no oproti kočce v mikrovlnce, nebo horkému kafi je by to byla vlastně celkem smysluplná žaloba... a ti lidé své případy vyhrláli ;)
Neměl bych je žalovat? :)
sranda, že v novém filmu Richarda Kellyho (Donnie Darko) by mělo jít zhruba o totéž, akorát že místo Boženy tam bude US mega.. ty se s tim moc nepářeš...:)*
Korovjev: Na pětisetkorunové bankovce.
hele jak jsme plkali! tu debatu bych dokončil! :-))
jj - ono je celkem nebezpečný vidět se někde takhle po letech - naštěstí jsou tady horší příklady .. ;-))
jak říká moje češtinářka - co je napsaný, to se těžko maže - proto bychom si měli dávat pozor .. když ono - mno - klávesnici neporučíš ;-)
jojo,takhle v tom našem hezkym modernim světě chodí. u florence stojí zas automat, co funguje na negry a padaj z něj chlazený plechovky kokakoly a voni prej taky naistalujou jeden na cigoše a pak na komunisty,jenže to jou voni taky někdy, žejo..no a pak na australsky domorodce,ty sou vzácný, za ty bude zájezd do dyznyledndu a pak na hypíky a intelektuály a spisovatelé a psychology a dochtory a židy...no, to už tu koneckonců vlastně bylo...
začátek Jo,Jo, konec Neeechápu
Mé hodnocení je stručné ale jasné...
Crw> Ale my nemáme možnost dívat se na nás lidičky odněkud z výšky, jsme uvězněni právě v těch jednotlivých pohledech
- tohle je podle mě dost individuální, takže to opravdu nikam nevede - měj se fajn *
aha aha, chlape, nějak tomu nerozumím... to nevadí, nemusím všemu rozumět
jo, nesmyslný.. ne, spíš ne.. takový.. bezdůvodný. ať je to jak je to, každej mát o svoje a nikoho nepřesvědčí anis tím nic nenadělá.. to je asi ono:) jo, konec debaty, řekla bych .. teda týhle:)
ahoja:)
Ale my nemáme možnost dívat se na nás lidičky odněkud z výšky, jsme uvězněni právě v těch jednotlivých pohledech
Ale je fakt, že tu zastávám něco, co mi ani neni moc sympatický ( čímž sice nesnižuju své přesvědčení, jen ... asi taky hodlám přestat plkat v tomhle tématu, je fakt trochu nesmyslný )
Asi ahoj?
Crw.
Nic proti sid, ale ano.
být egoista je dnes v módě
no chápu, že v tom není nic osobního... :)) pro mě je taky důležitejší můj život než třeba tvůj, tvůj, tvůj, váš... ale to je osobní dojem.. objevktivně vzato maj všechny životy cenu stejnou... mění se to jen úhlem pohledu a tím, kdo "pohlíží"
bože(no) to je debata!
avi asi
Crowley> Protože společnost to podporuje ..
sidonia> :-)
No...pak máš ze svého pohledu tedy rozhodně pravdu :-)
sidonia> .. úsměv
Crowley> jj - a to i přesto, že jsem velkej egoista - ale - to nechme stranou. Pro Tebe je tedy Tvůj život důležitější než třeba život sidonii?
Viz pozorovatel... oceňovat život (kohokoli) je blbost
asi:)
PP: Takže pro tebe není tvůj život důležitější, než třeba můj?
Oceňovat život je blbost.
Nechceš to rozepsat trošku detailněj, tohle je dost neurčitá otázka...
Myslím, že u různých lidí je cena života různá. A vy?
T*
Ejunka: Antiglobalista nejsem. Nedovedu dostatečně daleko dohodit dlažební kostkou.
Možná nejseš antiglobalista, ale zato seš celkem vtipnej:) Nemám je ráda o nic víc než globalisty..:)
fiiha...To je hustý a docela zručně napsaný..:) Jseš antiglobalista? Ptám se jen tak
Abych nezapomněla: TIP
já to beru, i jako myšlenku.. jen mi přijde, že se to od poloviny někam posunulo... trochu to ztratilo na přehlednosti a důrazu.
Ale jinak fajn...
