Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePozoruhodný sex
Autor
pozorovatel
Stalo se to jedné vlhké noci (jak říkáme my milovníci). S mým dlouholetým kamarádem jsme poctili svou návštěvou noční klub, který se jen hemží krásnými ženami ve zralém věku, ale hlavně ženami ve vyzrálém těle. Stačilo si jen vybrat…
Je samozřejmé, že profesionál jako jsem já, si nevybere žádnou ušmudlanou ženskou, na které jsou ještě vidět šrámy dětí, a může být jakkoli hodná. Vůbec hodný ženský jsou zkázou našeho cechu. Nic není nebezpečnějšího než řeči o společném životě, mateřství a jejích tělesných problémech! Brrr.
Stačilo jen pár vteřin, než si mé cvičené oko vybralo cíl. Byla to samozřejmě žena (spíše ještě dívka) nejkrásnější a nejvyzývavější ze všech. Neměla konkurenci. Málokdy se najde tak čistý drahokam mezi tolika moldavity. Rozrazil jsem obranou stěnu jejích ctitelů a zaujal ihned hlavní místo. Přednesl jsem pár oslnivých vtípků, po kterých sál vybuchl smíchem. Víte, pokud chcete sbalit nějakou holku, musíte být vtipný. Nevím sice proč, ale ženský si na to potrpí. Proto sebou beru svého dlouholetého přítele, který je symbolem čestnosti, porozumění, inteligence, vážnosti, moudrosti, otevřenosti a prostě všeho, co ženský odrazuje. Jízlivé poznámky na jeho osobu vždy zaberou. Ženy zkrátka milují chlapy, co se umějí nejen ohánět pěstmi, ale i slovem! To mi připomíná, že jsem svému nejlepšímu kamarádovi musel jednou dokonce rozbít hubu, kvůli jedný ženský. Dělala hrozný fóry, ale jakmile uviděla mou sílu a rozhodnost, podvolila se. Jak stále říkám, lepšího přítele těžko najdete. Jsem mu za mnohé vděčný, dobrákovi jednomu.
Ale k věci. Po několika minutách mi ta dívenka již ležela u nohou. Stačilo si jí jen vzít. Já však – jako zkušený muž – jsem si jí nechal ještě uzrát. Ono je totiž také důležité, aby všichni v klubu viděli, jakým jste borcem. Oči žen vás musí žárlivě bodat do těla, aby jste jim jen letmým pohledem vzkázal, že i na ně jednou přijde řada. Ženy netouží po ničem jiném, než po žádaném a zároveň nedostupném muži. Je sice pravda, že mne napadlo vzít ještě jednu dračici a užít si to ve třech, ale přeci jen mi už není dvacet a také na mé dívence bylo vidět, že vydá nejmíň za tři.
Vytoužený čas nadešel a dívenka již dostatečně uzrála. Div, že ze mě nestrhala šaty. Ten den jsem měl obzvlášť štěstí na výběr. Dokonce jsem pomýšlel o trvalejším vztahu. Tak nabitá dívenka by mohla vydržet i na víkend.
Zašli jsme tedy do mého pokoje, který mi klub poskytuje za malý poplatek. Znají mě tam už dobře a vědí o mých schopnostech…
Dívenka nejspíš nebyla až tak nevinná, jak vypadala, protože si vedla naprosto suverénně. Ze začátku lehký striptýz, pak mazlení a zase striptýz, až jsme oba byli jen ve spodním prádle a objímali se. Dlaněmi jsem zkoumal její dokonalé tělo. Až s údivem jsem se dotýkal jejích dokonale tvarovaných prsou schovaných pod košilkou, útlého pasu a boků. Žádná celulitida či povislý sval jí nehyzdil tělo. Byl jsem nad míru spokojený. Takový sběratelský kousek se nenajde jen tak.
Konečně jsme se blížili k vyvrcholení celého večera. Po hrudníku jsem pomalu rukou směřoval níže, abych si převzal tak dlouho očekávanou a zaslouženou odměnu. Skrze jemné chloupky jsem… jsem… nahmatal penis. Obrovskej, naprosto chlapskej penis!!! Celý jsem ztuhnul, zatímco mě ten chlápek hladil všude po těle a říkal: „Ale no tak. Taková maličkost nás přece nemůže zastavit.“
No, nevím, ale mě připadal dost velkej. Vždyť ho měl většího než já sám?!
Znovu jsem se na něj podíval a viděl tu nejkrásnější a nejvyzývavější ženskou, co má v kalhotkách hadici, jakou by jí každý chlap mohl jen závidět.
Dlouze, opravdu dlouze, jako nikdy před tím jsem přemýšlel. Bylo už pozdě večer a já namísto, abych si užíval s nějakou ženskou, tak jsem s chlapem, jehož tělo mě vzrušuje jako žádný jiný ženy.
Znovu jsem se na něj podíval a řekl si: „No a co?! Zadek má dostatečně ženskej.“
…