Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seXII.
Výběr: Jinovata, dream, Print, child
24. 09. 2004
25
0
8922
Autor
drfaust
XII.
Rozbiju ti držku,
jestli řekneš surrealizmus!
- - protože v rumu je krev,
která odkysličuje úzkost.
Mé sny kornatí
a vaše České dráhy se omlouvají -
za zpoždění Jáchyma Topola.
Je úterý a válka
na druhé koleji
u stánku s pivem
na účtence rozmrzelý déšť.
dismorphia
10. 10. 2004
Doktore, tahle se ti moc povedla. Fakt. Moc líbí.
Upozorňujeme cestující, že očekávaná doba zpoždění se může změnit.
*tip
Tak to je mazec. Ten zacatek me fakt dostal. Rozbiju ti drzku, jestli reknes surrealismus.
Ale vis co?
SURREALIZMUS!
tip :)
a tak tohle mě dnes docela dostalo... jak moc se dá vyjádřit tak málo slovy a jak se to umí zabodnout... ta atmosféra a ten život, který z téhle miniaturky dýchá - to mě vzalo :-)
-tip
Tohle se mi dost poměrně líbí.
Hlavně ten začátek, z toho nemůžu.
(Ale stejně mam radši zelenou.)
je válka u stánku s pivem? ten první a třetí verš poslední sloky spolu významově souvisej?...jestli jo, tak mi to přijde dost dobrý:-)
Lidi si dneska rozbíjej držku kvůli pravopisu jo? aneb pozitivní signál pro lingvisty:-)
za všechny rekvizity v básni, co mi sedly, neboť je mám ráda *t*
přemýšlel jsem, co mi tam nesedí... až poslední kritika mi sepla : je tam moc rozházených rekvizit :-)
ale líbit se bude (a nemyslím, to zle, fakt ne)
avi
dream: Ano, je to něco jinýho, než dělám obvykle.
Makča: Lidi se bijou z těch nejroztodivnějších důvodů:)))
A ten Diviš! Diviš je skvělej!!!! Děkuji. V Yukonu ti budou vyprávět, že tam o půlnoci chodí jeden takovej blázen, kterej si dá pivo a čte si ňáký básničky.... až se ho ty barmanky začaly ptát, co vlastně dělá a tak - podezřelej týpek!:))
Všem: Moc děkuju. Trochu jste mě překvapili (mile).
surrealizmus
surrealizmus
surrealizmus
a vůbec nebojím, nebojím....:)))
m.