Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKnihy
06. 12. 2004
10
2
9702
Autor
Markel
Knihy se telelí
nad tvojí postelí
vem si mne
ševelí
vem si mne
prosí
pulzují na polici
hřbety žebrající
pod rukou tápající
čela se rosí
nad tvojí postelí
vem si mne
ševelí
vem si mne
prosí
pulzují na polici
hřbety žebrající
pod rukou tápající
čela se rosí
2 názory
Usmáty_autor: já taky moc ráda čtu, v poslední době nemám ale na to energii, těším se na dovolenou v létě, to si to užiju, antikvariáty mají i pro mne zvláštní kouzlo :-))
Usmáty_autor
21. 02. 2007
Dokážeš dát zdánlivě všedním věcem vtipně, elegantně a nenásilně nové oslovující významy. Jsi básnířka života a takové svět právě potřebuje. Přesymbolizovaných ultratranscendetálních krákorů je víc než dost.:)
Augustus: dííííky mooooc :-)). potěšil jso mé srdce, občas na P. chřadnoucí
Slůůůníčko
17. 03. 2005
johanne: Díky za návštěvu, já knihy miluju, nemám ale tolik času, jak by si ony zasloužily
Taky mám doma spoustu nepřečtených knih, který jsem kupovala po malinkých antikvariátech s tím, že se do nich okamžitě pustím... jo, znám tenhle pocit :).
smutná pravda. líbí se mi jak vnímáš a hezky zpracuješ úplně všední věci, které jinak opomíjíme
dílko ani tak ne, ale ten pocit je úplně můj ....
kolik já toho dřív přečetl....a kolik bych chtěl ještě přečíst .. :-(((
Mizernej kapitalismus !!! Proč musí člověk furt pracovat a nemůže si číst ???
.-)
T + avi
Slůůůníčko
06. 12. 2004_Rebelka11
06. 12. 2004podezdívka
06. 12. 2004kouzelná_květinka
06. 12. 2004
Děkuji moc za návštěvu a T, já v poslední době taky jen zákony a paragrafy, zdá se mi o nich i v noci, ach, jo!
kouzelná_květinka
06. 12. 2004
kouzelná květinka: Já ti ráda nějakou daruji, jen si řekni!
Pokusák: Díky za návštěvu a úsměv a t, moooc!
kouzelná_květinka
06. 12. 2004
Myslím, že pro začátek ti nemohu doporučit žádnou tlustou publikaci, takže bych to viděla třeba na Katalog cestovní kanceláře Mayer, mám ho zrovna před sebou, přišel mi dnes poštou, protože jsem byla letos na podzim na úžasným zájezdu, pobytovka s výlety Španělsko a Azrurové pobřeží. Už se těším, jak se na to vrhnu a budu vybírat pro příští rok. Pokud ale nebudu znát ty paragrafy, tak mne z práce vylejou a pojedu do Prčic, slyšela jsem, že i tam je to pěkné. cha,cha, cha, jak já jsem vtipná! Ale vážně, tím, jak jsem už dlouho nic nečetla, nemohu doporučovat, snad přes vánoce něco přečtu, neb jsem každoročně obdarovávaná knihami. Pak dám vědět, jo?
kouzelná_květinka
06. 12. 2004
květinko: Budu to vést v patrnosti a když mě něco zaujme, tak dám vědět, jen nevím nevím, zda se tobě bude líbit to, co mně. Mám ráda psychologický romány, duchovní literaturu od Anselma Gruna s dvěma tečkama nad u,dobré scifíny a horory od Kinga.
kouzelná_květinka
06. 12. 2004
pulzují na polici
hřbety žebrající
pod rukou tápající
čela se rosí
To moc dobře znám...... Je moc pěkná a v prologu mě zaujal citát "nečtená kniha je smutná kniha".... TIP