Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNehoda
Výběr: jenyk
16. 01. 2006
20
0
6521
Autor
Eidam
Na novém koberci
plavou
tuňáci v oleji
Krutejbalvan
11. 02. 2006vykloubeny_loket
26. 01. 2006
babu :) děkuju za té veškšré kritiky :)) (aby jsme tady nebyli do jara) :))
no fajn, vidím v tom, keďže je to haiku, množstvá dvojzmyselností, od toho oleja končiac, cez tuniakov, až po koberec a samozrejme plávanie
tucnaci? to je divny ne...
hele ale je to prvni haiku kery ocela temer chapu... davam typa haha
*t
a tohle bude vazna kritika hahaa
no jpo.. fakt sou to tunaci, haha:)))
hah, ajdame, sorry ne,.. fakt ty jo.. mi to nak nepobraly ocka kocka.. hm...
ajenyku dik za warning
sakra ja poslala avi sobe... tak este jednou.. jenykovi rikam!!!pismaku poslouchej!!
dojde no.. preklep... semuez stat kazdymu ne...
cha! a ty mas co mluvit teda.. neznam cloveka s vetsi koncentraci preklepu v jednom textu nez sesyt!!!!
taaaaaaakze, cha!:)
Skafararix: 5-7-5 jojo tomu já nerozumím :))
jenyk:jééééééééééééééééééééééééééé děkuju františku. i jardovi a jirkovi :))).
sid:teda řeknu ti že tučňáci v oleju by taky nebyl špatnej nářez :))))
ajdam...ze jo.. mely bys to zmenit:))))))
jenyk.. co ja vim... to melo byt asi "nez ses ty".... zapoj fantazii, hehe:)
pozorovatel
17. 01. 2006Nicollette
16. 01. 2006Nicollette
16. 01. 2006
:))))) u mě v ledničce jenom mlíko a zemáky. možná když se budu snažit vysomruju vod sousedky ňákou cibulu :)
Honza_Princ
16. 01. 2006Mala_Princezna
16. 01. 2006Honza_Princ
16. 01. 2006
honza: já rybyčky nežeru :))). jenom vočka :)) (vyjímka)
princezno : děkuju . ještě by se hodil ale ten tepovač :))