Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekulka II
Výběr: Print
10. 11. 2005
25
0
3525
Autor
Augustin_Šípek
Lucie, Jan, Petr, Anna
a zeď nově spárovaná
kulka splín a zasel čas
obvyklou daň a krásu z krás
jako by z dávna puklá slova
jako by den byl o půl míň
než radost z lásky lásku kovat
a přání srdci odpočiň
Augustin_Šípek
11. 11. 2005
t - především za nabitý obsah a popření nespravedlivých výtek, že jde o řemeslné spojení prázdných obrazů.
Přemítám jen, zda takto nahuštěná forma tak trochu nepůsobí
příliš úderně, zejména pak druhá sloka, byť s obsahem se mohu jednoznačně ztotožnit, ale jen přemítám.
škobrtající změť pózování o ničem
a2a2a - a teď mě sjeď jak šéfredaktor poezie.cz. V zájmu poznání snesu cokoliv, hlavně když to bude dopodrobna
předem dík
Vilnare, necítím se jak šéfredaktor a vyjadřuji pouze své názory
a nemám rád polemiku a v těchto intencích necítím potřebu diskutovat. Bohužel, tvé zadání na mne takto působí.
Jsou různé názory na každou věc a je-li autor moudrý, vybere si a nebo se naučí vnímat to, co je pro něj z ohlasů užitečné. Vnímej to jak uznáš za vhodné, třeba za mou neschopnost obhájit si svůj názor a přesto to mým názorem zůstane.
Pokud jsem vůči tobě nespravedlivý, omlouvám se. Chodím zde, abych se potěšil, abych potěšil a umím-li to, třeba i prospěl. Tak se nezlob.
Jsem Vihar ale vilný umím být též :-)
No ne, já se omlouvám, ale byl jsem dnes vykopán z www.poezie.cz, a netuším proč vlastně a snažím se na to přijít porovnáváním sebe i mezi sebou navzájem co největšího počtu jiných autorů - ze strany těch, kteří nejsou považováni za tvůrce poezie, a těch, jenž jsou zde uznáváni jako profíci a mistři. Bloudím tady, spousta děl mnohých autorů co se veršují a mají smysluplný obsah, není prý poezie, zato další bez obsahu i rytmu jsou... tak nevím. A nikdo mi nedokáže rozumně říct proč.
To je zakázané, se optat, proč tohle je vrchol, a zas kupř. tamhleto není vůbec?
Wilnare, nechme toho, zakázané to není, ale to přece snad nebylo ani nádechem nastoleno. A s tím, kdo je tady považován za profíka a mistra, je často velmi relativní a nebo to ani zdaleka neplatí absolutně. A navíc jakékoliv škatulkování do jakýchsi skupin mistrů a tovaryšů podle mne spíše oběma skupinám ubližuje.
_Rebelka11
10. 11. 2005
no ty jo, musela sem dvakrát, než sem se krapet zorientovala, hah:)
pěkný
*t
Whitesnake
10. 11. 2005tři_černí_mravenci
10. 11. 2005
probůh, ANNA!!! Jsem rozhořčena! Až to bude spravený, tak se vrátim s hvězdičkou:)