Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKUKAČKA V MUKÁCH HODINY VLKA
23. 04. 2006
22
22
5649
Autor
Horavin
NEBEM SE VLEKU
VIDÍM TĚ VŠUDE
KAM OKO DOHLÉDNE
DO KONCE VĚKŮ
SPOLU TAM BUDEM
V DOHLEDNÉ DOBĚ NE
22 názorů
krásně napsané, báseň má pěkný rytmus a líbí se mi i obsahem :-))) TIP
Vidíš, a skoro po třech letech vezmou kolemjdoucí u srdce.
To moje mává tomu do hodiny vlka, byť je dávno jinde a v pohodě vrká...
jejdavilda
29. 11. 2008*skleněnka*
03. 05. 2008
Myslím,že hodně záleží na rozpoložení,ve kterém se člověk právě nachází....požahal-li se v lásce,bude se této ušklíbat či nařkávat ji ze sladkobolu průměrného....
ale,je-li člověk zamilován - neskutečně se mu rozdýchá srdce...t
Díky za krásné dostaveníčko zrovna u stromu s mojí zahloubanou kukačkou. Tak to asi nebude jen tak .)
jo, je to takový mý, včetně názvu, díky za připomenutí kuckavé kukačky, drahý :o)
jj, v dohledne dobe tam spolu nebudem.. to taky znam.. :( ale libi :-) **
Kukačka se zakuckala .) zní moc mile a díky za návštěvu a vlídnou pochvalu.
Kukačka se zakuckala .) zní moc mile a díky za návštěvu a vlídnou pochvalu.
Kukačka se zakuckala .) zní moc mile a díky za návštěvu a vlídnou pochvalu.
možná ta kukačka kucká, tak nekuká... ;o)
dílko se mi líbí... ty co se napíšou samy tak nějak jako bez nás bývaj nejhezčí a nejsilnější... *
Ted jsi trefil do černého. Mě tahle básnička od začátku pobízí, abych každý z jejích šesti veršů použil jako název a svorník pro nějaký větší celek, sbírku básní, beletrii nebo co, ale připadá mi to tak šílený a že se mi z toho trochu motá šiška a tak nechci tlačit na pilu, třeba ta kukačka zrovna sedí právě na tom stromě. Nechávám to zatím na ní, čekám, že třeba ještě zakuká. .)
Díky moc za pochvalu. Napsal jsem si to, když jsem se probudil nějak příliš brzy k ránu, kdy se mi ta slova podprahově vybavila přímo z podvědomí tak, že už jsem do rozednění neusnul. Stručná básnička se psala sama. :)
Tož není to špatné. Ale místo "vleku" by se mi tam víc líbilo "vleču".
Díky za návštěvy vaše vyjádření a milá povzbuzení. Eileen má pravdu, není to celé a snad nebude velká chyba, budou-li následovat pokračování. Snad naši kukačku hned na začátku něco nespolklo, třeba je jenom vyplašená, trochu se schovává a jenom nezakuká a nezakuká.
ach.... asi jsem se těšila na mnohem víc podle toho skvělýho názvu
kukačku spolkl vl(a)k...