedený a působivý - jen - trošku bych to "rozkrájel" a "nařádkoval" a dal do kategorie "básně lyr. nerým." - myslím, že by to bylo ještě působivější :-)
Ale i tak - upřímný TIP
Adam_G: no melo... ale pavouci to nevedi a me se to vic libi :) jinak dik!
Dash_707;Dero;Tristram;Charlotte;Quasimodo;Vree;Seregil;Barbar: diiiik za vyjadreni se!
Hmm... to je vážně dobrý.. dala by se z toho vytvořit velmi temná povídka... **
Charlotte_468
13. 10. 2003
to ve mě zanechalo příjemný pocit,..něco to ve mě probouzí, zanechává...asi to splnilo účel..nevím.rozhodně s emi to líbí..
slova evokují ty pravé emoce..alespoń ve mě, ať už jsou smyšlené, nebo ne...