Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHURÁ, HRDÝ BUDŽES!!!
22. 06. 2005
2
1
5762
Autor
Slůůůníčko
1 názor
nonamebeast
10. 09. 2008Ten Harant
25. 08. 2006
Bodejď by to nemělo úspěch, socialismus skvěle parodicky vykreslen, scénky, že by jednomu smíchy puklo břicho a výrazy Báry Hrzánové, ¨do toho se člověk zažere sám o sobě. "A pak jsem ty foxy jednu po druhé naházela do kanálu..." :)
To se reprízuje jak na běžícím pásu. Co já vím, tohle je nabeton už nejmíň potřetí (možná už povícáté, viz papouch) - hold asi to má úspěch :)
dik za info., ja o ty hre vidim poprvy neco vic diky Tvym odkazum, tak asi taky nahraju.
Asi před dvěma měsícema jsem to shlédl v divadle v Mariánských Lázních a nemělo to chybu! Bára je skvělá . . .
Lasy
hezký, pěkný, ale já jdu na Kung a Zdavu, kultovní totemová záležistost v rock cafe
týjo to už dávaj snad poštvrtý, né? ... no tak to uvidím už poštvrtý ... a až to budou dávat popátý, taxe budu kúkat zas ...
Bara je v tom uzasna...nevim jestli nekdo jiny by to dokazal jako ona :-))
cup_of_tea
22. 06. 2005
Bára je výborná, dobře jí znám, chodili jsme spolu do školy a občas seděli i v jedný lavici.Když za ní do školy občas přijel otec (JIří Hrzán),padala třídní učitelka vždy do mdlob.:) .Bára je v civilu úplně stejná jako když hraje. ... takže .. v budžesu je sama za sebe.:)