Dobře napsáno a dost ze života.Tip.
Jedních okem tam a druhým ven - takový rektální nálev, ale mozkem. :-) Takovýhle já rád... *
...řiká se, že první věta by měla čtenáře dostat, no, tady se povedlo dokonale. Dobře postavený prostředí, ta typizace holky eště lepší než kluk..."chytila ho za bradu", jako bych viděl. Jo.
Viď. Já si taky myslim, že se mi to povedlo.
Milý Princi Teď budu zas chvilku kritizovat já Tvá dílka, neb Tys už mi toho napsat dosti, a tak jest na čase bych i já okopala záhony Tvého literárního tvoření...;) Nu, co ku této povídce říci, resp. co jí vytknouti..? snad bych nevytýkala nic, ač je to povídka jednoduchá a odehrávající se v místech, jež jsou nám všem bezprostředně známa, je v ní určitý náboj, jenž nutí ve čtení pokračovat a dobrat se konce možná poněkud fádního, ale přesto očekávaného...;) Pobavils mě;) Je to zas trochu změna po těch mých depresivních básních... w.
Díky.
Těší mě, že ses tu stavila a nezklamala. Tohle je prostě oddechovka. Co taky víc tvořit mezi zkouškama?
Oddechovka, ale dobrá! opravdu´s mě pobavil;) Na to, že je to vytvřené v období mezi zkouškama, kdy má člověk studující spousty nervů a starostí s nespavostí, je to ucházející! mimochodem, co studuješ...?
Zkus si vpomenout, kolik takhle občejných chvil jsi zažil. Žádnou, tipuju, takže moc nekecej.
Chtěl jsi napsat - ale to MI nestačí, ne?
Chtěl sem napsat: "To nestačí"
Ve smyslu nestačí na povídku?
Pod povídkou si představím příběh a pointu. Tady je příběhovost potlačena dialogy a pointa je taková nějaká žádná...
Kromě toho mi ani ty dialogy nepřipadají kdovíjak povedené, spíše naopak. Nepřijde mi to ani kdovíjak hluboké ani příliš vtipné.
Podle mě tohle není plnohodnotná povídka
Jestli chceš dílu, které nemá být vtipné ani hluboké vytýkat, že není vtipné a hluboké, pak jsi větší looser než jsem si myslel. Tvá osoba naprosto postrádá nadhled nad dílem. Divim se, že si vůbec troufáš kritizovat příběh, pointu nebo dokonce dialog.
Pak to dílo nemá valný smysl. A jestli mě chceš urážet za to, že si myslím, že je to totální kravina, pak si klidně posluš. Moc mě to nevzrušuje %)
Smysl má, jenom ne možná pro tebe. Pak mi do kritiky klidně napiš, že dle tvého názoru je to kravina, která pro tebe nemá smysl, ale nesnaž se hrát si na velkého kritika a zkoušet na mě něco s dialogama a potlačováním příběhu, na to fakt nemáš.
Sorry, na to máš tady vlastně jenom ty, já zapomněl.
Omlouvám se, nechtěl jsem zpochybňovat tvoji genialitu:-)))))
O to tady nejde.
Podívej se na WiruZovu kritku, kterej pochopil, o co v díle jde a podívej se na sebe. Čekal jsi velký umění, a tak kritzuješ velký umění. Tohle neni umění. Tvoje kritika padá mimo mísu.
Ne, velký umění jsem od tebe opravdu nečekal, ale legrace to podle mě moc velká není. Jediné, co to v člověku vzbudí, je, že to možná takhle někde fakt chodí, ale jinak je to prostě nuda. Je mi jasné, že pozitivní kritiky jsou lepší, než negativní, zvlášť je-li za nimi *t, ale za svojí kritikou si stojím, i když tobě může připadat zcestná....
Už je to tady zase.
Já seru na pozitivní kritiky, který nic neříkaj. Vim, že píšu dobře, nepotřebuju si to tady ověřovat. Proti tobě se buřim, protože jsi mimo a myslel jsem, že budeš dost duchapřítomnej na to, abys to jako stálej písmák pochopil a nedělal si u dalších děl ostudu tím, že k nim přistupuješ se špatnými předpoklady. Tahle úvaha je na tobě. Jsi-li se sebou spokojen, budiž. Jestli jsi ochoten nechat se rozumně, i když arogantně, poučit, vezmeš si ponaučení.
