Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProcházka Prahou..
Výběr: vesuvanka, Cannisha, Holan
29. 11. 2004
17
0
6109
Autor
Vevet
V zrcadlech na chodníku
koupou si věže své obrazy.
Kapky tančící po deštníku
tiše kroky mé provází.
Mystická stará dáma
otvírá v duši panorama
odkvetlých lásek
i nových nadějí
a dobří holubi
..se vracejí..
..díky za zastavení, tip a za čásek na pár písmenek ;o)
..v podstatě jsi řekl to, co mi leží na jazyku snad už od té doby, co jsem tu napsala svojí první řádku..na druhou stranu je ale prima objevovat něco nového, ne? ..tedy doufám, že jsem byla tím příjemným objevem.. :o)
některých lidí si člověk všimne jen proto, že mu napíšou kritiku a je zvědavý, co jsou zač...a zjistí, že kdyby se tak nestalo, o dost by přišel ;-)
škoda toho škobrtajícího rytmu na konci první sloky, ta druhá se líbí moc! *
pekna. a skutocne pre radost. potesila, bo po precitani zaspominam na Prahu
guy: díky :o)) ..je to nejen na občanku..ten Tvůj byl taky jubilejní hihi.. BTW - krásně píšeš, hodlám si Tě přečíst celého..blblbl :o))
Holanovi: nezávidět a vytáhnout starý dobrý kecky!!...téda pecky.. ;o)) ..konkurence se bát nemusíš..zamrzla..asi :o((
..tak si kup fixy na látku a něco poetickeho na ně napiš..ani kousek místa nazdar!..téda nazmar.. ;o))
..waw! ..čtrnáctej típek si budu hýčkat.. :o))
Díky moc, že sis našel chvilku a mrknul na kvasibásníka ;o)
Augustin_Šípek
02. 12. 2004
Kočičce.... hmmm..Praha kouzelná..to nezní špatně, asi nafotím další album :o))
Šípkovi.... díky moc za típek a že jsi nakouknul ;o)
kočka_kočičí_čiči
01. 12. 2004kočka_kočičí_čiči
30. 11. 2004
díky VŠEM za típky a za váš čas ;o)
..ani jsem netušila, že to osloví tolik dušiček :o)
Print.....uctivá poklona, pane..díky za povšimnutí ;o)
Markelce...... asi jsem se nakazila u těch Tvých bran :o))) ..díky, že ses přišla podívat ;o)
Kočičce... jojo, je to skoro za rohem hihi a Praha mě snad nikdy neomrzí - tedy ta stará, vydržím tam brouzdat klíďo celý den :o) - hitecovou architekturu jsem ale ještě jaksi nepochopila :o/
..jo, a není nad to, mít s sebou průvodce s pořádnou svačinou :o))
Krásná i s obrázkem, vystihuje náladu.... a dobří holubi ... se vracejí.... TIP a V
díky moc ;o)
další obrázky z toho dne jsou na: http://foto.tiscali.cz/helikos/praha_destiva../
;o) díky, to jsem ráda..jen příště objednám na procházku lepší počasí :o/
moc hezký...kdybych věděl že pojedeš do Praglu tak sem Ti počasíčko objednal :-)
no ta koncovka moc ...ani nevím, nesedí mi tam, ale do ní moc hezké počteníčko a líbivé :-) *
Lelo.... taky že příště budu hlásit předem hihi..a díky za típek ;o)
Lotosce... taky díky za típek i za názor..abych pravdu řekla, s tou koncovkou jsem si nevěděla moc rady, ale jak líp říct, že to tolik přitahuje zpátky..vracet se..a vracet..
..no jo, ze mě než něco uchováníhodného vypadne..to se dřív dočkám těch holubů..hihi..dík ;o)
Sally.... díky hihi..aspoň to tu profouklo a mě potěšilo hned dvakrát ;o)
Cannišce..... od tebe mě to vážně těší a moooc hřeje ;o) ..ta tvoje byla taky nádherná :o)