Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStopy v prachu
16. 01. 2004
32
1
8668
Autor
KayTee
Jdu prázdnou ulicí
Za mnou kroky
Kroky ničeho
Kroky prázdnoty
V prachu stopy...
To jen můj stín
V levných polobotkách
Dělá mi společnost
Na prázdných odpočívadlech života...
1 názor
jop,...tak tohle je dost dobrý,...*
některý úseky života člověk cítí prázdnotu, paradoxně nevíce a nejčastěji dospívá právě při nich
celkem líbivá - to ju .. :-)
nicméně - taky poněkud upovídaná až patetická
je toho málo na jednu báseň a tak se to vykrmuje... odpočívadla života jsou ale dobrý...
podezdívka
15. 11. 2004
No jo no...zase se mi to líbí...dneska narážim furt na povedený dílka. Tak prostě tip:-)
no jo...to by mě fakt zajímalo jaks narazil zrovna na tohle ;o)) Je už pěkně starý a neni ani v žádném klubu...?
Nevím...tak nějak dneska brouzdám a zkoumám...a narazila sem:-)
A vůbec nevadí, že je to starý dílko a že neni v klubu, záleží na tom kdo si to čte a mě to prostě zaujalo a líbí se mi to :-)
Jo, že jsi holka jsem už zjistila, když jsem mrkla na tvou autorskou sránku.
Mě se tohle mé dílko líbí, jen mě překvapilo, že sis přečetla zrovna to, protože si na něj nemohla narazit nikde v klubu, ale přímo na mé stránce...tak jsem to myslela ;o))
Augustin_Šípek
18. 03. 2004
No, já bych řekl, že to není moc povedené. Dost špatně se mi to četlo, i když je to jen krátké. Nevím, nějak to nemá nic, co by mě zaujalo.
Cítím prach i ulici a kroky vidím možná že ty svoje a přeju si projít se loukou :) Elmitip za hloubku a zastavení
KayTee - je poézia pre poéziu a je poézia, ktorá necháva odtlačok v duši človeka. Pre zamyslenie, smútok, pre radosť. A čo je krajšie ako toto? :-)
No všem vám děkuji, potěšili jste mne, ale když to dám na www.poezii.cz určitě mě s tím zas pošlou do pr...ele ;o)))
Já tam zvyknu dát to, co má tady úspech, ale neprošla jsem ani jednou ;o)))
Můj stín v levných polobotkách... hezký... :) i odpočivadla se mi líbí.. Taky znám ten pocit.. *
Toje štěstí, znamená to, že kráčíš stále ke slunci. Kdybys šla od něj, byl by stín před tebou. A jeho náskok nejde dohnat. Vyhrál by ... Tipipit
pokud je to však zhmotnělý stín, pak je to většinou v noci :)... velice vydarena, tedy...