KretenBlb: Víc efektivní než hodnotné? Píšu, co cítím. A píšu to tak, aby to bylo čtivé. Abych cítil, že kdybych na dílo narazil a bylo cizí, že ho dočtu a nebudu se nudit.
forget_me_not: V první řadě mám radost, že se do téhle skládanky chceš vůbec pouštět :)
Nejsem zaujatý vůči žádnému pohlaví. Je fakt, že mám víc kamarádek než kamarádů, ale to je tím, že se mezi holkama cítím líp. Možná nedokážu tak snadno prokouknout jejich povahové nedostatky jako u chlapů, a tak jsou mi sympatičtější. Na drbání v rozkroku nevidím nic strašného. Navíc doma v soukromí. Myslím, že co svědí, mělo by se podrbat.
Uveřejňovat méně kladně hodnocená dílka bude problém. Úspěšnost dílka totiž zjistím až po uveřejnění. Moc tě zdravím a myslím, že nejsem zrovna nejvhodnější puzzle :)
Ja to pochopil! A to je samo o sobe takovej uspech, ze se nebudu poustet do hlubsi kritiky, ktere jsem jinak vzdy schopen ;o)
sakra, zase sem si to musel najit sám a to tě mám v oblíbených - jenomže tenhle sueproznamovací systém to někdy ignoruje . . .
ad báseň:
vybavuje se mi Orwell - to kvůli těm asiatům a taky strašně moc Bukowski - to kvůli stepujícímu chlapovi co mlátí svou ženu a nesměje se . . .
nepřipadá mi rozplizlá, spíš prostě tok myšlenek se společným tématem a trochou filozofie . . .
jsem rád, že nepíšeš na přání :o)
Lasy*
Za takový orgány se platí docela dost...
Řekl bych, že takový způsob zabíjení je příliš neosobní :)
Tahle je tak nějak rozplizlá, řekl bych. A prázdná. Vyjímečně nezatipuju..
Tak tahle moc nebodovala :)
Nemá to moc omráčit. Taky tam skoro nejsou obrazy a myšlenky už vůbec.
Má to spíš vést k zamyšlení nad hranicemi lidského egoismu. Co byste dělali vy mít doma stejný automat? Má cizí lidský život hodnotu alespoň 500 korun?
myslim, že každej život je neocenitelný
(folosofie v 16.41, proč ne? Mám za sebou 4 hodiny "Výchovy k argumentaci" taxi o tom můžem vyměnit názory, hm, he.)
já nechápu ten automat ani to s tím lidským životem..Cože?
sidonia: Každý život je neocenitelný? No, nevim. Jak pro koho. Objektivně zřejmě ano. Argumentuj. 4 hodiny, to už je něco :)
John_Ceder: Uááh! Snažíš se mi naznačit, že mi dali tip jen ti, kteří mě nepochopili... Jdu se zahrabat.
počkej, ¨musim si to promyslet.. dostali sme za úkol vymazat si ze svýho slovníku slo "ne", "ale", apod. Bez těchto slov se věta skládá těžce (teda mi).
Takže... každej život je neocenitelnej.. jo.Je.
:)
já jsem ti tip nedal, promiň:) Nechápu ty tvý otázky pod tím, čímž jsem vlastně zjistil, že nechápu ani to tvý dílo..
K tý otázce o tom životě: To nemyslíš vážně, viď?
jak který, že
ale to tu nebudu rozňahňávat
sidonia: Nesmíte říkat "ne"? Tak to nebyl kurz logiky a kurz deasertivity.
No nic. Doňahnějme. Je čas přestat se zaobírat sebou samým. Jdu si přečíst něco od vás :)
to řikam taky, všechny stejně
ty jo to je ale divná debata
howg:)(nebo jak se to píše:))
To teda je!
Co to je howg?
tyhle zkratky mi dělaj problémy? Není to náhodou z Angličtiny? Dyť se ji učím jenom něco přes 10 let..:)
johne, nerozčiluj se, já myslela především ten svůj, tak sakra mám právo ne?
:))
Víte, co je na tomhle všem nejstrašidelnější?
To, co tady teď napíšu, tady za pět let pořád bude...
Rimmere, neboj se, třeba to tu nebude :)
budeš se vymlouvat na svůj věk..
John_Ceder: No ovšem. Ale stejně je to strašidelný.
