Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seViny
Výběr: chroustjazz
22. 11. 2004
5
4
6974
Autor
Markel
Viny
Jsme vyhořelí okoralí
snad po tátovi po mámě
chcem hodit svoje vlastní viny
ztvrdlé jak housky na krámě
Jsme vyhořelí okoralí
snad po tátovi po mámě
chcem hodit svoje vlastní viny
ztvrdlé jak housky na krámě
4 názory
sakra - chce to pokračování!!!!Doprčic, zase sem to nenapsala já,tak nemožu...
Usmáty_autor
23. 02. 2007
Usmáty_autor: to znamená v malém obchůdku, takové co dřív bývávaly a vytlačily je supermarkety :-))
Usmáty_autor
21. 02. 2007
tristes: jsem ráda, že líbilo a zdálo se ti být akorátní :-)) Nestává se mi tak často, že by někdo navštívil staré dílko, jsem potěšena
Krásné téma, však na můj vkus by si zasloužilo vícea lépe rozpracovat.
Dr_Mephisto
26. 11. 2004
Dr. Mephisto: Děkuji za milé navštívení a souhlas-mám moc ráda, když se mnou čas od času někdo souhlasí. V tomhle případě mám radost dvojnásobnou.
Dr Mephisto: Díky za návštěvu a názor. Zapomenout na viny se nedá, ale zbavit se pocitu provinění - ano. Člověk musí umět sám sobě odpustit, to bývá pro nás nejtěžší, jinému dokážeme odpustit, sobě mnohdy ne. Pokud to ještě jde, odčinit to, čím jsme druhým ublížili. A pokud to již není možné, poprosit v duchu za odpuštění. Měj se krásně.
Dr_Mephisto
24. 11. 2004Slůůůníčko
22. 11. 2004
Každej máme svý máslo na hlavě, jen Zdenda ne, och, jak já mu závidím, he he! Děkuji všem za milé navštívení, vesuvance za Típek a prostřelenému Slůůůníčku posílám náplastičku s lehkou heřmánkovou vůní.
Jak jistě víš, obstarožní makrely už žádnej názor nemaj, jejich jediná starost je starání se o spousty malejch blbejch makrelčat. Taky o tebe se Zdendo mohu starat. Něco jsem si už od tebe přečetla, i tvoje kritiky u jiných děl. Jsem moc ráda, že jsi to v mým případě nerozjel na plný pecky, asi bych z toho měla špatný spaní. Ty tvoje sójové řízky se mi líbily, chtěla jsem ti dát Tip, ale vyhodilo mi to nějakou chybu v tom smyslu, že kritiky ne, tak nevím, co s tím. Měj se fajn!