Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČekání
28. 01. 2005
15
0
7373
Autor
Lotoska
Jsem pískem
přesýpacích hodin
a netrpělivě
nad vůní svařáku
rozpouštím nedočkavost
Máš zpoždění ....
a místo tvých kroků
do zčernalých dlaždic
usedává ticho....
Snad posté
botou šťourám
do země
další stín zas
klame mě
tak dopijím vychladlé víno
a pak náhle
objevíš se TY ...
...ale jo, mám za co a pro pár fajntě slov, se vždycky obrátím. to mi času neubere:-) i když se mi to povede třeba 2x:-)
kuju, to je mile....sic to sluvko moc nemusim, ale nic jinyho me prave nenapada:-)
to mi to ten týden pěkně začíná. kuju těm, co tu byli za pozastavení i típky:-) moc...
Augustin_Šípek
31. 01. 2005
Krásně jsi vyjádřila napjatou atmosféru čekání s obavami, drobnými nadějemi, zklamáními, ale nakonec s krásným koncem..... TIP
Je fajn, že se líbí. Ani už nevím, jakým způsobem kujovat za tak bájo slova, který mi tu zanecháváte.
Vesuvko kuju, popsala jsi to přesně tak, jak jsem to chtěla vyjádřit a myslím, že to občas zažijeme každý..:-)
Bacil : každý občas na něco čekáme a nemusí jít vždy jen o osůbku:-)
červánky : někdy je to ale opravdu netrpělivé čekání:-) kuju
nechápu : i tobě patří dík za típka a slůvka.
a já zase zapomněla avi :-) takže taky čekáte :-))
Print ... nyní napravuji svou chybičku....dík patří i tobě :-)
Ani tahle nějak ne. V té první sloce je toho nějak moc, písek, víno, nedočkavost...prostředek se mi líbí, ale ten závěr je takový očekávaný a laciný. Šlo by to lépe, tak budu čekat...:o)
...tak se budu snažit, aby tvé čekání nebylo dlouhé:-)
i tak kuju za názor...
to já nevnímala....:-) jestli tam má být n, tak opravím... někdy si samým čekáním lámu jazyk:-)) kuju
já myslela že klame mě , spíš...
klamě se mně může třebas něco zdát....))
aha, no vidíš:-)
to jsem přehlídla já a vzala to ve všechny možný obraty.....kuju podruhé:-))
snad už chňápu dobře...
Pacer : kuju
a já už konečně dopídila o co šlo a zdá se uteklo to i ostatním:-) napsala jsem klamě mě...místo klame mě:-)
T_lymfocyt
28. 01. 2005
kuju, konečně někdo nezapomněl toho tipa i připíchnout, když už vepsal:-) potěšilo...