A vy jste hrozný humanisti. Vůbec jste mi nepochopili básničku. Hrůza. Zas musím psát o lásce a tak...
o lásce nepiš, to už je taky mrtvý téma, hehe:))))))
né, piš, píšeš fajně:)
a k tý budoucnosti... za pět let už Písmák nemusí ani existovat, takže nějaký strachy z toho, že bys snad mohl nějak ovlivnit i příští generace bych schovala do šuplíku:)
sidonia: Ne, kdepak. Navíc ani nemám rád příští generace. Zrovna včera. Běhali ve vlaku a flákli mě deštníkem do hlavy. Haranti.
no vidiš.. ejhle ji, inspiraci...jako vyšitá!!! napiš nějakej bleus o harantech, deštníku, příštích generacích a jejich vlivu na cokoli..:)))
jejej, samozřejmě blues... ale jestli umíš, můžeš klidně i "bleus", hehe:)
Rimmer> Hodnota dětskýho otroka ( v Africe ) činí v přepočtu hodně pod 2.000 Kč. 500 je za asiata řekl bych až obchodní cena - trošku málo, ale - ne zas tak moc, než aby to nešlo. Mít takovej automat, jel bych do Asie a poprosil, abys to stisknul, až budu mít občanství, nebo by mi bylo ještě víc blbě ze světa a nebo bych ho rozmlátil a nebo ho nechal na půdě na horší časy - jsme dospělí - měli bysme myslet na budoucnost..
Neboj - jsem takovej jen když chci - pokračuju Tvým tempem :-)
Petr_Pan: Už jsem se lekl, že seš takovej furt :) Dobrý.
A neblázni. Nebudu na tvým srabu vydělávat.
Někdy je to dobrý. Někdy je to blbý. Cynismus je tady naštěstí pro všechny případy.
Jo jo - a člověk by měl ceny sledovat - aspoň ví, kam se sebou, až si bude připadat zbytečnej..
Přesně tak - cinismus bysme nikdy neměli odkládat moc daleko - je jako toaletní papír
Hrubší navenek - pro Tebe ( resp. pro mě ) stejně tak nezbytný a jeho používání stejně tak - příjemný je blbý slovo pro tohle - co? :-) - nezbytný v některých případech
Abych se přiznal, celý loňský semsetr se u nás na pokoji nikdo neměl k jeho koupi, takže ho suplovaly různý tiskoviny. Nejčastěji Spy. Kterej mimochodem nedoporučuju. Je moc lesklej, tvrdej a vůbec nesaje. Chci říct, že cynismus je ještě víc nezbytný než toaletní papír.
Perfektní!!! Veškeré metafory jsou vlastně ten krám zprostředkovávající životy za pětikila.. je to vyloženě bomba, jen ten chlápek (teda jeho až zbytečně dlouhá a v kontextu nedůležitá charakteristika) ..jakože stepuje a tak.. no nevím no, ale proč ne, trošku vaty a hned se to ještě líp čte(?) žejo.
Skvělá levičárna
*
V životě jako takovym snad, ale - dovedu si představit situaci, kdy by člověk dal všechen cynismus za pořádnej toaletní papír..
( jste teda dost velký mučedníci - nebo - byli jste. To já bych si neodřek )
setci co pisali ze to je suche a rozplyzle by si zasluzili aby ten automat dostal nejaky ten aziat ... je to pravdiva sprava o stave sveta ...
dnes asi ne... jakože vlastně dobrý jako vždy... ale už tak až nějak moc standardně... jako že tomy chybí takový nějaký omráčení, který má spousta tvejch jinejch....
ale tip rozhodně:)
Dnes vůbec ne - dnes mi to nepřijde ani dobrý. Máš svůj rukopis, sděluješ - ale dnes je to jaksi rozplizlé. Dnes je to suchá próza.
Tedy - nebavilo :-(
Proč to jsou, šmarjá "smíšené verše" ????
A proč je to o ničem ??
Chci další "Chladnou hlavu" a to tak že akutně !!! :-))
Ježíšku, já bych si přála mikrovlnku...
ale!
svý místa to má, to zase jo
ráno
ho tam na rudlu
přivez´
chlap
co rád luští křížovky
mlátí svoji ženu
a chodí
stepovat
Souhlas s doktorem a Rowennou.
Souhlasím s těmi, co jen přikyvují, smutní, že se nedočkali omráčení ..
Nepříliš
mně to přijde drsný nepěkně!*