Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž nemohu v noci spát
21. 11. 2009
24
35
5400
Autor
renegátka
Tma ožívá svými ústy
a můj byt dříve tak pustý
důvěrně se rozhovoří
hlasy co se přou i dvoří
probudí se fantazie
v každém z koutů někdo žije
považujíc za nezbytné
ruší spánek hodné bytné
která tady je i není
vyděšená z noční scény
hlavu svírá do povlaku
zase spí na Václaváku.
35 názorů
niekedy mam podobne pocity v noci i ja...kym zila nasa macka, mala som pocit, ze ona tie bytosti dokonca vidi...z nicoho nic vyskocila z peliesku, prebehla bytom, pozerala vyplasene...ktovie, co okolo seba mame:)
vzdy lepsie, ako ked nado mnou byvali hlucni susedia a triasol sa aj nabytok:)
Hezky se to četlo, proluky ve vyprávění (kdo je ta bytná - Ty, nebo někdo třetí? Spí na Václaváku doopravdy, neboť ji vyhnaly noční přízraky, nebo jen se tam pouze v polospánku přenesla?) ponechávají prostor fantazii čtenáře. Ale těch proluk není příliš - neruší plynulost vyprávění. A tak to má dle mého vkusu u dobré básně být.
Tip, jak jinak.
100Wzarovka
07. 10. 2010
Děkuji žárovičko, že jsi přišla, ta tma byla nesnesitelná, budiž světlo.
100Wzarovka
07. 10. 2010Kiwagamo´ag
03. 01. 2010Sal Paradise
06. 12. 2009
Stačí ta menší budu si tam číst pohádky po dekou jako v dětství, pohádky s dobrým koncem.
Když se tam mohla projíždět modelka na koni, tak si tam můžu dát svoji postel.Už jsem taky atrakce.