moc líbí, začínám tě mít ráda...:-))*
parádní rytmus i nápady *
účesy se neimlanrujou- tak snad nejvejš vlasy.........., ale jinak je to moc pěkný, jak tak na to koukám............... :-)))
-t-
hustý..člověk nemusí ty verše balit do "kouřový mlhy" metafor,aby to ostatním vyrazilo dech...nahatý básně (který mě někdo vyčet) a volná asociace a život je ten nejlepší recept...
super, opravdu moc dobrá *****+TIP
* ...mě skoro rozbrečela. Rozumím tomu, až moc.
Jo...kéž bych mu lezla do snů...,ale myslím,že ne:)*
taky někdy doufám..
že ano..
ale vždycky myslím, že ne .)
no skvělá, však již dávno ji mám v šupleti :)
* - zavist a male hackerske schopnosti mi nedovoli dat tipu vic.
** Ach jo. Ony jsou dobré i tvoje básně... Tak dneska zase v práci nic neudělám. :( :)))))
:) na místě činu once more..:)
a líbí pořád..;)
závidím ten pohľad... napriek smútku na konci ... pekne ti to vygradovalo (zmena atmosféry, obrazov...) ... veľké + a * k tomu
štve mě pořád číst kritiky typu "je to super, skvělý" apod.
trochu motónní ne???
Je to naprosto úžasný.(hlavně druhá půlka)
tip*
Tohle je ale fakt dobrý:o) *
Myslím, že Tvoje básně jsou naprosto výborný, jen Tě prolítávám a hltám očima, sakra
Fakt do toho vidíš a narozdíl od jiných (hlavně mne) Ti to tak nějak všechno drží pohromadě . . .
Lasy s tipem*
Jo, to je opravdu pošušňáníčko********
Taaak..první sloka mě popohnala do dalšího čtení,ale potom už jsem se nějak ztratila:-/ Možná píšeš hezky, jasně, výstižně a dobře...ale pořád o tom samém:( Nešlo by už trošku zabrousit jinam?;) Tip máš,ale...
PS::Pro nás milovníky říkanek je vážně obtížně naleznout tam nějaký rým:)
na staré téma zase jinak a hezky, pěkně objevuješ zákoutí slov!
skvělé......
když se mi zdáš bolí mě ráno
mám ráda věci, které mi něco připomenou...a tohle znám, bože a jak hodně !
tip
...doufám, že ano, ale myslím, že ne...
poslední tři sloky dobrý, jinak vatička... :)
Čím dál tím líp:)) Poslední čtyřverší má v sobě hodně, celá báseň tam tak nějak kondenzuje...v úvodu jsem sice nevěděl, co čekat a co si myslet, ale nezklamal jsi...tohle je za jedna:)*
Díky ti....
Docela pěkný :)) Zajímavý nápad.
na začátku sem se upřímně trochu bál, že se Ti to nepovede rozvést, pořádně rozbásnit... povedlo:)) -od čekárny perfektní, úvod dobrý:) |tip, rimsey
"doufám, že
ano
ale myslim, že
ne" !!!
****
naaaaaaaaaaaaaaaaadhera, fakt!!!!!
***
napsaný moc pěkně ... slanohořko vychutnaně (taková ta chuť nic moc ... někdy lepší cítit, někdy necítit ... měl bys to něčím přerazit - nemyslím ale něčím tekutým) *
Jo, tohle je, panecku, zajimave! Necetl jsem, myslim, od Vas nic dalsiho, ale vratim se, protoze styl psani je (narozdil od mnoha jinych) prehledny a pomerne vecny. Take mam pocit (opet narozdil od mnoha ostatnich), ze vim, o cem tohle je. Avsak NENI to rymovana basen! Coz je skoda. Nerymy umi psat kdejaky hejhula a clovek se v nich snadno ztraci (nemluvim o tomto). Tedy tip a prislib kritik. :-)
Tom
líbí :)
*
a rýmů je tam dost...
S těmi rýmy je to trochu problém. Někdy mám náladu napsat skutečně něco pevně zrýmovanýho, ale pak z toho mám takový vyumělkovaný pocit. A mně se líbí, když se básní, jak mi "ruka narostla", jenže mám rýmy rád. Tak tohle je kompromis. Ono se to nezdá, ale je tam fakt hodně rýmů. Sice jen takovejch "Mňágovskejch", tzn. spíš samoslabičnejch, ale to je čistě pro iluzi rytmu a zvukomalebnosti...
ruka Ti narostla na můj vkus akorát... :)
tak.-...sis ji do toho snu dosadil sám a nezaujala mě...
TIP - a to pořádně velkej.
!!!