Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se19. října (439)
Výběr: jenyk
19. 10. 2005
25
1
5462
Autor
Noe1
Povídá mocný král Gaiseric před hradbami Kartága
„Tož, chlapi, ne abyste se zas sťali jak tága
a pak drancovali, loupili, řvali jako na lesy
násilnili, rozbíjeli, či tropili excesy
nebo nás, Vandaly, Odin to ví,
historie sprostě pomluví.
Epilog:
1 názor
439 v Kartágu je ještě udržel na řetězu, ale 455 v Římě už ne (aspoň se tak říká)
woman_who_fell_to_earth
15. 01. 2006
Lyrae: bať, bať
tuleň: a co z toho plyne? Ať děláš, co děláš, nikdy se všem nezavděčíš, tož užijmedne :-))))
Lyrae: ono je to smutné, ti Vandalové nebyli o nic větší vandalové než jiné národy té doby ... a odnesli to za všechny ;-)
( ): díky ti :-)
vždycky se někdo takový najde, na koho se to svede..doba si to žádá...i ta naše bohužel...
kouzelná_květinka
20. 10. 2005kouzelná_květinka
20. 10. 2005
přijde mi to docela smutný kousek, ač se to s tím úvodem á la tož chlapi...moc neslučuje, je mi takových věcí vždycky strašně líto. velký tip
tři_černí_mravenci
19. 10. 2005
Pacer: díky, od mistra tvých kvalit chvála těší :-))))
Mravenečkové: taky děkuju, od vá to těší trojnásob. A s tou spravedlností ... na kždém šprochu ... a kdyby jim to neříkal :-))))
K_Anče: díky, ještě žes nebyla sama uchvácena ... tou venerickou :-)))))
Smetiprach
19. 10. 2005
není dobré to svádět na zub času!!! Je to evidentně vožužlaný vod mravenců!!! .-)
:>
jak vidno moc se toho za ta léta nezměnilo, když můžou američané parkovat v Babylónu...*
Smeti: děkuju ... zplanírovat???? :-))))) to nevím, ale vím jak vzniklo slovo sabotáž
Papouch: dík, jjjj ... od černých pouštních mravenců :-)))))
kassiope: od tebe bych čekal, že budeš pochvalovat jiná božstva, aby se Zeus nenaštval ;-)
Loutka: máš pravdu, časy se jen málo mění
solomon: od toho tu kelen(oe)dárium je, tož přijďte zas
Ne ne, já jsem seveřanka celý srdcem :o) tam mě to táhne...k jihu je můj obzor naježený :o))
A jen tak jako mimochodem.....proč jsi to ode mě čekal?
kass: protože je o tobě známo, žes měla nějaké vážné neshody s Posseidonem, tak by sis to u Dia měla žehlit :-)))))))
Prosimtě :o) je o mně známo - ha :o) i ty vtipálku...o mně se přece vůbec nic neví - to především :o) natož neshody.....to ne, já se všemi vycházím výborně....Thor mi půjčuje kladivo, Odin Sleipnira... :o) znáš to...
kasss. no jak myslíš, pak nechápu proč trčíš na obloze :-)))) btw, právě jsem zjistil že Aethiopia (kde si vládla) je něco jiného než Ethiopia.
No já tam netrčim, já vás všecky pozoruju :o) a je mi tu tůze dobře...měl by sis to taky vyzkoušet - zvu tě na čaj :o)
cherubinka
19. 10. 2005kouzelná_květinka
19. 10. 2005pozorovatel
19. 10. 2005pozorovatel
19. 10. 2005
romq: díky :-)
vesuvanka: děkuji Jano
kayTee: díky Katko
Lord_MC: děkuju za návštěvu a za pochvalu
cherubinka, Sarrah, nechápu : díky, díky, díky
jenyk: je, Františku - dík.
Zbora :-)
kytíííííííííí: přežila a přežije :-((((
sklenář: bu´d vítán a na arše
Ano, Noe. Některé věci se nikdy nezmění. Debil jsi a debilem zůstaneš. Uděluji Ti vážnou kritiku.
...a abych nezapomněl: ber to jako velice osobní útok. A nezůstane jen u slov - až se potkáme, poteče pěna!