Píšeš skvěle a seš nejlepší! Moje kritika je jenom snůška závisti a nedokonalosti, protože se krčím ve tvém majestátném stínu. Nikdy nebudu tak dobrý jako ty!
Škoda, že ti nemůžu dát třeba deset tipů. Tohle je ta nejskvělejc napsaná povídka na světě. Divím se, že není ve Zlatém Výběru!
Vůbec takové arogantní, závistivé a neumětelné pisálky jako já neposlouchej!
Sám musíš vědět, že si nejlepší!
Píšeš skvěle a seš nejlepší! Moje kritika je jenom snůška závisti a nedokonalosti, protože se krčím ve tvém majestátném stínu. Nikdy nebudu tak dobrý jako ty!
Škoda, že ti nemůžu dát třeba deset tipů. Tohle je ta nejskvělejc napsaná povídka na světě. Divím se, že není ve Zlatém Výběru!
Vůbec takové arogantní, závistivé a neumětelné pisálky jako já neposlouchej!
Sám musíš vědět, že si nejlepší!
Píšeš skvěle a seš nejlepší! Moje kritika je jenom snůška závisti a nedokonalosti, protože se krčím ve tvém majestátném stínu. Nikdy nebudu tak dobrý jako ty!
Škoda, že ti nemůžu dát třeba deset tipů. Tohle je ta nejskvělejc napsaná povídka na světě. Divím se, že není ve Zlatém Výběru!
Vůbec takové arogantní, závistivé a neumětelné pisálky jako já neposlouchej!
Sám musíš vědět, že si nejlepší!
Je vidět, že nechápeš vůbec nic.
Ta poznámka o aroganci padá na mou hlavu. Hele, zkus trochu přemejšlet, jo? Propříště. Dneska už mě nudíš.
Zamyslím se nad sebou. Chceš, abch se ti omluvil, jako Lyrykovi, za urážku na cti?
Propříště už jsem poučen, že nemá smysl psát kritiky na tvá díla....
Omlouvat se nemusíš.
Ty mě nemůžeš urazit.
úsměvné, odpočinkové čtení co jsem schopna vstřebat ve 2h. dobře napsaný. *
Je to strašně osekaný. Mimo to si nejsem jistej, jestli se dá hromada dialogů označit jako povídka... Je tam pár dobrých momentů, ale to nestačí...
no zadny veliky umeni to nebude ale pochybuju ze si to na to hraje
je to docela legrace tak proc ne
kor kdyz to takhle nekde i chodi
t
Tuhle kritiku beru.
Řekl bych, že se hodí k dílu.
Čtení kritik daleko zajímavější, než díla - což se mi u tebe stává často.
je fajn, že zkoušíš psát jinak. je to takové normální počtení, nic co by mi mělo zůstat v hlavě déle než deset minut, nenadchlo, ale ani neurazilo. je dobré hledat nové cesty, ikdyž občas nevedou úplně tam kam mají (bla bla bla).
Jasně.
Hlavně že neurazí.
Je zkouškový, tak si hraju.
objektivní kritika
*
kopnout bych si nedovolila
...i když bych třeba někdy chtěla
*
mír:-)
Já vim, že jo.
A přišlo mi to tak, když sis vybrala zrovna tohle dílo, na kterým nezáleží.
pozorovatel - hraješ si na mě?
A zase přecházíš jinam...
Asi máš blbý období.
Vzpamatuj se.
Asi máš blbou filosofii života.
Změň jí.
(Teď si na tebe hraju)
Makča - přišla sis taky kopnout? Působivé.
Rakapolrak - rád tě tu vidim. Buď pozdravena.
nef7 - nesnaž se mě unavit, kočičko.
pozorovatel - vidíš špatně.
Tragicus - je to klub zdravé jádro, což se nás netýká.
Delahaye - proti tvrzení, že jsou má díla nudná, se vždycky musim ohradit. Co to sakra znamená, že je to nudný? Nuda je stav mysli, kdy člověka nic nebaví, to chceš mocí mermo zesměšnit sám sebe?
