Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiluji Tě poupátko
03. 05. 2004
9
0
7826
Autor
kakání
Ach Ty kaku roztomilý
když se hezky zakroutíš
hnědé Ty poupátko..
Nerozkveteš, nezavoníš
vonnem libým
nakrátko
Však
mám Tě tak rád
jsi pro mne vším
před Tebou poklekám
a chci si Tě vzít
žádal bych o ruku
kdybys ji mělo
alespoň na krátko
Miluji Tě poupátko
..a nejen pro Tvé tělo
Dragonangel: děkuji mnohokrát za tento ohlas.. pokud budu mít pocit, že alespoň sem tam někoho přesvědčím k lidštějšímu přístupu ke svému \"výstupu\", tak moje tvorba má smysl..
Dragonangel
18. 07. 2006
Jednou jsem byl po nějaké akci a ráno sem musel jít udělat tu tvoji oblíbenou činnost a to aroma, který provonělo celou místnost mě donutilo vyprázdnit obsah žaludku...
dneska sice pisu dlouhe kritiky, avsak u tebe mi nejak dosel dech, staci, kdyz napisnu, ze je to kouzelne a zaslouzi si to typek jako almara?
NIghtRunner
04. 05. 2004Miss_Moody
04. 05. 2004kouzelná_květinka
03. 05. 2004
beatrice: Já ti dám parodii!!! Takhle se o kaku nesmí mluvit, již si zesměšňování dosti užil v minulosti. Já se právě snažím dodat mu na vážnosti. Že pro mne hovínko není míň než člověk a obecně by být nemělo.. vždyť z něj přeci pochází.
Cannisha: Ne mně samému, mému kaku, to je rozdíl.. abych pravdu řekl druhého si vážím ještě trošku více a to nelze říci, že bych zrovna trpěl nedostatkem sebeúcty
květinka: Moc děkuji, ....ale ..což takhle se někdy místo pobavení taky trošku vážně zamyslet..?
kouzelná_květinka
03. 05. 2004
beatrice: Já neřekl že je hovínko víc než člověk.. spíš je to tak nastejno.. Určitě existuje pár lidí, které mám rád a raději než většinu hovínek a stejně i naopak existuje několik povedených kaků spojených s hezkými vzpomínkami na jejich zrod, které mám zase raději než většinu lidí..
Pozdravuj svého bratra, je mi sympatický.. i když k psím hovínkům jsem přeci jen trošku rasista.. jsou to pro mne trošku podhovínka.
Beatrice: Stejně jako spláchneš některé lidi.. a některé zase ne.
Já taky všechny kaky nespláchnul.. 15 jich mám lyofilizovaných
a budu-li mít v EU víc peněz, třeba se časem zmůžu i na menší zařízení na principu tekutého dusíku.
Ten_co_dává_avíza
03. 05. 2004
kus tve filozofie se prenasi jiz i na me......jak sem mohl byt tak hruby a neomaleny ke svym kakukm.....kaju se....a du tvorit.....
denorimamo
03. 05. 2004
No, ono přesně vzato není hovínko nic, co by pocházelo z nás... Totiž trávicí trubice začínající ústy a končící konečníkem jest skutečně trubice, takže člověk je spíše jakýsi válec a potrava prochází tím otvorem v něm, ovšem spíše jako vnitřek těla by se to mělo klasifikovat jako odnož vnějšku... Takže ačkoliv se na tvorbě hovínek podílíme rozhodně značnou měrou, není to nic, co by pocházelo z nás...
vykloubeny_loket
03. 05. 2004
ani jsem to nečetl dál než přes první dvě věty . . .
už mám tohohle "shit" umění dost . . .
je to hnus . . .
Lasy