Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFather and son
03. 05. 2005
24
1
8415
Autor
45rpm
"Petře, už jsi viděl Noční můru?"
"Ne Pavle."
Pavel stál na židli a rukou hledal na skříni kazetu.
"Táta ji tu někde má." Něco nahmatal. Podíval se na obal. "Nebo tohle," usmál se. Na obrázku byla nahá žena.
"Tyjo." Petr přiběhl z obýváku. "Uka."
Pavel se znovu natáhl ke stropu. "Podívám se po další." Za kazetami uchopil a vytáhl gumovou pannu.
"Týbrďo," vykřikl Petr, když mu přistála na hlavě.
Pavel seskočil ze židle. Prohlíželi si technické provedení. Pokyvovali hlavami.
"Zkusim ji nafouknout." Pavel se nadechnul. Panna dostávala tvar. Hodil ji na postel. "Tak hotovo."
"Co teď?" zeptal se Petr.
"Spíš kdo první, ne?" usmál se Pavel.
Petr se podíval na skříň. "Tak ty, já jsem tu na návštěvě."
Pavel si svlékl kalhoty. Ve slipech stál před postelí. "Možná bychom k tomu mohli pustit tu kazetu."
Petr se chytil příležitosti a vrhnul se s pornem k videu. Přetočil začátek. Pavel vzal pannu. "Raději zamknu," řekl a šel ke dveřím, kde se srazil s otcem. Panna náraz utlumila.
"Neslyšel jsem tě přicházet," vykoktal. Petr zastavil video.
Otec stál ve dveřích do obýváku. Kufřík z práce postavil ke stěně. Rozepnul si pásek a usmál se. "Tak kluci, do trenek." Zamknul. "Kdyby přišla mamka."
"Ne Pavle."
Pavel stál na židli a rukou hledal na skříni kazetu.
"Táta ji tu někde má." Něco nahmatal. Podíval se na obal. "Nebo tohle," usmál se. Na obrázku byla nahá žena.
"Tyjo." Petr přiběhl z obýváku. "Uka."
Pavel se znovu natáhl ke stropu. "Podívám se po další." Za kazetami uchopil a vytáhl gumovou pannu.
"Týbrďo," vykřikl Petr, když mu přistála na hlavě.
Pavel seskočil ze židle. Prohlíželi si technické provedení. Pokyvovali hlavami.
"Zkusim ji nafouknout." Pavel se nadechnul. Panna dostávala tvar. Hodil ji na postel. "Tak hotovo."
"Co teď?" zeptal se Petr.
"Spíš kdo první, ne?" usmál se Pavel.
Petr se podíval na skříň. "Tak ty, já jsem tu na návštěvě."
Pavel si svlékl kalhoty. Ve slipech stál před postelí. "Možná bychom k tomu mohli pustit tu kazetu."
Petr se chytil příležitosti a vrhnul se s pornem k videu. Přetočil začátek. Pavel vzal pannu. "Raději zamknu," řekl a šel ke dveřím, kde se srazil s otcem. Panna náraz utlumila.
"Neslyšel jsem tě přicházet," vykoktal. Petr zastavil video.
Otec stál ve dveřích do obýváku. Kufřík z práce postavil ke stěně. Rozepnul si pásek a usmál se. "Tak kluci, do trenek." Zamknul. "Kdyby přišla mamka."
1 názor
navzdory veškerým ohlasům v kritikách...mi přijde, že je moc předvídatelná
hihi tak nejak si predstavuji, ze probihaly nedelni rodinne seslosti (treba kvuli stromecku s bankama), kdyz se bratr s bratranci zavrel u nasich v loznici a otec nebyl k nalezeni....vzpominky z detstvi,co pretrvavaji?:-)
Musím se zastat slečny/paní Mrakuly, anglické názvy jsou dost ubohé a trapné gesto. něco jako když pubošky nahrazují v dopisech nedostávající se šarm květinkovými smajlíky.
Názvy jsou opravdu to první, co upoutá/odradí potenc. čtenáře už v seznamu.
Děj povídky je dost předvídatelný a tuctový. Navíc ta až nepřirozená úsečnost. Bez fantazie, bez prožitku autorova i postav. Promiň, nápady nejsou špatné, ale to zpracování je poněkud chromé. Taky jsme takhle blbli (jen tý panně na dýchání se říkalo Andula a měla fešnou modrou teplákovou soupravu a místo videa byly 8mm smyčky)
:) mě přešel, když Anča zmizela ze skladu Svazarmu, a doslechli jsme se, že je stáhli v celé republice, protože Svazarmovci na nich nacvičovali povětšinou něco jiného, než umělé dýchání (mimo jiné Anča měla krásně smyslně pootevřené rty, nastavené k polibku)
Hele, kdybys náhodou narazil na fotku někde na netu, těch Andul z 70 a 80 let, pošli link prosím. Já už si to nepamatuju, byli jsme tenkrát nadržení šesťáci, sedmáci... a já bych si rád zavzpomínal... no a pak jsme začali těžce vošahávat holky, což by dneska bylo na pasťák, ale tehdá to bývalo dost normoš - a bylo to lepší než Andula - první nebránící se láska. :))))
Dneska se nesmí osahávat holky?
Možná ne cizí na ulici, ale to se nesmělo nikdy, ne?
Nemám potřebu se prodávat, jo?
Navíc ten název připadá hloupej pouze tobě.
Prodávat? Ty? Tohle? Eé? Good joke!
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
To se moc pleteš, název je to první co má čtenáře solovit. Co mě má upoutat na písmácké povídce, pokud zrovna náhodou neni v přípravce, když ne název? Autor? A co když mi jeho ctěný nick nic neříká...
