Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFilosofie rohlíku
09. 01. 2001
5
0
4563
Autor
Vio
snem rohlíku je dostat se do rohlíkovýho nebe,
kde může být ten rohlík každej den namazanej :-)
Jéééééééé, zrovna dneska jsem měla strááášlivááánský hlad, v kapse něco echt přesmálo drobné, tudíž dva rohle byly optimálně ve výhledu. Holubi jsou ovšem nedožraná sebranka :) tudíž mi přišlo trapné cestou sobčit, tak jsem nakonec o jeden letecky přišla. Doteď mě z toho hřeje vědomí momentce spoluvlastnictví a blaženost Popelky :-)))
myslím, že stejná práva by měly mít i housky, když je ta demokracie... jinak pěkná blbůssstka.
Rohlíkovo touhy neznám. Já bejt rohlíkem, toužim, aby si z mý střídky nějakej šílenec udělal fikurku a do tý dutiny bych prosil teplý (vegetariánský) párek s Kremžskou hořčicí ... No -a pak by mě musela sníst .... :c)to by mě všichni rohlíci bezpochyby záviděli.
Vhodné do příručky, pro každého mladého pionýra :-)
Víš Vio na takovém vyhozeném rohlíku se pak přiživí nějaká sýkorka, a ráno Ti bude s vděkem preludovat za oknem.
ale šetřit se musí :-))))
Vojtku, běžně vybavená sýkorka se do popelnice nedostane! Jedině snad papoušek, ale ten to nemá zapotřebí, páč má doma mrazák ;-)))
Jsem rohlík??? Vyjádřil jsi totiž právě přesně moje životní touhy, sny a obavy.
Přemýšlel jsi už někdy o tom co je to Popelnice? V dnešní době jsme zvyklí do ní házet všechno, dokonce i rohlíky. A pak vzniká problém, kam s tím obsahem popelnice.
nevím, jestli je to k smíchu...směju se.V každém případě: každého nenapadne řešit osud rohlíku...
:-))
tak tak, zamysleme se nad samozřejmostí, s jakou bereme i třeba rohlík...
Být užitečný ... hezké přání
Popelnice je takovej dutej válec z plechu. Na jedné straně je uzavřen a druhý je otvírací ...
Miroslawek
09. 01. 2001
najit si sve misto...to nejtezsi pro spoustu lidi receno jednoduchou logikou prirovnani veci kazdodenni T
Von i ten rohlík v popelnici může bejt k užitku!
Slezou se tam:
myši
myšáci
potkani
potkanky
krysy
krysáci
a další vybraní típkové
a popelnici je hned veselejc!
Astalavista
09. 01. 2001
Touhou každého řízečku
je být sněden čerstvý
nebo být aspoň rozemlet
na sekanou
promiň, Vio :-)