Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVesuvanka
26. 07. 2004
27
0
10290
Autor
Craerassy
Ze stromů dávno skapal čas
v pomalém odtékání
ustrnul na kmenech
jak rozvrásněná tvář
*
vydala Země na okamžik
bolavý výkřik svého těla
sopečná půda vyhořelá
děvčátko hlídá její dech
motýl co nemá křídla stejná
divoce tančí v plamenech
konejší
krůčky podupává
a půdě vrací pevnou zem
sopka jí horký příslib dává
Já tichá jsem
beatrice
Jinovata
cmukina
machal
Wu_Chan
andromeda
Print
romi
Maureska
děkuji moc Vám všem...
tak to bylo tak nádherné, nádherné a já nevím, co k tomu říct....snad jen T I P a hrozně velký.......
Ze stromů dávno skapal čas
v pomalém odtékání
ustrnul na kmenech
jak rozvrásněná tvář
jaktože se čas a tvář rýmuje? nechápu... Nechci jen chválit, tak to mám smůlu, chválím, ahoj
Tak ted ale Crae netusim zda je to pocit +/-
Jde o to ze bys tim mohla vyjadrit jak je vesuvanka - jak to rict - cila vesela skotaciva divoka a nespoutana
a nebo se to da chapat take jako ze je nejak sahla ci postizena (nestejna kridla) a neco ji silne nici, nebo se nejak jinak likviduje sama (divoce tanci v plamenech)
Nic mene predpokladam ze tvuj vztah k ni je kladny takze to znaci neco pozitivniho :)
divoce tančí v plamenech ...tím se chtěla vyjádřit její vztah k sopkám i to, co cítím uvnitř ní..oheň..krásu...
a rozhodně si nemyslím, že je postižená nebo šáhlá...je nádhernou bytostí, která je podle mě dokonalá svou láskou a obrovským srdcem...motýl co nemá křídla stejná...můžeš si to vysvětlit i barvami...to už nechávám na každém, jak si to vyloží, ale jsem moc ráda, že nad tímhle dílkem přemýšlíš...děkuji i za ves:-)
motýl co nemá křídla stejná
divoce tančí v plamenech
Tohle se mi líbí nejvíc - Tip
machale..moc děkuji, protože ta část je právě pro mě nejdůležitější..:-)
mohl bych - klidně mi to soukromně zazpravuj - vědet proč pravě tahle část ??
protože takový pocit mám z vesuvanky...je to můj osobní pocit, který se vysvětlit nedá:-)
Ještě jednou díky Vám všem za zastavení a milá slova a přeji krásný sluníčkový den...
zaslouží..je to sluníčko...děkuji, Arien...jsem ráda, že tu vidí, jak ji vnímají i jiní:-)
za hezounká díla a moc krásné kritiky, které všem píše...
no zasejc není za co, šak sem moc neřekla a hele, na mě jemně a ne tak důvěrně, začnu se hned červenat a tak
jo, dělám si srandu, neska je zvláštní den:)
zkej večír!
Milá Craerassy
to je tak nádherný dárek, to si ani nezasloužím. Já jenom ve svých dílech "přetavuji" to, co mi sopky dávají... když se jimi člověk zabývá a zjišťuje tu jejich úžasnou životadárnost, počínaje zrozením ostrovů, kdy se usazuje život na lávě a popelu až po naše dávno vyhaslé krajiny, které v sobě mají zvláštní jiskru a náboj.... Příroda je úžasná a zaslouží si náš obdiv a lásku...
Napsala jsi to moc krásně a ten závěr
Sopka jí horký příslib dává
já tichá jsem
je v tom něha.... tak to cítím i já..... Udělala jsi mi velikou radost. Ani to nejsem schopna vyjádřit slovy tak jak bych chtěla. Díky i za prolog. Obrovský TIP i pro Tebe
a ráda bych poděkovala i Vám všem za milá slova a zdravím Vás
vesuvanka
Ze stromů skapaný čas... bolavý výkřik těla... vyhořelá sopečná půda...motýl co nemá křídla stejná, divoce tančí v plamenech... půdě vrací pevnou zem...
Jsou to všechno nádherné obraty... a ten prolog...věčnému děvčátku s květinami v náruči a motýly ve vlasech... vidím ji také tak...
Jsem rád, že jsi o ní napsala tak krásná slova... (právě Ty)...neumíš si představit, jak rád Ti děkuji...
T
Pišta_Hufnágl
27. 07. 2004
Kryton
synáček
Alimra
Luckytaky
Pišta_Hufnágl
Děkuji Vám všem za zastavení a milá slova - zejména Tobě, synáčku, která jste Craerassy a této básni věnovali.
Přeji Vám krásný den plný pohody a sluníčka....
ves, ty víš, jak tě mám ráda...chtěla jsem jen, abys měla něco ode mě za to, co mi dáváš ty...:-)
synáček...ves je velmi bohatá...má krásu, kterou se mohou pyšnit její sopky..má jejich vznešenost i horkost..ty to víš..:-)
Teda Crae, žasnu, jak jsi vystihla nejen námět, ale i způsob jak Vesuvanka píše! Tip
Albi..vesuvanka je zlatíčko a já ji čtu moc ráda...dává mi obrázky pod oči..:-)
Cokoliv od tebe ctu ma napad a moc se mi to libi :o) Uz jsem se asi ptal nekolikrat, ale jak to delas? :o)))
Tolik inspirace...budu se na vás muset podívat trochu blíž, ať mě už taky konečně něco trkne :o) Moc krásná, slova mi nestačí. t*
dismorphia
26. 07. 2004
to je nádherný... moc se mi to líbí, má to úžasnou atmosféru a díky věnování je to krásně konkrétní :-)
-tip
Korovjev..já myslela, že tu vedeš dvojsmysly a ty máš na mysli vážně sopky:-))
Kdyby to šlo, tak dám 2 tipy na jednou, autorce za verše a za laskavost, s jakou odměňuje dobrou duši písmáka a přiznám se, že jsem taky přemýšlel o básničce pro Vesuvanku, ale předběhla jsi mne a navíc neumím skákat přes vysoké laťky
a2..tady se přeci nestaví laťky, když jde o radost a ves si zaslouží víc než tohle, ale já víc neumím...
dokonale vystiženo.... krásně jemné ...sevřené v tichu... mňam :-)) t*