sacco a Gabe díky, vtipné, moc jsem se zasmála
taková milující duše nejspíš budeš, osobo.....já na tenhle druh poezie moc nejsem, ale cením si....
romi: o to víc si cením tvého hodnocení
to je nádherné, jo to mě asi nikdo nic takového nenapíše:(
No, nic, ještě že můžu číst cizí:)
nej a tip
isabell: Jak je to někdy složité ... Té, které jsem to věnoval, se to nelíbilo ... Děkuji za nádherné hodnocení a posílám Ti alespoň symbolicky ty kytičky z obrázku ...
ono to tak většinou bývá, že ten komu píšeme o to nestojí. Díky moc, jsou krásné
Rebelka11: I já se budu opakovat, když napíši, že mám z tvého krásného hodnocení velikou radost.
Markel: Jsem rád, že se Ti líbí. Díky za TIP
sacco - ještě práci čest a je vymleto!!:o))))))
bezvýznamný ..... no, vlastně jsem ti to popsal u tvého dnešního díla. muj tip je tak bezvýznamný jako já jsem sám. vždyť při tvé velikosti "pana básníka" ti já nesahám ani po kotníky a proto jsem si poníženě, se skloněnou hlavou a smeknutým kloboukem dovolil dát ti při své maličkosti jeden .... tip.
snad jsi to pochopil a souhlasíš.
krásná. TIP.
rtymá : děkuji...
sacco: Já si samozřejmě moc cením Tvého hodnocení, ale neměl by jsi to přehánět. Nejsem žádný "pan básník", jsem "naivní romantik zkřížený s básníkem". Ale moc Ti děkuji, kdo by nebyl rád za pochvalu.
rtymá: Toscana, Janajka : Moc děkuji za návštěvu, za krásné hodnocení a za TIP
bez diskuze
KOMU ČEST, TOMU ČEST.
... já už nemůžu k tvým dílům nic jiného dodat, jenom bych tady opakovala to, co už bylo řečeno, tak jenom t*, snad potěší... :o)
souhlasím s Jazenou. jen nevím, proč tomu tak je.
zpracoval jsi to ale pěkně a ode mně jeden bezvýznamný tip
sacco: ¨Tak to já nevím taky, proč tomu tak je. Děkuji Ti za návštěvu a za TIP (moc si ho vážím - proč bezvýznamný ?)
pepopepo, Incognito: Děkuji Vám moc za návštěvu. Potěšila
andromeda - díky za nádherný obrázek
Cannisha - jsem potěšen, že se Ti líbí. Díky za Tip a klub
krasne su kvetiny
ale co su s porovnanim dievciny?
krásný vyznání ;-) moc ;-)
já prostě chci, aby mi někdo napsal takovou básničku taky
protože je to děsně nespravedlivý, že někdo je jako dostává a někdo ne
a taky je nespravedlivý, že někdo je někomu píše a někdo ne
je pěkná
*t
sidonia : Děkuji za návštěvu a za TIP. Ty básničky skládá moje srdce. Já jsem jenom medium, které je přepisuje na papír. Ale to mi věř, že básníci dneska v kurzu nejsou ... Můj kamarád říká, že kdybych žil o 300 let dříve, byl bych díky svým ideálům dávno zapíchnutý ...
Srdce mi rve Tvéí růže hrot
chci se Ti dostat do kalhot ;o))))
m.
Jsi jako kedlubna co skví se v skleníku
co štve mě že mi tu pobíháš ve triku!
Svlíknu Tě jako se loupají brambory
ať poznáš ruce co řídily traktory...
m.
Mioneo: Díky za pozvánku. Tvé stránky jsem navštívil a po přečtení tvých děl jsem hodně pochopil. Máme podobný způsob vyjadřování. Zvláště tvé poslední dílko se mi moc líbí a říkal jsem si: "Proč mě tohle nenapadlo, jak jednoduché, jak hezké, jak něžné..." Piš takhle dál. Zařazuji si Tě mezi své oblíbené.
Pěkné, jen škoda, že každá ta květina uvadne.
nádherná, kytičková , tip
prosímtě, jak vkládáš ty fotky?
Miloučká a něžná :). Taky bych takovou ráda dostala ;) (ale jen kdyby byla upřímná...!).
Tipík :)
Jazena: To je smutná pravda, že nakonec každá květina uvadne. Ale když se jí věnuješ s láskou, vydrží hodně dlouho.
Andromeda: Děkuji za návštěvu a TIP. Návod na obrázky pošlu.
Lucynka7: Děkuji za návštěvu. Určitě taky jednou takovou dostaneš. A bude upřímná. Když je to psané srdíčkem, tak to ani nemůže být neupřímné.
je nádherná, jee takovou bych chtěla dostat :o)), je moc krásná, nězná, milá, citlivá, tip*******
Je to dnes první dílko, které čtu na Písmákovi a moc mě potěšilo - milé pohlazení po ránu slovem i obrázky, rozjasní chmurný den. Je moc krásná, citlivá a něžná..... TIP
a ještě V pěkný je i prolog
láskyplné..toli moc :o) TIP
malinka_hvezdinka: Jsem moc potěšen, že se Ti líbí. Kdyby mi bylo o dvacet let méně, tak bych jí pro Tebe napsal.
