Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRečnícka otázka (mužom)
Výběr: Lyryk, Naso, dlhagi, Pepo
08. 12. 2004
21
0
7916
Autor
DivaBara
Napadlo vás
niekedy,
že rozbíjame
taniere,
lebo
v tých chvíľach
tak zúfalo
potrebujeme
šťastie?
(Nie.)
Učedník_velkého_mistra
31. 01. 2005
:-)milý, nevtíravý, miniaturní - sympatie jedině a tipíka nezávisle na pohlaví
Samicka007
15. 12. 2004
silné A TAK GENIALNE JEDNODUCHE!
tipovýber a ešte do nášho klubu (vitaj v ňom!)
ja sa prid8vam k nasovi:) je to perfektne...:)))
tip, vyber, nech si ta precita viac tych nechapajucich:)
Tak neviem - ja snad zacnem verit na stereotyp, ze slovenski muzi su citlivejsi (a to zatial cesi viedli:-))
fallen_angie
14. 12. 2004
Vrele díky, toto je moje najčítanejšie dielko, najmenej tipované zato najviac diskutované. Je dobré rozčeriť pokľudné chlapské hladiny :-)
Ano, obzvlášť když jsou rozbíjeny o moji hlavu, ten pocit štěstí musí přijít, i když do té doby chyběl. Na obě strany.
Takhle to zní ohromně smutně a zároveň krásně, ale když si tu situaci představim....
Rozbíjení talířů jako projev touhy po štěstí?
Hm.. tak jsem konečně pochopil
¨
Zbývají mi teda
tři ploché talíře
čtyři hluboké
šest malých, každý jiný
pět hrnků
sedm skleniček na víno
úhrnem
25 projevů lehké hysterie
než jí dojde
že jsem přestal být paviánem
kolem třetího roku věku
a dávám jednoznačně přednost
krátkému "sereš mě" :-)*
fallen_angie
13. 12. 2004
Vďaka za podporu, som uplne v poho s tym, ze to musi byt o sexe alebo o niecom technickom aby to tipovali muzi:-). Ten Tvoj a este par dalsich je vynimka, vdaka bohu za ne:-)
fallen_angie
13. 12. 2004
Pokusák: Vďaka za vylepšenie skóre, už-už som sa začínala cítiť nepochopená:-)
To nie sú ale tie správne črepy, ktoré prinášajú šťastie (a dosť sa to tým predražuje:-)
Augustin_Šípek
08. 12. 2004
Jednou jsem rozbil talíř.. maminka mi za to vyhubovala( mimochodem je to žena - možná nám mužům není dovoleno rozbíjet talíře) .
alohA