Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNiečo o Bohoch
Výběr: dream, Print, vesuvanka
07. 02. 2006
27
1
8936
Autor
Háber
Keď som chcel zomrieť
nezomrel som
Keď som chcel žiť
skoro som zomrel
Bohovia to majú
bohovsky ľahké
1 názor
pozorovatel
14. 02. 2006pozorovatel
14. 02. 2006Usmáty_autor
12. 02. 2006Usmáty_autor
12. 02. 2006Usmáty_autor
12. 02. 2006
norsko: můjlaický názor zní, že pokud by se Bůh natolik rouhal, že by se chtěl zabít, zabil by nějakou ze svých "oveček"... ať se nám to zdá jakkoli nespravedlivé, tak to tak asi opravdu funguje...
když tě chtěli nechat žít, resp. zabít, tak k tomu měli určitě nějaký důvod... někdy je pro člověka ale hodně těžké na to "proč" přijít...
...na to musíš byť Bohom, nechci vedieť - prečo - lebo keď to zistíš, nebudeš už chcieť v tejto hre hrať...
Usmáty_autor
10. 02. 2006Veronika11v
08. 02. 2006
velmi výstižné, a stačilo jen pár slov:-) jsem příjemně překvapena, tipuji:-)
to teda neviem... možno vytvorí sám seba a potom sám seba zabije... Anatole France napísal: Diabol víťaziaci nad bohom, sa stáva bohom a porazený boh sa stáva diablom - takže asi tak...
to teda neviem... možno vytvorí sám seba a potom sám seba zabije... Anatole France napísal: Diabol víťaziaci nad bohom, sa stáva bohom a porazený boh sa stáva diablom - takže asi tak...
boh robí len zomieranie nádejí a iných ...
preto to má ľahké
každý to má ľahké, keď sa ho to, čo robí, samého netýka ...
proboha, co mi tu chceš vysvětlovat...logika je můj denní chléb, proto se ptám :-)...b. zemře stejně tehdy a jen tehdy, když nás všechny zabije :-)
ved on sám veľmi dobre vie, že musí nechať niekoho na buzerovanie aby mohol prežiť
Petrusha: týka sa Ho to
Norsko: Nezomrie ani vtedy, keď nás všetkých zabije, to je jasné, napísal som o tom v mojej súkromnej kabale O zrodení Adama Ha-Rison, kde som to vysvetlil, tu na to nie je priestor...
žije jenom v našich hlavách, to je kabala, kterou jsem napsal právě teď :-))))))))))))))))))))
prepáč, s tým nesúhlasím, iba ak by si to myslel ako žart a kabala to nie je - osobne preferujem sefer jecira...
suhlas s Norskom (žiadne pochlebovanie)
len až nebude človeka, nebude potreba zneužívať myšlienku
o vyššej moci ...
Petruscha: kurvník, aj ja ju zneužívam??? Ja som napísal len skúsenosť, chcel som zomrieť - prd - chcel som žiť - skoro som zomrel...
já jen, že Bůh vymírá s náma...to k té diskuzi..jinak vtipná hříčka..ale myslím..že to mají asi tak snadné jako my:o)*
...tak tento názor sa mi páči, že to majú tak snadné jako my... dám ti zaňho *
hm, majú to bohovsky ľahké ... proto asi stvořili člověka k obrazu svému ..
myslím si, že sem tam v něčem se jim to možná trochu nepovedlo, ale on i mistr tesař se někdy utne ...
Nechtěl bych bych být bohem, s bohovským životem, jeliokž bych dosahoval hned všechsvých tužebcí...což by mě domotivovalo...:-))*
...ak by si bol Bohom, už by si nemal tie túžby, o ktorých hovoríš... ale inak je to pravda...
Augustin_Šípek
07. 02. 2006Jarmila Moosová Kuřitková
07. 02. 2006wedle_vazy
07. 02. 2006Marcela.K.
07. 02. 2006
...áno, dobre to dopadlo, aj keď to tak nevyzeralo (rok a pol v nemocnici)