Hrbol: Díky za upřímnost
dream: Po návštěvě fimu "Román pro ženy" jsem se styděl za to, že patřím mezi tu horší polovinu lidstva. Ten film vyznívá velice pesimisticky: "je muž ako muž". Díky za Tvoji víru, že ještě existují vyjímky.
Vesuvanka: Děkuji za Tvoje krásná slovíčka. Jako vždy potěšila
Sarrrah: I Tobě moc děkuji za krásné a milé hodnocení
Tohle kdybych dostala ....... hmmmm*
*** by som sa cervenala...
snad neurazí ...... díky.*
to je moc něžňoučká věc a krásně i výtvarně doladěná....tip
to bylo krasne. nadherne vyjadreni lasky k milovane osobe *
Drahte - za Tvé sladké vyznání TIP - ale nemohu opět, než se zeptat? - také jsi od NÍ tolik milovaný?
DRAHTe, v písmáku jsou již desítky zájemkyň o Tvé zamilované básně!! Pokud neoslovují tu, co mají, pusť se jiným směrem!! :-) Blbý je, že s touto upřímností se v tomhle zlým, drsným světě nikam nedostaneš!! A je to škoda!! Upřímní a zamilovaní chlapi většinou dostanou po hubě!! Proč?? Nechápu!!! t*
...jo, pro holky dobrá....)
Snoopík: děkuji za návštěvu, potěšila
Cluee: děkuji moc, určitě taky jednou takovou dostaneš
misty: děkuji, vždyt je to krásné, když se děvče červená
Silvita: nádherná růže, děkuji
Zuzulinka: moc děkuji zá krásná slovíčka
Sioban : i Tobě děkuji za krásná slovíčka
Hessulim: srdce věří, že se tak brzy stane, díky za návštěvu
gab_1: Ono je snadné někoho odsoudit, když neznáš všechny souvislosti. To za prvé. A za druhé, když nečemu věřím, tak si za tím stojím. I když občas ( jak píšeš ) "dostanu po hubě". Jak jsem napsal v prologu - spoustu věcí lze pochopit jen srdcem.
inlajn - díky za návštěvu
gab_1: ale i já furt padám na hubu, tak to si nevybereš....
šťastný to muž, šťastná to žena! :-)
Silvitíku: máš pravdu!! Já jsem na to pohlížel ze strany chlapů.
Ve skutečnosti to mělo znít :"Upřímní a zamilovaní lidé většinou dostanou po hubě!! My tam oba patříme (podle toho, co píšeš) společně s DRAHTem! Ale já prostě nechápu, proč slušnost všude prohrává!!
gab_1: protože na tu už se
nehraje. Je mi to líto, protože když do vztahu vkládáš celý svý srdce a ten druhý ti to ani za mák neocení, tak pak je to takový ... smutný a říkáš si: nezamilovat se...... Proto mám vždycky strašnej strach, víš.
Hold, co takhle se spojit a udělat nějakej klub? :)
dnes mi sedla... vážně.... jindy by na mě byla moc sladká, ale navíc je o kytinkách... a to prostě musím...
t
Silvitíku: už jsem DRAHTovi navrhoval, aby založil "Klub smutných a trhlých" !! :o)) Ale zatím se k tomu moc nemá!! Ukecej ho!! :-)))
A k tomu, co jsi napsala: Když tomu dáš vše a z druhé strany přijde jen zklamání, odnáší to následující partneři, protože jim nevěříš taky!! Ale z hlavy to prostě nejde vygumovat!!
pekna nezna jarni :-) ...i kdyz ja radsi basne, pri kterych me beha mraz po zadech...
ked myslis...asi vies lepsie... ;o)
pekné, to je pekné, podobné dílko jsem kdysi použil :o) potěšilo danou osubku... je možné že to dilko bylo i mé... už se nepametám... :o) je to pěkné když tě láska v jakékoli podobě inspiruje, stává se tak můzou aniž by sama chtěla. A jinak žena je jako květina s láskou a péčí vydrží a bude tě těšit každý den... tak hezky den a típek * :o)
MilanH, Evička, Spirit, kouzelná_květinka, rybka :
Všem Vám moc děkuji za návštěvu a zá krásné hodnocení
Mioneo: Žena je jako květina s láskou a péčí vydrží a bude tě těšit každý den ... To jsi napsal moc hezky. To podobne dílko by mě velice zajímalo, protože toto je čerstvý a zaručený originál.
Citový egzémek...ale nějak se mi protiví zařazení v klub :o)
tak všechno tam mít nemusíme, že? :-)) když vono je to tak ňufaté.... :-)
:-)) sem věděla, že nezklameš.. :-)
originálek... samo že vše je originál... :o) jen to mé dílko mělo stejnou alegorii ženy v podobě květiny... nemám jej, bylo jen pro tu chvili a ten moment, už je ale zatraceno =o/ Tvořím sem tam něco co spatří oči těch políbených můzou na písmáku... a to co se mihne kolem vlaku uhánějícího časem je pro ty co ve stanicích potkám =o) život je cesta posetá písmenky tak všeci pište čtěte mluvte a hlavně naslouchejte =o)
všichni si zaslouží slova co zahřejí... :o) hned je veseleji
tak vem má slova jako pozvánku a podívej se mi na stránku... =o)