Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLáska bez bodu G
Výběr: Lyryk, klipeto, Jinovata
24. 01. 2005
13
5
7622
Autor
pozorovatel
Ve vztahu bez tíže
přitahuješ planety
a hvězdy necháš mně
aby mi svítily
Jsi mi tmou tak
proč mi dáváš slunce?
Zalezu do červí díry
s baterkou jak
Jsi mě učila
líbat bez dechu
Vesmír se rozepíná
5 názorů
pozorovatel
20. 09. 2008pozorovatel
20. 09. 2008
Smaž to.
:))) to mě zase pobavilo
poslední dvojverší je zajímavé
ale jinak se nic nemění
pozorovatel
09. 03. 2005pozorovatel
17. 02. 2005pozorovatel
17. 02. 2005
Ojojoj....:o) Dobrá tedy....ty vtipálku...jasně že ženy mají mateřský cit, nevím ale, jestli toužím právě po tom porodit.....přijde mi stejně nespravedlivé, že dítě má mateřskou lásku jistou, nemusí si ji ničím zasluhovat narozdíl od lásky otce, ke kterému vzhlíží v pozdějších letech a tím opouští svou matku....tohle mě znervózňuje....
pozorovatel
04. 02. 2005
To jo, ale ne navěky. Dítě si chce nějak lásku otce zasloužit (je nepodmíněná) a tak se pomalu přesouvá ve svém zájmu směrem k němu snaží se (dobrými výsledky ve škole, sportu...atd.) On je tím, kdo dítě zavede do světa a ukáže mu jej, kdežto matka je jistota......já to tak pozoruji i u sebe....no, ale to už jsme asi někde jinde....
Vesmír se rozepíná
v rozkroku
neskutečně jednoduchý naturalismus. Nic "novýho", ale krásnej pohled na věc, to se mi líbí, bez rádoby filosofického okecávání :-)
*
pozorovatel
03. 02. 2005
hih, teď jsem si teprve přečetla to, jak tě všichni zjebali, za tu tvojí tvorbu...
Ale jestli fakt nemáš ženskou, tak nejvyšší čas se po nějaký poohlídnout, víš, aby tohle mělo nějaký fakt slušný pokračování :-))))))
pozorovatel
03. 02. 2005
Už jsem chtěla být jednoznačně negativní, ale ten závěr mě nějak nalomil :o) trochu to vybilancoval.....ehm...:o)
pozorovatel
30. 01. 2005
Takové nepřesvědčivé, možná i obyčejné, nerozvinuté, já nevím, prostě mě to nenadchlo až po to líbání bez dechu, kde to nabírá jiné obrátky....:o)
pozorovatel
30. 01. 2005pozorovatel
30. 01. 2005
Já bych bych neřekla, že ženským jde jen o tohle, ale otevřeně přiznám, že je to příjemné a nebudu nic zakrývat. Asi jsi ještě ve skutečnosti žádnou nepoznal (možná kromě těch z tvého seriálu), proto ten nepochopitelný názor. Nechci se tu ale s tebou hádat.....takže sný večer.
StvN mě zas pěkně rozesmál :)))
a vůbec veselá diskuse...
o čem že to ale vlastně bylo?
děláš si dobrou srandu, to jo
pozorovatel
26. 01. 2005kouzelná_květinka
26. 01. 2005pozorovatel
26. 01. 2005pozorovatel
26. 01. 2005kouzelná_květinka
25. 01. 2005pozorovatel
25. 01. 2005Sn_vojáček
25. 01. 2005kouzelná_květinka
25. 01. 2005pozorovatel
24. 01. 2005pozorovatel
24. 01. 2005
No nevim, ale ty svítící hvězdy si fakt oprav.
Prolog má nádech humoru. :o)
pozorovatel
24. 01. 2005
Omlouvám se. Jak jsem mohl přehlédnout tak silnou citovou investici?
Jdu meditovat na nejvyšší vršek mého pokoje. Jdu spát.
pozorovatel
24. 01. 2005
K omluvě Tě nepotřebuji, to zvládnu sám.
Myslíš, že aspoň v posteli budeš k něčemu?
pozorovatel
24. 01. 2005
Holobrádku, opravdu Ty mně něco říkáš o, cituji: "pubescentní nadrženosti hormonů"?
Sexuální guru, budeme si v noci povídat, jo?
pozorovatel
24. 01. 2005
Tak postupně:
Jsem vyspělý. (Kde?)
Za svůj mladický zjev nemohu. (Matka příroda má někdy smysl pro humor :op)
Slušnost mi podává ruku a čest je se mnou v objetí. (Vím, držíš jejich matku, Morálku, jako rukojmí)
Až vyrosteš, tak pochopíš poesii. (Pokud ještě vyrostu, nebudou na mě kalhoty)
Zaučím tě. (Toho se děsím)