Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePŘIKÁZÁNÍ
Výběr: Print, Fouckault, Kid_A, vesuvanka, Jinovata
23. 02. 2005
32
0
6975
Autor
Augustin_Šípek
z obrazení
do dvou smyslů
snovat líbat
prvý rám
dbát
stisků dlaním klid
znít do otisků
hrdlem k nevírám
se lít
uff, to je zlatých výběrů... až jdou z toho oči kolem.
no nic. jseš dobrej. zas tip :-)
No nebudu se opakovat, jako většině se mi líbí...ba jsem přímo okouzlena :-) TIP
konečně!
uf, mám to
ale i když se mnou takhle cvičíš, líbí se mi, že je to kvalitní věc, že se trochu snažit musím, to je úctyhodné
moc se mi to zamlouvá, jj
hodim si tě do oblíbených, abych mělapřehled, co se s tebou děje, doufám, že nebudeš mít námitek :) ?
a čtu dál..... (vyhrožování?) :)
Augustin_Šípek
12. 03. 2005
tvá růž mne rmoutí, nebylo úmyslem mým ji nastolit a říkám-li cokoli, pak věz, že myslím to upřímně, není proto důvodu nikterak se červenat, přicházíli chvála, je zasloužená, pane Augustine :)
Nicollette
12. 03. 2005Augustin_Šípek
12. 03. 2005
Nezpochybňoval jsem nutnost zařazení slov, jen mi vadí ty rozpaly-mezery, kterými jako bys nutil čtenáře, jak má text vnímat a číst. Nepůsobí to ani esteticky, tak jaký je účel?
Augustin_Šípek
10. 03. 2005
Moc dík za info, ale ještě to není přesně to, oč mi šlo. Tak naopak, jestli dovolíš - tím, že za sebe řadíš až příliš nekoherentní slova, výrazy, tak jsi pak nucen je vizuálně dělit tak, aby nepřetékala, kam nemají? Dobrodružnější a (možná) zajímavější by pak bylo, kdybs je nechal volně "téct" a dodal všemu ještě jednu dimenzi nevíc. Ale fakt tě nechci unavovat, je to prostě tvůj styl. Jen taková malá polemička ze strany toho, koho poezie prostě zajímá. Dík.
Augustin_Šípek
10. 03. 2005
Augustine, opravdu tam musí být ty "rozpaly", mě osobně strašně rozčilují, ale to je můj problém. Působí to na mě jako zvláštní hříčka s až příliš do sebe zahleděnými slovospojeními. Závěr to ovšem s přehledem zachraňuje, "hrdlem k nevírám se lít" je originální a nekřečovité spojení.
Augustin_Šípek
09. 03. 2005
tahle se mi líbí... nechává dost prostoru a já měl to štěstí že jsem si našel
Šípku, šípečku, pointa mě zasáhla. Jsi dobrej (a myslím, že upouštím od Skácela, ty jsi prostě Šípek a možná se mi časem budeš líbit i víc). TT :o)
Augustin_Šípek
03. 03. 2005slonovina2
03. 03. 2005pozorovatel
03. 03. 2005Sn_vojáček
28. 02. 2005
Vauuu - já rád skryté významy a zamlžené metafory, i když je zatím neumím. :-) *
jo. Přes pojítko v prologu mi vychází proces tvoření, práce rukama a s materiálem... malování... obraz... nebo něco takového. Ale ta subjektivnost ve vnímání je právě ta výhoda, žejo?:-). Jsi dobrej!! :-)
No... já se asi chválou nerozplynu. Nejsem proti volným asociacím, skrytým významům nebo myšlenkovým obrazům. Ale tady mi ty oblázky trochu klouzají pod nohama aneb čeho je moc, toho je příliš...
Don´t_worry
24. 02. 2005slonovina2
23. 02. 2005John_Ceder
23. 02. 2005
zaver je naozaj dobry
dbát
stisků dlaním klid
znít do otisků
hrdlem k nevírám
se lít
dal si tomu dva rozmery...
Zaujal mě i prolog a potom celý dílko dává hodně prostoru pro různý možnosti čtení a tím i různý pohledy, co v tom kdo chce vytušit,líbí se mi moc*