(U povídkových knih je to jiný, když si člověk něco koupí, většinou přelouská všechno, když už za to dal prachy... Na druhou stranu spousta knih se stalo neprodejných blbym názvem - popřípadně obalem, tak bacha:-)
Tak to jo, ten klubík Dobré nálady mě zmátl :)
Takže jestli dobře chápu - zneužívání mladistvých je skutečně smutné..
Semeno dík.
Solitary - nemá to být k smíchu. Co se mě týče, je ten příběh smutný.
Jen taková momentka, že jo..ale zas tak moc mě to nenadchlo, čte se to sice dobře, ale nevěřím tomu. A tím že nevěřím, se ani nerozesměju, chtělo by to možná jinej konec, propracovanější..
Záletka kterou nezastiňuje formální pojetí, naopak svou dokonalostí téměř neexistuje, a jde jen o příběh, o tu chvíli, o ten pocit kdy se srazíte s otcem..
like*
StvN .. to fakt nemá cenu rozvádět .. Tobě se líbí něco jiného než mě a i když se budeme dohadovat jakkoliv dlouho, pořád nám zůstane stejný vkus .. a o tom to je - sto lidí, sto názorů a sto vkusů. Kdyby se všem líbilo jen jedno a to samé, tak to bude děsná nuda.
StvN ... tak to se tedy moc omlouvám - vůbec jsem nechtěl nikoho urážet, tak to nebylo myšleno
ale prostě jsem tu už jaksi četl lepší povídky a tudíš tipovat nebudu, protože tip dávám jen povídkám, které se mi zamlouvají natolik, že jim ten tip dám .. resp. nechci dávat tipy jak na běžícím pásu, protože pak by tipování jako takové začalo postrádat smysl
čímž ovšem nechci říct, že povídka je špatná, líbí se mi - ale ne na tip ode mne ;-)
ještě jednou jsem si to přečetl, abych nebyl nespravedlivý - a musím jen potvrdit, co už jsem napsal - je to hezké, krátké, vtipné ... ale jen proto, že jsou ostatní líní číst dlouhé povídky (mnohem propracovanější atd.) nebudu přece tipovat, když se mi to zas až tolik nelíbí
(bez urážky autora i ostatních, prosím)
(Nepřišlo mi avízo.)
Máš to vychytaný, ale tipování je tu od toho, abys dal na jevo ostatním čtenářům, že dílo stojí za přečtení, takhle říkáš, za čtení nestojí. NIcméně se musim hádat, tohle dílo propracované je. Co na tom, že neni na deset stran? Podle mýho je těžší, když už něco, naspat krátkej příběh krátce, než se o něm rozkecávat, ne?
Takový moc vytržený z kontextu.. V podstatě o ničem... Nebo spíš o věcech, ketrý se dějou stále...
Ale humorně napsané :)
pozorovatel
09. 05. 2005
Nemusíš a můžeš je to na Tobě...
Do klubu můžeš vložit i starší díla,a le pod jiné kategorie...
...mě+ to pobavilo docela....sem si pustil v hlavě ten trapnej trochu, ale milej "film"....a sou tam dobře, z toho klukovskýho světa, hozený fláky...ten fotr na konci mi to malinko shodil, ale přesto pobavilo, a to je "tady" docela dost....taky zálěží, v jakym rozpoložení to čteš....
to: ÁDA 116
pozorovatel
09. 05. 2005
pozorovatl: Já ti to nevyčítám, povídka není vůbec špatná, mě jen prostě nezaujala... A dobře, že čteš a vybíráš :)
inlajn: Na rozpoložení určitě záleží, to máš pravdu...
A do té poroty opravdu klidně pojd...
pozorovatel
09. 05. 2005
in - mě úplně stačí ty tvoje hlášky tady - vždycky to tak pěkně řízne do masa...
Ne že bych se chtěl slepě zastávat autora, ale zdá se mi, Ádo, že na díle kritizuješ právě to, na čem je založeno, což je od tebe, pokud bys chtěla být trochu spravedlivá, hloupé.
pikacu - to nemyslíš vážně! Svou kritikou urážíš nejen autora, ale i mě.
Alojs ... dík za vložení do klubíku
k dílu ... tipovat nebudu, protože zrovna dneska jsem tu četl věci, od kterých mě ještě teď bolí břicho ... možná ke škodě autora .. nicméně pochvalu dávám ;-)
P.S.: Ty povídky a fejetony, od kterých mě bolí břicho, jsou vloženy v klubu BAR Dobrá nálada ... kdyby někdo měl zájem ;-)
no jo, Vaud je blázen.... ten ví, kde bránice leží. Vždyť je to doktor, že jo :-)
rozhněvaný_malý_muž
08. 05. 2005pozorovatel
07. 05. 2005
Pointa a zajímavost porno námětu přebíjí mírné nedostatky ve formě. Co se týče úhlednosti a přehlednosti.
Je to však krátký, čtivý a hlavně ftipný.
i zde je můj tip jasnej.
Jsem rád, že tu pár lidí funguje tak, jak jsem si představoval. Doufám, že i zbytek čítačů přikvačí.
.."první ty, já sem tu na návštěvě", mě dostalo, jinak připomnělo Bukowskigo povídgu vo to chlapíkovi, jak si koupil Stellu, nafukovací pannu...a žil s ní....tohle napsaný supr.o)
pozorovatel
04. 05. 2005
Kdo má pannu, nosí slipy, ne?
Co je blbý, že nevim, jak se taková panna nafukuje, jestli to třeba neni udělaný nějak jinak. To asi nebude jako kruh do vody.
doufám, že chtěl tanínek těm chlapcům naplácat, bo by to bylo krajně nevýchovné! *