StvN - ale no tak. :-) Přijmi to jako chlap a příště vosol Ty mě.
Ale tohle jest Tě nedůstojné ...
Nudné je něco, co u mě vyvolá stav mysli, kterému říkáme nuda.
(rozladění, způsobené uvědomivším si plýtváním svým časem).
(a "vždycky ohradit" ? :-) nepřiměje Tě to k zamyšlení ... tož třeba na té nudě v souvislosti s Tvým dílkem něco bude, což ? .-) )
Pak máme každej jinou představu o tom, co je to nuda. Podle mýho nuda neni rozladění z plýtvání časem. Naopak, nuda je když máš času nadbytek a nevíš co s nim.
Řekněme, že je to pitomé, ale dobře napsané...
Řekněme, že je to pitomé, ale nepůsobivě (nudně:)) napsané...
:))))
Nuda může být i dělání, např. čtení.
Štěpáne, kecáš tu kraviny. Nevim, ale nepřijde mi, že si ta povídka zaslouží takovou pozornost.
Deset minut? hm... Mozna se to projevilo v navaznosti nekterych vet. Ja vim, zrejme to bylo umyslne, ale obcas mi tam to Milosovo papouskovani nesedlo...
pekne rychle, ziadna bazina, fajn
(btw. som aj ja zdrave jadro?;)))
Né, Minim Sladkyj není zdravé jádro, to jest nezměnitelné.
A mě působí radost že je Zdravé jádro vzpomenutí hodné.
pozorovatel - tak teď vim, žes to nepochopil. To nemá bejt humorný.
Minim_Sladkyj - zdravé jádro je terminus technikus, musel bys do klubu
Ewonne - souhlas
a zase 2x ach jo....ono to humorné nebylo, ale úsměvné ano...protože ...tak to chodí i nechodí....
dokonalý pár
*
líbí se mi dvojsmysl pánev v blízkosti výroku ohledně dítěte, co bude mejt nádobí na začátku, toť vše
*
jinak próza se nerovná opis reality
*
zapomněla jsem, je to jen cvičení
Vidim tam jasný pokus o humor... stejný jako např. mám já u Revolvery nejsou, co bývaly. Nenapadá mě bližší popis toho humoru, pousmání... a tak.
No, teď mi to připadá ještě horší.
Mne se zabava tyka... Vzdyt jsem napsal: "Obcas je potreba se jen tak pobavit", ne? Ale zajimalo by mne, jak jsi rikal minimov, ze by musel do klubu, do jakeho? vzdyt v zadnem nejsi. :]
StvN : opravil bych pozorovatele. Není to blbý, ale nudný.
nic osobního .-)
Tragicus : ohrazuji se, a to tak, že VELMI proto zařazení Stephena Kinga mezi brak !!!!! :-)
Jo, a "ze života obyčejných lidí" to není. Tohle jsou Marťani jak vyšití.
Delahaye: No, to ti nic nepomuze. Ohrazuj se jak chces. ;] Pro mne to bude vzdy "brak".
To s tema martanama nevim. Myslis, ze jsou humanoidni? :]
Tragicus : mno, a kolik knížek jsi od něj četl, smím-li se ptáti ? :-)
A odpověď zní ano ! Víš, kolik já znám humanoidních marťanů ?? U nás v práci vím nejmíň o 5-ti kouscích ! :-))
Delehaye: Asi pet. Nejsem si ale jist. Mozna vice, mozna mene. A hodne povidek.
Dobre, tak to je o martanech. A to mam rad jeste mene. :]
Tragicus : OK.
Potom se dostáváme k definici "braku". Proč si to myslíš ?
Je brak vše, co je tak giganticky populární, jako jeho tvorba nesporně je ?
Je brak to, co je moc čtivé ?
Je to brak proto, že je to většinou sci-fi a téměř vždy horror ?
Jaká jsou Tvá kriteria - potažmo, proč čteš něco, co máš za brak ?
WHY ?
Delehaye: Nikdy jsem nerekl, ze brak je neco spatneho ... Ale neni to nejlepsi. Brak je vse, co je ciste o zabave.
