Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽeně
Výběr: vesuvanka
01. 09. 2004
16
5
7357
Autor
synáček
Zahrado
tichého stínu hvězd
a slunečního vánku
Studánko
něžných pohlazení
vláčných gest
unaveného spánku
Obraze krásný
v rámu žhnoucí lásky
v rámu z nejtvrdšího kamene
5 názorů
NightStalker
05. 03. 2011
Tak moje růže zmizela, asi se odstěhovala na zahrádku do Prosečnice... ale dám Ti sem jinou :-)
Cosi mi to připomnělo:
"Obraze rámu prastarého,
kolikrát vytrhli tě z něho..."
Však tenhle rám je z kamene?
,,,kdo po létech si vzpomene...?
Však za zahradu... studánku...
za pohlazení ve spánku...
za to že neumín to líp...
nemůžu nic... jen dát Ti tip...
Miluješ ji hodně!...To je dobře:-) Krásná báseň a růžička od Robinia vše doplňuje.
kouzelná_květinka
04. 10. 2004
kouzelná_květinka: Tvá slova hladí... a tolik, tolik voní... já Tobě děkuji... květinko kouzelně krásná...
Omlouvám, že, musím odpovědět takto globálně… ale nemám teď tak nějak čas téměř na nic…
Všem vám moc a moc děkuji… za krásná slova… i za všechnyTipy… a přeji krásnou a klidnou noc…
Synáček
a kdybych mohla
dala bych vytesat
tvoji tvář do kamene
dýchl by anděl
život svůj
do sochy co by
vydechla mým jménem...
tip!
Krásnější vstup do života
Crae
si nelze ani představit
a ještě k tomu Tip… co od Tebe má (rovněž… málem) cenu života…
Díky za obojí…
Studánko
něžných pohlazení
Obraze krásný
v rámu žhnoucí lásky
v rámu z nejtvrdšího kamene
Něžné a krásné vyznání.... a milé pohlazení na dobrou noc... díky a veliký TIP
zahrado
tichého stínu hvěz
a slunečního vánku....
máš nádherné nápady, fantazii a obrazy, které vždy funkčně skloubíš....
opět hezké dílko....jen tak dál !
m.
TIP
hezká.. Synáčku :o) moc..
poslední dva řádky mě hodně oslovily.. hodně mi to připomělo jednu věc, která je pro mě teď dost aktuální..
jako by byli o mě.. někdy si říkám.. jak svou povahou komplikuji život lidem, které mám ráda... a kteří nemůžou vidět mé myšlenkové a pocitové pochody... už jen proto, že skáčou jeden přez druhý..
jsi hodně vnímavý... :o) ale to není poprvé (ani náhodou) kdys to předvedl..
moc hezky vzdáváš hodl křehkému pohlaví svou básní.. je z ní cítit hodně úcty.. a lásky.. něhy..
tip :o) rozhodně.. a moc děkuji.. :o)
Nečetla se mi špatně, ale upřímně nějaké obraty mi přijdou tak nějak ohrané...
Hezké, něžné, milé - ale umíš mnohem lépe, když máš prostor, umíš realizovat opravdu krásné obrazy. A to říkám jako odpůrce takové té rozněžnělé poezie. Ty to umíš podat stylem, který ten cit vyjadřuje, nikoliv ho zneužívá - a to je umění.
Tyhle Tvé miniatury mne však jen málokdy zaujmou, nedokážeš do nich pojmout vše a působí neuceleně, skoro až prázdně.
Protože vím, že nejsi z těch, kteří by se na mě za upřímnost škaredili, tak jsem chtěl, aby jsi to věděl. Protože si Tě vážím.
sladký!... až moc, ale kdybych chtěla být ulovena někým kdo se mi fakt líbí, stačilo by to (ale jenom největšímu favoritovi)
Robinia
to je nádherný tip pro synáčka, on si ho svými krásnými verši zaslouží...
a Ty bys měla dostat tip také