Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKapka
Výběr: Jannis, vesuvanka
12. 11. 2004
30
26
10963
Autor
Markel
Nepatrná spadla na dláždění
kapka tak náhle sama
kruté drama
slunce zpívá píseň o vraždění
kapka tak náhle sama
kruté drama
slunce zpívá píseň o vraždění
26 názorů
Hmmm...
Tvoje dílko se mi líbí. Jednoznačně T.
Nicméně vzhledem k těm létům jarům zimám jenž uplynuly_
Je to něco jako práce archeologa. Číst si tady ty komentáře od lidiček co už sem dávno nechodí a_ Nebo_ Už tu nejsou s námi. Nýbrž se vznáší kdes pod hvězdami......
chci_uverit
10. 10. 2013wow*
baaba: díky za kukýnka, tohle byla moje první tady a je to tak, jak jsem to chtěla, ať čtenáři zapnou svoji fantazii :-))
tohle je raketovej začátek
...nechceš to rozvést, rozehrát? Získalo by to jinej náboj:)
MarieClaire
07. 11. 2009
má úcta, kolegyně :) čtyři řádky, pár slov, přesto si spokojeně hladím žaludek. to je dobrá jednohubka.
nepřekonatelné klišé, díky za kukýnka a T, moc mne potěšilo, že si někdo přečetl jedno z prvních dílek, které jsem na P. dala :-))
Usmáty_autor: jak myslíš, moje personifikace jsou někdy asi zvláštní :-))
Usmáty_autor
21. 02. 2007
myslim,ze vubec neskodi,ze je to tak kratke..prave proto bych rekla ,ze je basen tak púusobiva
*
Oldjerry: díky, že jsi tady byl, moc jsi mne potěšil, když ses u mého prvního dílka pozastavil :-))
Myšlenka není nová, ale zpracování je velmi originální... tak devatenáctý
Vzdálený_hlas_moře: Díky kapičko, najdu si tvé jméno v hebrejštině, snad to nebude takovej problém, měj se krásně, letně, slunečně, pohodově :-)))
Vzdálený_hlas_moře
05. 07. 2006
Anyz: já mám ještě jednu o kapce, ale v dalším dílku další den, díky za navštívení mého prvního nesmělého počinu :-)), ta další je o zločinu
Kaicny_Akriy: Díky za návštěvičku, tahle kapka má vražednou sestřičku v dalších dílkách v pořadí
dneska jsem se tu vrátila a připadá mi ještě lepší.... taková krátká a mocná.... chvíli v Tobě zůstane.... A to je dobře:-)
Amposhka: Děkuji moc za návštěvu mého nejprvnějšího dílka, to se jen tak nestává, toho si považuji, za tipínek děkuji, jsem potěšena :-)))
malinka_hvezdinka
15. 01. 2005
Skoro až haiku .. :-)
Líbí se mi moc, jak si ten okamžik napsala - TIP
Petr_Pan: Děkuji za návštěvičku a že líbilo a za T. Nad tím srazem vážně uvažuju, jak odhodit dotěrné dětské ručičky svých tří dětí a manžela, odstartovat a jet.
* pod to se snad nic neda napsat......snad jen, ze mi bylo trochu lito, ze je to tak kratke...:-)