Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seseznamkové haiku
27. 11. 2003
16
2
7849
Autor
Rimmer
2 názory
Už dvě noci jsem neměla
a dusí mě kašel
ale o pomoc se neprosím
prosím.
... netouzim rypat vzdycky
ackoliv zrovna ted se
smichy nedusim.
Haiku mi pripada jako takova divna disciplina, ale "vazelina s chlebem" me srazila do kolen :-) Jen tak dal.
Myslíš že ti takhle někdo zavolá?
Abych zvýšil tvé šance na objevení lásky, přepsal jsem ten inzerát na hajzly na 2. rotě :)
Jo, to já taky nemusím, ale co, někdy přijdou k chuti:) A snad jsem alespoň trochu sympatická nudle:) haiku nehaiku:)
Tak to by mě zajímalo, zda-li je to číslo skutečné. Jestli ano, čekej, že se ozvu..:o)
TIPáček z pytlíku:o)
ulita: já od matematiky ruce pryčmo... :)
(od polévek z pytlíku povětšinou též)
všechny strohé komentáře byly už vypotřebovány čtenáři přede mnou a tak pokud chci něco napsat musí to být delší než jeden řádek a nemělo by to být o polévkách a sympatiích a inzerátech a telefonních číslech jenže jsem to právě zkazil achjo...
chtěl jsem jenom říct, že je to blbost :)
Morbid_Pimple
27. 11. 2003
Ty jsi pakůň:)) Okamžitě to dej ven z haiku:)) Není to, dobře to víš.
Jako blbůstka je to pěkný...;)
jsem černošedá
a schopná ledasčeho
drž mě a nepusť
(603 461 661)
(Tý jo, moje první haiku)
Musím říct, že pět avízek mne trošku vyděsilo, ale tohle stojí za to!!!! Od zítřka nejím pytlíkovky a začínám být sympatický:)))
*
(Klidně ti to rozvěsím po Praze:)))