Moc líbí ..Sakra nikdy bych nechtěl dopadnout jak tvuj muž ,fajn že to bereš sportovně ..Nop je to takova česká rodiná klasika až na to že většina ženskych to narozdíl od tebe vzdá "-)
Tak Good Luck a nandej mu to! *
:)) děkuju... "můj muž" tak dopadl jen tady, jinak je to fajn stvoření..
Řekl bych, že v to doufám, ale protiřečil bych si v dílcích...(znáš mě... :-)
Elyn v tomhle kole jasně vede!:-)))
tip
to JazROY37: přijdu, to si piš tati. a ty mi je koupíš, protože chceš se svým synem hrát fotbal :-) a já vím, že máš maminku, i přes všechno to špičkování, rád :-) a víš ty co, vím i to, že tě má stejně tak ráda i maminka... a co je na tom nejlepší? že vás mám rád oba dva i já :-))))
Je to skvělý... není co dodat .. tip
mami jeď! nechceš abychom ti se ségrou dělali švédskou kozu? nebo českou?
buď ráda i za ty středy ... může být i hůř ... :-)*
:)
snad veršovánky...
ony mají jiný účel..
vtipné počteníčko :))))*t
a jak je na tom on? asi už to taky nebude co bývalo. ale pěkně napsané. *
Lotoska: klidně koukni, odkaz na jeho dílo tam je..:)
občas jukám:-) to jen vyjádření k tomu všemu, všichni se totiž měníme a já se taky ptám, kdy jsem si zapomněla uvědomovat, že už nejsem to co dřív:-)
Krásný přístup, jen se nenechat odradit....líbí..:o) t*
krutě bodá ostnem do srdce každého macha. je to ale osten kvalitního, broušeného stylu. t
lidi, neblázněte...
za všechno stejně může JazROY.. víte?
:)
JazROY ale nemá Tvůj vtip, eleganci a styl...je to jen jízlivý, lítostivý chlap...
....který má svou ženu snad ještě pořád rád... :-)
Toníku, počkej, šak Ty přijdeš, až se přiblíží Vánoce a budeš škemrat o koníka a nové kopačky... :-)
Povedla se Ti, El...
:)
Kdyby nebylo komu odpovídat na vtipné narážky,.. bylo by tu jen velké ticho, Jazi..;)
nebylo...jsi žena činu, jistě bychom o Tvůj humor nezůstali ochuzeni... :-)
vzhledem k tomu, že jsem opravdu otravná baba, tak se mě jen tak nezbavíte...;))
:)) jestli aspoň trochu pousmálo, tak splnilo účel..;)
díky..
:)
PS: A to jsi ještě neviděla můj extra belly dance :))))
moc pěkný....t
Můj muž je už pro mě skoro tabu
Vím, má mě za otravnou babu
:-))) Nepředpokládám, že by byl někde k vidění :-)) (Možná bych ho mohla odtušit tanečkem před zrcadlem :-)))
ne, není k vidění.. aspoň ne pro smrtelníky.. to pro zachování jejich života ...:))
Elyn: Zapomínáš na spřízněné duše :-)
tohle...nahoře..na první pokus to nevyšlo...:)
myslím se teď budu zabývat ilustrací básniček...:))
dadíková u mě se můžeš klidně vyřádit.. tohle se ti moc moc povedlo...
:)
budu sem chodit na ni koukat :)
mám výýýbornej zdroj Elyn....:)
Perfektní, skvělé a já si i vyberu, páč super blbůsť. ;o) *v
Deroušku...on mi zabije...
chudák se tak snaží a já za to mám výběr?
to nende, to ...budu jíst tu čokoládu aji ve středu....
Ty máš výběr? Nene, depa, máte ho napůl. :o)
já si zase typnu, protože kromě hraní v tom spatřuji sympatickou, nenucenou výpověď
...no, výpověď doufám nedostanu..:)
squelé, hravé, s nadhľadom...
leda, že by jsi si pořídila dítě do 3 let a nebyla na mateřské, podle nového ZP