Proc to ctu? Kinga uz nectu, byl jsem maly. Ale obecne ctu brak, protoze clovek nemuze cist porad jen to, co neslouzi jen zabave. Jak ostatne rekl i StvN, a i ja. Na oddech. ;]
Message
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuummmmmmmm
:o) jako jet na motorce až na dno, jako jet strašně rychle když to čtu Na tip s hvězdičkou. Jen myšlenky mi uvíznou na dlouho, vždycky mi úryvky zůstanou tak dlouho že se stále vybavujou..
Blbý.
Blbý?
Můžeš svý niterný pocity nějak blíž popsat?
Semeno - ty úryvky, to je fajn, to si přesně přeju
Print - dík za vřelá slova
Jo jo, i toho je třeba...
skvělý, no... zoufalý....
ale dobrej nápad....
nevim, líbí se mi to
Můžu. Přijde mi to blbý. Čtení mě nebavilo.
Zkrátka "Blbý."
Tak já nevim co si o tom mam vlastně myslet. Je to takový divný, přičemž slovo divný neni stejně to pravý..
Občas líbí, občas ne..občas mi to příde blbý, občas zase ne . Smíšený pocity. Zatim..mam.
mě naopak čtení bavilo, ale pak jsem si řekla, a co jako?
no, otázka je, jestli to stačí - jen čtenáře bavit, i když si pak nic neodnese
co já vím
No, dobre se to cetlo, sloh samozrejme bezchybny. I jsem se pousmal, coz u mne neni zase tak dvakrat caste. Ale je ze zivota obycejnych lidi, coz nemam rad.
dismorphia: Samozrejme, ze to staci... O cem je temer cela soucasna literatura? O cem je vetsina povidek a dokonce poesie tady na pismaku? Prave jen o tom, ctenare pobavit. Coz mne osobne vadi... Ale staci to. Sam si obcas prectu nejaky "brak" jako Stephen King apod. Ale tady vidim vice.
tragicus:
ale já se neptala, o čem je současná literatura kdekoliv, já se ptala, jestli to stačí, a je to asi individuální, někomu stačí, někomu ne
dík za názor, teď si ještě počkám na ten stývnův, který mě tu zajímal především
dismorphia: Vim, ze ses na to neptala, to byly recnicke otazky... Tim jsem myslel, ze cela soucasna literatura etc. je prave jen o tom, aby pobavily. Ale dobre, uz mlcim.
nef7: Nikde jsem nerekl, ze mi to staci. Ze mne osobne to staci. Naopak... Dokonce jsem doslova napsal, ze mi to vadi... Obcas je ale potreba se jen tak pobavit. Nekdo sportuje, nekdo se diva na konzumni porady, vyjde to nastejno.
to by znamenalo, že jde literatura do hajzlu
(?)
dismorphia: Coz take znamena. Ale nastesti jsou vyjimky. Ale musis hledat a neni to zrovna lehke.
Velmi mě těší, že se tu zastavilo téměř kompletní zdravé jádro.
Zaujala mě vaše diskuse, která je postavena na tom, že tohle dílo vlastně dokazuje, že jde moderní literatura do hajzlu. Chápu, že vás ze zábava netýká.
dis - na tvůj dotaz můžu odpovědět jedním citátem.
Duch musí mít oddech, po odpočinku je lepší a bystřejší. Tak jako polím nesmí být každý rok ukládána povinnost, aby plodila obilí, neboť nikdy nepřerušená plodnost je vyčerpá, právě tak nepřetržitá práce zlomí rozběh ducha. Seneca
Tohle dílo neprezentuji jako hluboké umění. Ba naopak. Slouží k pobavení. Je to cvičení a jako takové se sem hodí, protože jestliže nejste schopni poznat, oč jde u tak jednoduchého díla, jak to poznáte u díla s myšlenkou?
Mimochodem. Tohle jsem napsal ani ne za deset minut. Když jste tak velicí kritici a umělci, udělejte to lépe.
Teď nevim, jak tvý řádky mám brát...
Myslíš tím, že jsem povídku nepochopil nebo nepoznal, oč jde?
Neber to jako útok, ale přeber si to sám.
Já vážně nevěděl.
A "Neber to jako útok" jsem chtěl taky napsat:))
Mně se ten humor zkrátka taky nelíbil.