Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seObraz
Výběr: Rabb
16. 02. 2006
25
4
8624
Autor
Eidam
pod vrstvou prachu
pláče
obraz mé matky
4 názory
hochstapler
01. 04. 2006Skafararix
18. 03. 2006
Myslím že onen význam pláče, by mojl bý t nahrazen. Nemám konkrétní představu,.. ale pozvedlo by to hodnotu sdělení.
Jinak oceňuji, .. ale
a přeji štěstí
*sem
Haiku - nehaiku, mne sa to páči. Prepáčte mi, ale o haiku neviem skoro nič, ale už som sa dočítala niečo. Augustín_Šípek, ďakujem. Bardem, štyri rámy? :o) To by bolo priveľa, toľko plaču. Aj tá moja často plkávala nado mnou..., ale stačí jeden rám, úplne. A prach možno nesadne na jej úsmev...
Eidam, ešte raz: pekné
Líbí se mi, rozumím i tomu "pláče", byť z hlediska obecnějšího působení je zbytečně silný, stačilo by možná něco mírnějšío.
Ale přesto - chválím už jen za vyjádření něčeho, co je ti drahé
tip
Honza_Princ
18. 02. 2006
emana,a2a2a ,Spring...děkuji,děkuji velice.
honzo ...teď jsi mě potěšil :)))
Vzdálený_hlas_moře
18. 02. 2006
no prosím!! tuším ťa tie úlety vyburcovali a inšpirovali :o)) parádička - hneď som videl obraz s plačúcou tvárou a aj to ostatné... super!! za toto si zaslúšiž aj desať típkov :o))
StvN - pohoda, ani ja veľa vecí nechápem
mega: díky moc.
Myslím že Stvn to chápe, ale prostě mu tam nesedí tan pláč...inu tak to je.
Honza_Princ
17. 02. 2006
Mně se Tvoje Haiku moc líbí, a je určitě dobře ,k prospěchu věci,že máš širokou odezvu.
Honza_Princ: já vím.... :D
Eva_S: :))))))))))))))
kvetanov: děkuji uctivě.
Eidame, každý den vyhlížím nějaké tvé nové Haiku..
..a každé má něco do sebe..
..má to v sobě něco.. něco víc..
..*+V
rabbe díky moc za tvá slova. nevím co na to říct...je to pro mě pocta,slyšet něco takového.
Vážím si toho.
Augustin_Šípek
16. 02. 2006Krutejbalvan
16. 02. 2006
...Dorian Gray??? - že by medveď? - ale nie, je to vážna básnička... ale pek*ná, človíčku...
...Dorian Gray??? - že by medveď? - ale nie, je to vážna básnička... ale pek*ná, človíčku... - to mi napadol Kryl - za chvíli bude s Tebe člověk...
sákra, Háber :D...ty si páčko:))))
Eidam zvážněl...já taky (pokud si znova nepřečtu Háberovy reakce)*
augustýn: děkuji
Balvan : tradičně ani ne :)
Háber: díky
Stvn: jsem rád, že jsi si v tom něco našel...ačkoli ten pláč je tam pro mne nutnost... díky za zastavení.
Augustin_Šípek
16. 02. 2006
...prestávam rozumieť diskusii... som mimo... úplne ... ten pláč je predsa nutnosť, inak to nie je obraz!!! Eidam, nedaj sa!!!
mno podle mě to hlavně neni haiku ale co já vo tom vim, jinak hezký, k zamyšlení
...to ako JÁ? Policajtovi zvoní niekto u dverí. Policajt sa pýta: Kto je tam? a spoza dverí sa ozve: Ja. Policajt si zabodne prst do pŕs a prekvapene hovorí: to ako JA?
Augustin_Šípek
16. 02. 2006
Augustín - vďaka za vysvetlenie, čo ja viem, ja nemám moc rád také predpísané formuly, čo haiku je a čo nie, ty priznávaš, že západné haiku je iné... ja hovorím: mne sa to páči, nech to trebárs porušuje všetky pravidla, lebo je to dobré - má to cit a intelekt a to je na básničku niekedy až veľa - ešte k tomu na takú kratučkú...
zuzu :díky
dadíková: to nebylo v úmyslu...ale už je to .
Augustin_Šípek: díky za vysvětlení.
Loutka: dík
Augustin_Šípek
16. 02. 2006
stanca: to musí posoudit jiný...snažím se o to aby to mělo duši...(alespoň v tomhle případě). ať je to co je to...nechám to v téhle podobě.
Augustín - v tom sa zhodneme, vieš, že som na to myslel? Že tam napíšem, že to vôbec nemusel Eidam dávať ako haiku a bolo by aj prasa celé, aj syr by nesmrdel... či ako sa to vraví, ale predbehol si ma...)))
já se snažím napsat haiku....přece to nepojmenuju ostatní nezařaditelné nebo miniatury, když chci dokázat nemožné a napsat haiku...třeba né hned ---ale do budoucny bch moc rád.
je to zajímavý, i když tomu na pravý haiku imho ještě něco málo chybí.... ale típ ano * :)
bardem : dík....
vím ...ale má to takovej nádech...zvláštní pro mě.....ne ty sračky co jsem psal poslední dobou.
Usmáty_autor
16. 02. 2006Usmáty_autor
16. 02. 2006
Já jsem možná hloupej detailista, ale cítim rozdíl mezi tím, když pláče matka a když pláče obraz. Přijde mi, že se tu spojuje něco, co dohromady nejde, jednoduše lidsky. A taky si nedokážu představit pláč pod vrstvou prachu - kdyby se slzy smíchaly s tim prachem, bylo by bahno, já nevim, tohle jsou moje asociace.
stvn: ano... je to z toho špatně patrné, ale opravdu jde o pláč matky namalované na obraze. už jen vylučovací metodou, kterou jsi zde uvedl jsi k tomu v podstatě došel, ale jelikož (jak sám říkáš) jsi idealista a ten moment je takový nejasný chápu tvůj postoj k tomuhle dílu. Díky za návštěvu a komentář.