Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sestydeni:)
18. 10. 2005
29
12
5408
Autor
eleja
naha jsem
kdyz
si me svleknes
sam
potichu a jemne
abych o tom
nevedela
12 názorů
...je to moc pěkné...ale psal Ti to každý...napadlo mě, že by Tě třeba potěšil ještě jiný výklad...přečtu si všechny Tvé básně...odhalím Tě...jen tak...jak si přeješ...a možná o tom nebudeš ani vědět...no, ale teď už to vlastně víš...a dík...opravdu milé...
...asi tak...svléknu si Tě rád celou...a nebudeš o tom vědět...je to lehká hádanka...ale krásná...(a proč to někteří čtou jako první? Možná proto, že každý by tam čekal spíš ...stydění...)
dekuji, dekuji
(jen by me zajimalo, proc vetsina lidi cte ze vsech mych veci jako prvni tohle ;-))
Nečtu tuto věc jako první. Ale zdá se mi ze všech tvých textů nejzajímavější :-) Nejhezčí :-)
A co mě zarazilo je, kolik radosti dokáže stvořit sedm řádků....
jo, tohle se mi líbí
taková cudná něžnost s erotickým nábojem z toho vyzařuje, to já můžu :-)
t*
Tahle je příjemná...:o)
...ale čekám, že už brzy mě zase srazíš na kolena...:o(
Já tu báfnišku chci šeptat do ouška :o)
Je pro takové chvíle jako stvořená.
T
(že já si nedával pozor na tlamičku :)
teď tu nemravnost budu muset sáhodlouze vokecávat a zatloukat :o)
tak mi to vysvetli, ja totiz tu nemravnost nechapu, abych se tak trosku priznala ;-)
Augustin_Šípek
31. 10. 2005Augustin_Šípek
31. 10. 2005Honza_Princ
28. 10. 2005Honza_Princ
28. 10. 2005Honza_Princ
28. 10. 2005Honza_Princ
28. 10. 2005
hey hey..a že nejsi romantická:) jen ti trochu beatlesáka na svlékání závidím;)))
jde to zevnitr a docela dobre to nechapu.
take to muze byt jen projev meho soucasneho psychickeho stavu
a neber si to prosim moc osobne
jsem clovek co sem chodi jen psat a zpovidat se sklu
neumi cist cizi basne neumim se do nich vcitit.
teda vetsinou
je par lidi co mi neco rika
malyneviditelnykralik
19. 10. 2005
nemusi to byt jen obleceni, nejde prece jen o saty ... ale bylo to prece jen nejjednodussi vysvetleni. ale neber to jako natlak kvuli tipu :-))
sliknout holku aby o tom nevedela :-), ale chapu ze to nebylo mysleno tak doslovne :-)
poslednísklenička
19. 10. 2005
joo, budem se svlikat spolu, kaslem na chlapky, chlapky i chlapiky :-) (a hlavne na jisteho..ty vis!)
faking_men_of_e_faking_bič
18. 10. 2005malyneviditelnykralik
18. 10. 2005faking_men_of_e_faking_bič
18. 10. 2005malyneviditelnykralik
18. 10. 2005
no, jak bych ti to vysvetlila :-)) svleknes sam znamena, ze ze sebe to obleceni nesundam ja, ale jina osoba ... uz je to srozumitelnejsi? :-))))))