Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDěti zabíjejte rychle
Výběr: rebecca13
12. 12. 2005
3
0
7168
Autor
cekanka_ucekana
Obrázky jsou z dílny mladé slečny na Liteře známé jako jježibaba, vlastním jménem Dana.
tady si můžete objednat knížku levněji :-)
http://www.rybkapub.cz/Beletrie/Deti-zabijejte-rychle/
cekanka_ucekana
19. 12. 2005cekanka_ucekana
19. 12. 2005Smetiprach
19. 12. 2005cekanka_ucekana
19. 12. 2005Smetiprach
19. 12. 2005cekanka_ucekana
19. 12. 2005Smetiprach
19. 12. 2005cekanka_ucekana
19. 12. 2005Smetiprach
19. 12. 2005Max_Bubakoff
18. 12. 2005
Plovárna-no pokud chceš hájit Hůlovou, vždyť já ti to vyvracet nebudu, ale je výhodné přátelit se s nakladatelem, který si náhodou v uvozovkách jako přečte tvůj text a jako náhodou ho vydá a pak náhodou čte jako první všecky další texty, co napíšeš, vím, že náhodou takový osobní guru není špatný. Tím nesnižuju práce Hůlový, nicméně prostě opět další pohádka o tom, jak chudé děvče ke štěstí přišlo ani neví jak, trochu v mých očích splaskla. Jenomže český čtenář má rád pohádky...
Plovárna- a ještě se přiznám bez mučení, opravdu nemám ráda pozy, ač Viewegha nečtu, protože se mi to nelíbí, tak na něm uznávám to,že chce psát pro lidi, prodávat a vydělávat, toto vyjádření je dle mého mnohem upřímnější (byť s ním mohu souhlasit, či polemizovat), než takové ty pozy typu - tak jsem šla jako do hospody, no, a prostě náhodou tam byl Karel, a já mu říkala, že jako trochu píšu, nooooo, a von, že to je zajímavý, no a tak jsem mu taky řekla, že mám náhodou sebou rukopis svýho románu, vzal si ho a druhej den mi jako volal, že by mi ho jako vydal, že prostě pohoda nooo... Ale jinak fakt nerada chodim do televize a nerada dávám rozhovory.
Tak když si vyslechnu něco podobného, nevěřím tomu člověku slovo...
Když už pozy tak jedině dekadentní, ty měli aspon v dávných dobách dandyovskou noblesu...
Mabi, tvý reakce jsou sice zdravě rozhořčený (tak trochu), ale já jsem jen chtěla stopu, řeklo by se odkaz, kde najdu nějaký ten rozhovor s Hůlovou nebo nějaký povídání o tomhle... Hájit ji nebudu, když o tom nic nevim :o)
Vlastně ale, když už jsi to nakousla... není docela pochopitelný, že si nakladatel přečte nějakej text a vydá ho - a spíš si přečte text od někoho, koho zná, než od někoho cizího (a když už něco vydá a má to úspěch, tak je taky dost pochopitelný, že si přečte i tvý další texty)? Stejně tak funguje i to, když se znáš kdekoliv s redaktorama (nejen) kulturních rubrik atd., vždycky to tak bylo... Pravdou je, že prezentace spisovatele jako někoho, kdo jen tak přišel, zazářil a všichni se posadili na zadek, není v takovym případě úplně fér.
cekanka_ucekana
16. 12. 2005
Čekanko, něco jsem od Tebe četl a líbilo se mi, něco míň.. každopádně gratuluji, jestli to někde uvidím, rád si přečtu, zvlášť jestli je obsah skvělej.
Ale - ten obal je fakt hrozný... mě se třeba taky obal mý knížky nelíbí, ale dělal to nakladatel (jeho náklad) a já jsem ho před vydáním ani neviděl, a co s tím pak naděláš...
MALÁ_zelená_ale_MOC_šikovná
16. 12. 2005Smetiprach
15. 12. 2005cekanka_ucekana
15. 12. 2005Smetiprach
15. 12. 2005
Smetiprach-já se obávám, že dneska se psaním uživit nelze, a většina lidí se naopak živí tím, co neumí. Potkávám to na každém kroku, takže pokud věříš tomu,že je důležité něco umět v dnešní době, hrozně se mýlíš, dneska to musíš umět hlavně prodat. Ale tím nemluvím k této knize, neznám ani obsah, ani ¨jednotlivé práce, teď to míním velmi a velmi obecně.
cekanka_ucekana
15. 12. 2005Smetiprach
15. 12. 2005cekanka_ucekana
15. 12. 2005Smetiprach
15. 12. 2005cekanka_ucekana
15. 12. 2005Smetiprach
15. 12. 2005
no já čumim - každej ukřivděnej intelektuál si tu musí zchladit žáhu, někdo by jim měl říct, že pláčou na nesprávným hrobě, i když tahle ženská má srdce tak velký, že by nějakýho toho ukřivděnýho debílka ještě snesla:-)zdar čekanko!
