Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProcházíš
28. 08. 2004
12
0
6035
Autor
synáček
Procházíš mnou
jak vítr morušovým keřem
jak pšenice mezi prsty hospodáře
protékáš
Tvou siluetu v rukou
v polibcích od tebe
večer co večer
usínám
Tvé vlasy na mých tvářích planou
na bříškách prstů
tvoji kůži
mám
Na jaře vánek mladé lístky hladí, v letní noci milencům a hadům kůži chladí, v zimě buď bouře nebo holé větve usínají nerušeny, na sklonku podzimu vítr prochází se morušemi.
Za to procházení má můj obdivný tip :o)
ještě že sedím...
správný ženský by se asi měly podlamovat kolena...
nádherná
t
dadik: Sluší Ti, když se usmíváš... děkuji...
elfka_Sea: Snivé to je... mám radost, žes tu byla...
vesuvanka: Janinko, díky za pohlazení, sluníčko i Tip...
Lunka: Ivanko, děkuji za obojí... a hlavně za to, že se líbila...
andromeda: Hvězdičko, díky, žes tu byla... díky za obojí...
raul22: Díky, žes tu byl, Martine...
cmukina: Cmučku... zdravím(!)... vidím Tě rád… a děkuji...
Arienalia: Díky, že vidíš krásu tam, kde i já ji vidím, dcero Tolkienova...
Dr_Cranius: Díky aspoň za tu první, Dochtore...
kouzelná_květinka: Díky... že i ten nádech vidíš... i Tobě hodně sluníčka... (právě venku prší...)
inblue: Že by inspirace...? Děkuji Ti za ni...!
Nicollette: Všechny věci, které se dějí pod slucem ... mají svůj čas... i Tvůj čas protékání přijde… princezno povídek.. .
arthamir: Díky, žes tu byl... ale jinak… nedělej si násilí...
Nevděčná: Děkuji... mě se také nejvíc líbí...
gabio: Aničko, musíš být opatrná... protože... jak je vidět, tak asi správná ženská jsi... udělalas mi radost... děkuji...
synáček...tak krásná ..ale... vlasy planou...to mě tam tolik ruší...tolik moc...schovám si tip dnes, ano?:-)
"Tvou siluetu v rukou
v polibcích od tebe
večer co večer
usínám"
Krásná..
kouzelná_květinka
28. 08. 2004Nicollette
28. 08. 2004
to se mi velmi líbí... jak krásně jednoduché a přitom tak tichá a milá... jak to, že jsem tě ještě nečetl? aha - budu to muset napravit se mi zdá... :-)
já jssem moc nepochopila tu prostřední pasáž, ale jinak se mi to dílko celkem líbí, příjde mi takové......snivé :)
Tvé vlasy na mých tvářích planou
na bříškách prstů
tvoji kůži
mám
Petře, to je milé pohlazení, s Tvými krásnými a hřejivými verši mi vysvitlo sluníčko, .... Díky moc a velký TIP