Ty brdo, tak toto je velmi podobne tomu co momentalne citim zavreta sama na izbe cislo 508...
Je to take neobycajne, nebasnickove a to sa mi na tom asi najviac paci...
když se nesoustředím, její hlas a vůně
už nenaskakujou tak automaticky jako předtím
velmi vystizne... az mi je z toho smutno...
*
Prave ta svetluska je tam dobra. Cele je to dobre. Lepsi.
I teď bych to proškrtala... aspoň že ten minimalismus člověku vydrží.
Nejsem si uplne jisty, do jake miry je to basen lyricka - nerymovana. Kdyby to tam nahore nebylo napsano, asi bych si myslel, ze je epicka nerymovana. Ale to nakonec vubec nicemu nevadi a je to tak akorat na *
bombaaaaaaaaa *** tvrde realistickej pohled, super
Skvěle vykreslená atmosféra + ten závěr je naprosto fantastickej - jo, jo, jo ! ;-)
Neulítám na tom jako WiruZ, ale - jak tak koukám, třeba to na mě také časem přijde....-)
Prozatím pouze zasloužený TIP
nebudu originální: moc se to zlepšilo, když nepočítám sny ... ***
Ahoj, Rimsy . . .
Tip* za to ze je ti lip a za to, ze tahle vec ve mne zanechava dalsi stopy . . .
Lasy
Ehm . . .
tady je ten tip
Lasy*
Já tipovou setrvačností zřejmě netrpím. :-) Od *ostré bolesti* až po *sny* se mi to moc líbilo, ale jinak je to takové nějaké...vágní (co ono to ale vlastně znamená?). Docela dlouho už mám pocit, že se pohybuji v jakémsi neviditelném koridoru, taky mě nic nezajímá - na všechno pak opovídám jednoslabičně (ano / ne / nevím); bohužel mě tohle dílko nepřivedlo ani na nový pohled na můj stav, ani nenabídlo řešení. Zdá se mi to spíše býti poznámkami pro novou povídku.
Tom
je to bezva, moc se to zlepšilo, když nepočítám sny
...
a to povlečení...:)
...
ztotožnění
kamo cetl jsem uz jednou kdyz si to sem dal....a uprimne se mi to nelibilo.....precetl jsem si ji znovu ted.....a musim rict ze to je rozhodne tvoje nelepsi basen....a to bez kecu....nevim jestli sem to precetl moc rychle...nebo mel hlavu zasazenou v prdeli...ale rozhodne
t + k + n + ž + prvni tvoje vec kterou bych si vytisknul a asi druha vubec z pismice.......
Moc vám všem dík. Vím, že spoustu tipů mám už jen ze setrvačnosti :), ale jestli se to někomu vážně líbí, mám fakt radost.
Takže děkuju přehánějícímu WiruZovi :) Pro mě je to spíš důkaz, že u tý četby rozhoduje hlavně současná nálada... Nebo ne. Asi jsem fakt machr :)
setrvačnost? Blbost. Prostě je to moc pěkný. Fakt moc moc moc. (taxe nehádej:))))))
to neni o nalade (jakoze taky) ale hlavne pred tim jsem si to precetl bleskove a nevnimal to ani moc...coz byla chyba....
Houby setrvačnost..rozhoduje kvalita!:)
"...je to bezva, moc se to zlepšilo, když nepočítám sny"
moc dobré, snad jen ten závěr mi přijde až moc samozřejmý. je to ale dost syrové...
líbí se mi to až na kost
Souhlasím s Gadzem, dám tip. + Autor nesmírně dobrý pozorovatel. Civilní poetika, volný verš, ale silná výpověď.
jako jo, ale stejně.... asi by to chtělo sevřenější tvar... tyhle věci můžu (faktor ztotožnění 5), ale je poměrně těžký to napsat tak, aby to drželo pohromadě.
ale to povlečení si vyměň - jednak bude jaro, a pak - je dobrý někde začít..
Prisla jsem sem dneska jen proto, abych zjistila, jestlis sem neco neprihodil a zas jsem neudelala chybu. Prihodil a je to moc dobry. Mas uzasnej smysl pro detail a atmosferu...
samozrejme tip
proč by nemohla být světluška spojující téma? Ptám se, aniž bych znal minulé dílko.
Je to moc dobré... jen nevím, je li to báseň...vlastně... spíš indispozice:-)))
je to nezajímavé jako ten večer na pokoji a tudíž tip za autenticitu. A jen tak mimochodem, báseň mi to nepřipomíná vůbec.
skryva sa tam jemnocit pre situaciu a pozorovaci talent,
krasna skica jednej chvile
:) Pivicko ..:)) hezký...
jinak se o tom dá říct úplně všechno, co tu už padlo - a nic by nebylo vedle..;)
světluška ano, musí být, je to přeci o ní..;)
*t za atmosféru ... hustou, hustou
je to celé takové...profesionálně kouzelné:)*tipit
typický Rimmer, smím-li to tak říct.... myslím, že to mluví za všechno, takže tip jako svět:) *t
bášeň...hmmm...mám raděj tvý rýmovaný.což je zřejmě fuk, protože tipa ti dám.Ta černobílá fotka zakouřenýho kamrlíku vyšla moc hezky....
jenom mi nějak nesedla ta předposlední.....sloka....jak mluvíš o bolesti, snech a hmyzu.Nevim, asi tam má být, ale mohla jinak.
t
Vážně krásný. Taky se neudržím.:-)
tip
jezisi...to je strasny...to o cem pises.....
Ale jako basen je to ***