cekanka_ucekana
15. 12. 2005
Smetiprach, přestože zde působíš tak nějak fundovaně, zdá se mi, že asi žiješ v zahraničí a neznáš poměry na českém písečku:
1. o titulu knihy a přebalu – včetně grafiky rozhoduje nakladatelství (zvlášť v případě,že knihu platí ze svého), autor, byť renomovaný na to zrovna vliv nemá
2. dobré zboží, tedy kniha se dobře určitě sama neprodá, v této zemi prostě ne, vždycky potřebuje popostrčit ze strany médií, aneb co by byla Hůlová bez kámoše Stoilova z Torstu,ale jsem ráda, že v nějakých posledních rozhovorech konečně rozkryla karty. A bylo po fenoménu. Na zázraky tady nevěří ani Neználek…
3. v této zemi nikdo nikdy nemá čas, nejen ty, a tak si samozřejmě může vybírat, co bude a nebude číst, to je svobodná volba, přesto si nemyslím, že je nutné tady DEMONSTROVAT, jak to číst nebudeš. Zbytečně škodíš autorce. Já taky neřvu, že beletrii nečtu a usínám zásadně s tlustými životopisy, protože vím,že se důchodu nedočkám….
4. Mám pokračovat?
5. Takže fangle vyvěšeny,takže teď uklidit,sebrat a hajdy na kutě… No a za ten čas co tu prodebatíš, bys možná část té knihy přečetl.-)
cekanka_ucekana
15. 12. 2005cekanka_ucekana
15. 12. 2005Smetiprach
15. 12. 2005cekanka_ucekana
15. 12. 2005Smetiprach
15. 12. 2005cekanka_ucekana
15. 12. 2005
Cekanka-tak jsem knihu viděla mezi novinkami v jednom knihkupectví u Anděla, vyjímala se tam docela fajně, rozhodně si ji člověk v tom množství všimne, takže...
ceder_john
15. 12. 2005pozorovatel
15. 12. 2005
Mabi, můžeš mi prosímtě poslat nějaký stopy k tý Hůlový ? Nic takovýho, jak píšeš, jsem zatim nezaregistrovala, tak nevím kam..., dík :o)
Ke knížce gratuluju a když už ji máš, tak se na "akorát nervy" vykašli, můj šálek to sice taky zrovna nebude, ale proč si tím kazit náladu ? :o)
Hm, tak abych nebyl za intelektuála se zaraženýma prdama, tak jenom konstatuji, že tohle mi přijde trochu smutný. A ještě smutnější ta hromada smajlů pod vlastním textem.
(Btw. kvůli "hlavně to prodat" knihám zemřel například takový Kafka bez marky v kapse.)
To ovšem neznamená, že nepřeji hodně štěstí...
ceder_john
14. 12. 2005cekanka_ucekana
14. 12. 2005ceder_john
14. 12. 2005cekanka_ucekana
14. 12. 2005ceder_john
14. 12. 2005cekanka_ucekana
14. 12. 2005ceder_john
14. 12. 2005cekanka_ucekana
14. 12. 2005ceder_john
14. 12. 2005cekanka_ucekana
14. 12. 2005ceder_john
14. 12. 2005cekanka_ucekana
14. 12. 2005ceder_john
14. 12. 2005cekanka_ucekana
14. 12. 2005
ja myslim jako.. pocit?mas dojem, ze to s sebou nese nakou vnitrni zmenu, treba?
cekanka_ucekana
14. 12. 2005
Cekanko- Tvé práce neznám, ale gratuluji každopádně a zdá se, že z ostatních některých zde tu mluví prostá závist... Ta dáma na obrázku mi připomíná a nevím čím utahanou Lojzis z Bidýlka.-)
Taky mi má vyjít jedna moje kniha ale není to poezie.
Ale ta bude na mé přání podle smlouvy dostupná hlavně v knihovnách a jen nepatrný zlomek snad bude v knihkupectví.
Ještě že veškeré náklady hradí vydavatelství spolu s nakladatelstvím, pravděpodobně včetně nějaké té reklamy.
Já možná umím psát, ale oni jsou profesionálové zase v něčem jiném...
Tak držím palce.
cekanka_ucekana
13. 12. 2005
Gratuluju k vydání čekanko, že to koupím neslibuju, ale doufám, že kupců bude hodně.Hezký vánoce a nějakou trvalou radost v příštím roce.
ač mám k černému humoru, ba i k depresi dost blízko, odpudila mě již obálka ... + to, co psal MeTB je taky fakt
i z podpisu přezdívkou čiší to, že dílko směruje tvrdým hákem k prodeji hlava nehlava hlavně (místní ?) komunitě
takže ani za 60,- nezlob se
Mno, nic ve zlem, ale ten vtípek s rádobycigaretovým varováním je už hodně ohraný.
cekanka_ucekana
12. 12. 2005
Aha, tak potom bych to raději tajil. :-)
Ale vážně, bez něj by obal vypadal zhruba o třídu lépe (můj názor).
T.