:-))
dneska me napadlo, ze na Zapade se k Tobe chovaji policajti jako ke slusnemu obcanovi, dokud se bezpecne neprokaze, ze jsi zlocinec. A vetsinou i pak se chovaji slusne.
V CR se k Tobe chovaji jako ke kriminalnikovi, dokud bezpecne nedolozis, ze jsi slusny obcan. A vetsinou i pak tomu moc neveri...
je to smutný, v něčem jsme pořád dálný východ - politika - např. volba prezidenta, policie, která nepokutuje známé a bohaté, úplatky na úřadech
ještěže teď svýma daněma buduju kapitalismus jinde :-))
Máš pravdu. Všude, kde jsem řídila auto byli slušnější, než v Brně - a to jsem řídila i v JAR a v Austrálii. V Rakousku, kam jezdím často - a proto občas dostanu pokutu - jsou přísní, ale korektní. :-) V Brně kamarád lehce vyměnil dva body za tisícovku. Měl dostat dva body, ale vyplatil se. Takže zase máš pravdu.
polovina pokut, co jsem dostal, byla v Brně :-))
tvrdí na mě byli hodně i v Liberci - ale korektní
nejlepší mám zkušenosti s policií ve Španělsku a v Anglii - nikdy se ke mě nechovali, jako k podzřelému pachateli, ale jako ke slušnému občanovi.
Takové to české policejní - Tak jakpak to vyřešíme pane řidiči - nechává prostor pro nějaké neoficiální vyrovnání....
Taky jsem mecenáš dopravní policie. Většinou za rychlost a za parkování. Jsem z Brna a tak ti věřím každé slovo. Já dostala botičku i na placeném parkovisti, stojíc v parkovacím obdélníku namalovaném bíle na dlažbě. Nevěříš? Taky jsem nevěřila, dokud mi přivolaní příslušníci nevysvětlili, že předními koly stojím AŽ na té bílé čáře parkovacího obdélníku a dokonce pár milimetrů ZA ní. Jó, Brno je zlatá loď.... :-)****
Přestupec!
To nemá chybu.
Jungmann by zbledl závistí.
ted jezdim opatrne a naposledy jsem dostal pokutu za parkovani ve Valencii
Dobrý, smích vyvolalo . T
...a bosky nebo v botičkách? :))
Kytiii - včera jsem dostal další pokutu za botičku v Liberci. Já snad budu chodit už jenom pěšky ;-)
hip hip hurá...
:o)
:o)
Já se usměju tím svým plachým úsměvem, jemně svraštím čelo, a lehce infantilním hláskem sotva odrostlé sedumnácky docílím toho, že mě vždy nechají jet a ještě mě zvou na kafe :o)
tip jak brno, pražáku
Tenhle jarní týden stáli orgáni všude ;-)
Stojí policejní orgán na křižovatce. Přijde k němu chlap: "Nazdar orgáne, jak dlouho tady stojíš?" Policajt:"Už asi tři hodiny." Chlap:"Téda, takovýho orgána bych chtěl mít...."
Tip
Pomerančovko díky
Delahaye - z pokut jsem zádumčivý, tak si to s nimi musím literárně vyřídit ;-)
Vaud: Hele Ty jsi vážně ztracený pokutový případ, Ty snad budeš muset nakonec prodat i boty ;o))
... je zádumčivý ...
... je zádumčivý ...
... přinesl do školy sirky ...
... další stránky třídní knihy jsou .... :-)))
Tip (cajzle obóchané .-))) ).
Vaud: Anebo jej rovnou prodej, snad utržené penízky na ty pokuty budou stačit, choď pěšky a ušetříš (a pak, že je benzín drahý ;o))
Já jsem jednou jela na kole asi deset metrů po chodníku v jednosměrce (jinak bych ji musela objíždět asi 100 metrů a ještě do kopce). Samozřejmě mě zastavily benga. Jakožto prvně lapená jsem ale vyvázla bez pokuty. Od té doby tvoří chodníky asi 50 % tras, kterými jezdím :-)))
Tip
Mně hrozili dvěma pokutama i za pěší chůzi - jednou za nepoužití podchodu - spíš že jsem se jim posmíval, když jsem říkal: přeskoč, přelez, nepodlézej a pak za maření výkonu, když jsem se snažil vysvětlit, proč můj otec zaparkoval u nás před barákem. Soustavně totiž páchám.
Bráchovi na skejtu vynadali, že ničí chodník, tím, že po něm jede.
šminko, jsem rád, že jsi se stavila!
Jako vždy - skvělý! Holt kdo umí, umí... A ta výmluva s chromou tchyní! :)))) *tip
já bych ji neunesl ;-) (a to něco zhubla :-))
No to by to na těch našich silnicích vypadalo, kdyby si každý chtěl tlačit z parkoviště na parkoviště nějaký ten parní válec :)*
To jsem po ránu potřeboval...;-) *t
Toxman, podezdívka, B_G, Erin - díky za návštěvu. Já jsem dostal 3 pokuty za jeden měsíc, co mě docela štve ;-) Navíc jsem včera našel v přihrádce v autě další pokutu, kterou za parkování dostala s mým autem moje polovička (a nezaplatila) - takže 4 pokuty na jedno auto/měsíc. Je čas ho vyměnit! Nosí smůlu!
hej, neodpustim si jedno avi:))))
t, rozesmalo nejvic:)
musis bejt v realu nejvtipnejsi clovek:)
gemi - většinou jsem zádumčivý ;)
Markel- to jsem moc rád!
tomu neverim ani nahodou:)))))))
já mám výmluv spoustu, ale taky mám obrovskou výhodu v tom, že jsem blondýna...je důležitý jen patřičně vykulit oči a říct...dyť se jen šourám za tím náklaďákem přede mnou...není možný, že jel v obci 90...po poučení, že náklaďáci jezdí jako prasata vykulím oči znovu a nahlas doufám, že náklaďák dostane pokutu...jistě, že taky dostane....ale já si můžu aspoň vybrat z posledních dvou stokorunových bločků jeden, zatímco náklaďák zaplatí z těch několika vícekorunových bločků aspoň dva...holky to mají holt lepčejší...teda, pokud zrovna nenarazí na tu tvoji organelu:-)))
*
Kdyz si moc dovoluješ k ženskému pohlaví, tak se pak nemůžeš divit, že přes nosánek dostaneš...to platí v každém povolání...ne jen u policistek...tip
dávám *
obzvláště mě rozesmála brněnská daň pro pražské návštěvníky...
a vůbec celé je to dost trefné
Možná policejní orgánka? Nebo organela? :-)))...... A jen některé policistky se mohou smát pod fousy.... skvělý fejeton.... TIP a V
Ať žije dopravní policie! Díky za návštěvu! Nějak se to neobjevilo v hlavním seznamu, ale díky vašim tipům a vesuvančině výběru to tam nakonec spadlo. Moc dík ještě jednou!
Moc jsem nechtěl dráždit historkami, kdy mě chtějí kasírovat moji pacienti - policisté. Tam je to řekl bych lepší. Ale v Brně mám pacienty asi dva, tak slabota... V Pardubicích jsem se jednou tak pohádal s policajtem, že jsme na sebe křičeli, on mě chtěl pokutovat za maření úředního výkonu a já na něho žalovat. Skončilo to tak, že jsme se navzájem omluvili a seděli na lavičce u řeky a jedli obložený chlebíčky a dodnes na sebe máváme na pozdrav.