Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZvláštní sex
11. 07. 2004
40
6
16724
Autor
papouch
Máme spolu zvláštní sex.
Ty mě jebeš pořád
a já ti dám jednou za měsíc.
Výplatu.
Ty mě jebeš pořád
a já ti dám jednou za měsíc.
Výplatu.
6 názorů
Taková čůrácká báseň, řeklo by se.... dnes bohužel bez tipu. Musíš se víc snažit. Nechtěj, abych si vytvořil dalších 156 nicků. Jsi neumělec. tečka.
NIghtRunner
05. 03. 2008NIghtRunner
05. 03. 2008obdivovatelka_papoucha_ze_štatlu
04. 11. 2005
A já si tipnu, s chutí a rád, setrvačnost nesetrvačnost, tohle je totiž narozdíl od Číčy něco, co jiřík může...
Craerassy.: fffffffffffffůů fffffffffffffůůůůůůů foukám na bolístku a hojivou papouščí tajnou mastičkou mažu... :-)
papoušku, ještě že tu jsi, jinak bych dohořela zcela bez povšimnutí:-)))
papoušku, já dala tipík i RomanTikovi, takže mi stejně hrozí upálení na hranici..je mi to celkem šumák, protože jsem si spálila ruku a moc mě to bolí:-((((
reb: nejen dvojí ... jsou spousty měřítek ... záleží na tom, jak se člověk vyspí a který mu pak první přijde pod ruku ... ale to asi taky znáš ... :-)
VÁŽENÍ OD REBECCY AVÍZEM POSTIŽENÍ, obracím se na vás s prosbou, abyste sem své reakce nepsali. (Ona si to stejně číst nejspíš nebude..)
Todo padílo bylo původně určeno k pobavení a následnému smazání, ale počet tipů mne natolik překvapil, že to tu visí stále.
NEŽÁDÁM SI PROTO JAKOUKOLIV HLUBŠÍ KRITIKU, či rozbory ať výtvoru samého, tak (a to především) dění na Písmáku.
DĚKUJI
nic uvádět nebudu, co jsem řek, to platí. A to druhý - to je vyhrožování.
Bububu!
:-)
Reb: tady se mi zdá lehce ustřeluješ. Je rozdíl mezi zoofilií, která je všeobecně prostě eee, a prostým povzdechem muže, jebaného ženou. Nejde o slovíčkaření, jde o obsah.
Tudíž srovnáváš nesrovnatelné.
:-)
No, stran témat nechci diskutovat, za svým názorem si stojím.
Druhá věc je, že si tohle dílko snad tolik tipů opravdu nezaslouží, a že tady funguje ten lavinový efekt a obliba autora bezesporu. Ale za to prostě autor nemůže.
Sotva mu tady můžeš hulákat, že si něco zaslouží nebo nezaslouží.
Bojovnice jedna. :-)
neva, já to stejně smažu, až se rebeka dosytosti vy.... chtěl jsem říct vyžgryndá, ale to by bylo vulgární... tedy vypíše
Úúúžasný :-) ale stejně je dobrý pocit aspoň jí přinést tu výplatu, ono když ona vydělává víc než on, tak už člověk nemá takový ten pocit "živitele rodiny" a to je dost na houby...
Lidííííííí :-) jenže tohle není z MÝHO života, já si svoji vejplatu prohýřím sám, nemám žádnou, která by mě o ni připravila :-)))
Jo a vy dva kohouti - Lyrykohoute a _JiKohoute_ - přestaňte se mi tu oklovávat a hezky si podejte pařátky, nebo na vás vítnu a bude mazec! Já vás usmířím, aji dybych vám měl peří z vocasu vyšklubat!! :-))
vidím, pane papapouch, že váš diskurz je agresivněsmiřující. ale tak už to někdy v životě chodí. člověk kecá, kecá: a najednou bum, je v diskurzu až po uši a uniknout se nedá...
dobře papouš, dobře...
zkušenosti vypelichanýho ptáka potěší :)))
(G)*
Miroslawek
11. 07. 2004
taky poloha...přijde na ni...zní to tak, že je při ní děsivá výdrž...
****tíííp :-)
Pomerančová
11. 07. 2004Minim_Sladkyj
11. 07. 2004
jiko: když už mě někde pomlouváš, koukej poslat avízo, abych si mohl tvůj primitivní diskurz dostatečně užít;
Lyryk: vidím že ti někdo ukradl mozek.
za A/ to že je tvůj nick někde zmíněn ještě neznamená, že tě ta věta pomlouvá (všimni si, že ti tam nepřipisuji žádné adjektivum).
za B/ ty neumíš s lidma jednat. Toť příčina, že ti odtud spousta lidí zdrhla
za C/ když tu prýštíš ironem, doufám, že doma pomáháš Sonatine s žehlením
jiko: nebudu ti, a nikomu, přitakávat jen proto, abych se zalíbil za každou cenu; nenapadlo tě, že ty třeba neumíš jednat se mnou? teď jsi třeba ztratil možnost se mnou rozumně rozmlouvat;
Tý brďo, tady to dostává grády; kucí, roztrhejte si vobčanky :) Jinak, Papouchu, je mi to ňák povědomý, asi je to všude stejný :)))
papoušku, chudák ženská..proč jí nedáš víckrát za měsíc? že ty máš jen jedno zaměstanání??:-))))
tip
jerzy_z_jersey
11. 07. 2004
chle chle.....kurňa a není to neumělecký porno jak to tu Lyryk zakazuje pod trestem hrdelním?!!!