Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seInterview /promoklá/
15. 04. 2006
12
0
4542
Autor
jaza
Rozumíš - v nádražním světle palem
dávno zdvořilých
…..do očí květy
Jak sedíš kafe Etage
půl Francie ve slovech nechytíš.
Pak Tvé malé já, zdáti se může
světem v obrazech strnulých.
Ne
ani o drogách
Ne
ani o rozumu
… poslední ležení je stanice
barevných domků.
Naposledy neviděn v ulicích Paříže
Vzdálený_hlas_moře
16. 04. 2006Honza_Princ
16. 04. 2006
po těch "poetických pohlazeních" sem zkusil napsat něco rozporuplného a můžu říct že mě písmácká společnost mile překvapila--- trochu se omlouvám za nekonečné omejlání jazzu - které mi i přes to všechno přijde nadále jako nevyčerpatelné téma.- nevim jak ušlechtile si to zadává s volným rýmem, možná se dal zvolit nějaký jazzový útvar))) Na svoji obhajobu teda musim ještě říct-- že mi to příde někym způsobem sourodé až po chvíli myšlení a přemítání)) ale můj osobní ortel je - moderna je líbivá (pokud se to dá nazvat)))
zatim šici čau, děkuju za tipy a za jakékoliv reakce...
Někomu se omlouvám... bvlálbáblá))
Ryba_z_obrazu
16. 04. 2006kontraphunka
15. 04. 2006
Paříž a jazz, tvé stálé téma, vidím
jsou tam dobrá místa, ale jako celek mne moc nebere. V mých očích prostě: máš lepší. Pitomý, ale čekal jsem víc, tojo.
Jedině, co to má společného s volnými verši je stejný styl napsání (odřádkování). Jinak je to jenom pár slov (skoro jakoby náhodně vybraných) naházených vedle sebe, tvářících se jako poezie. To je ale zklamání hodné.
Doporučuju tohle řešení:
1) Ctrl-a
2) delete
3) start
4) vypnout