Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOkno
Výběr: Lyryk, sleeping_beauty, Azathe
02. 12. 2004
17
1
12116
Autor
sk8ergirl
Sem...
a skočit z Atlantidy
rovnou do temnoty
jen s kouskem štěstí
co ve snu létá
bez svědomí
stejně se nevyplatí
...aspoň tam...
neblázni
1 názor
jej to je taky pěkný...začínám asi pomalu pronikat do tajů sk8bórdové poezie :D *
To není fér, kritiky a fantazie mne odvádějí od hodnocení díla ... !
Tedy, soustřeď se, Dero, no tak ... jo, je osobitá, je hezká, sk8.
Já Tě jinak mám taky v oblíbených a důvody jsou mnohem méně ... obscénní. :o)
:-))...jaktože vůbec nevím, že mě někdo má v oblíbených .-)?
...no ale když to tak vezmu, vždycky sem se divila, žes většinou byl první, kdo četl moje nový věci...:o)
Tím to není, než se doručí avízo, tak to asi tři minuty trvá - mám na Tebe prostě štěstí. :o)
Hezký večer, dobrou noc.
Papa. :o)
avizovat - tedy chlubit se - podobným blábolem vyprsklým snad podbřiškem...
Nějak jsem nepochopil konec, ale rozhodně je chválihodné minimálně to, že je to originální a osobité.
pozorovatel
02. 12. 2004Sainte_Berenique
02. 12. 2004
Sainte: Viz. autor pozorovatel, dílko "Poesie v obrazech, obrazy v poesii".
Trdlo_Pupitel
02. 12. 2004
pozorovatel: tak černá a námořnické? Joj ... a kde si to vypozoroval???? ;-)
pozorovatel
02. 12. 2004Krásnoočko
02. 12. 2004
obsahem vůbec vs. je moc čtivá - začátek ani trochu vs. závěr hodně ( líbí ) - tak nějak tak akorát - pro mě .. :-)
Lukáš> Jsou chvíle, kdy na Tebe vzpomínám v tom nejlepšim, ale už teď tuším spoustu novejch autorů, co Tě budou nesnášet, tak jako já miroslawka - ale to už je dávno .. :-))